יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה לישראל, מפרסמת סיכום שנתי ומחירונים מעודכנים למגוון הדגמים - וגם מציגה רמות גימור חדשות למספר דגמים מוכרים.
בשנת 2017 רשמה טויוטה ישראל צמיחה של 3% בהיקף המכירות והגיעה לשיא מכירות שנתי של 31,510 כלי רכב, תוך הגדלת נתח השוק המקומי של המותג ליותר מ- 11%.
כ-45% מכלל מכירות יוניון מוטורוס (טויוטה ולקסוס) היו של רכבים היברידיים, סך של 12,021 רכבים. על אף הדומיננטיות של יונדאי איוניק וקיה נירו, טויוטה תפסה נתח שקרוב ל-40% מהיקף המכירות הכולל של רכבים היברידיים בישראל.
עוד עולה מתוך הנתונים כי 87% מהמכוניות שמכרה טויוטה בישראל בשנת 2017 היו עם מערכות בטיחות מתקדמות מקורית - חבילת Toyota Safety Sense.
עם פתיחה השנה האזרחית החדשה, מפרסמת טויוטה מחירון חדש, כאשר לא מעט דגמים זכו להפחתות משמעותיות בגובה של עד 5000 שקל.
דגמים קיימים שהוזלו
טויוטה אוריס הייבריד תעלה 132,900, הפחתה של 1,000 שקל.
טויוטה אוריס הייבריד סטיישן תעלה 135,900, הפחתה של 1,000 שקל.
טויוטה פריוס תעלה 146,900, הפחתה של 3,000 שקל.
טויוטה פריוס+ (שבעה מושבים) תעלה 164,900, הפחתה של 5,000 שקל.
טויוטה C-HR ברמת גימור C-ITY טורבו-בנזין תעלה 140,900, הפחתה של 1,000 שקל.
טויוטה C-HR ברמת גימור C-ITY הייבריד תעלה 140,900, הפחתה של 3,000 שקל.
טויוטה C-HR ברמת גימור C-HIC הייבריד תעלה 146,900, הפחתה של 3,000 שקל.
טויוטה ראב 4 GLI תעלה 169,900, הפחתה של 5000 שקל.
טויוטה ראב 4 פרימיום תעלה 179,900, הפחתה של 5,000 שקל.
טויוטה ראב 4 הייבריד פרימיום תעלה 189,900 שקל, הפחתה של 5,000 שקל.
טויוטה ראב 4 הייבריד לימיטד תעלה 204,900, הפחתה של 5,000 שקל.
גרסאות חדשות בעלות מחיר נמוך יותר
טויוטה C-HR הייבריד, ברמת גימור C-LUB, תעלה 138,900 שקל. גרסה זו זהה לרמת הגימור C-ITY, פרט לקיפול מראות חשמלי ומפתח חכם, אך היא זולה ממנה ב-2,000 שקל.
טויוטה יאריס הייבריד "אקו" תעלה 105,900 שקל. גרסה זו זולה ב-4,000 שקל מגרסת "סטייל" שהייתה גרסתה הזולה של היאריס ההיברידית עד כה.
בגרסת "אקו" לעומת "סטייל", תאלצו להיפרד מהפריטים הבאים: חישוקי סגסוגת, פנסי ערפל, זיהוי תמרורים, מסך מחשב דרך צבעוני, תאורת לד קדמית ואחורית, תאורת יום מסוג לד. בנוסף, הצבעים היחידים של גרסה זו הם לבן, כסוף, אפור ושחור.
טויוטה היילקס 4X4 אוטומטי "אקטיב" תעלה 243,900, כאשר עד כה רק גרסת "אדוונצ'ר" הייתה זמינה בשילוב הנעה כפולה ותיבה אוטומטית ומחירה היה 255,900 שקל.
כדי לחסוך 12,000 שקל, תיפרדו ממגוון אביזרים ולא תמצאו בגרסת ה"אקטיב" גריל ומראות ניקל, קיפול חשמלי למראות הצד, מתזים לפנסים, פנסי ערפל קדמיים, חלונות אחוריים כהים, מדרגות צד, חישוקי סגסוגת, 4 רמקולים במקום 6, וללא מערכת Toyota Touch וצג צבעוני למחשב הדרך, ההגה נעדר ציפוי עור ואין גם בקרת אקלים. שקע 12 וולט אחד ושקע 220 וולט נעדרים גם הם מהרשימה, כמו כן אין מחזיקי כוסות במשענת היד האחורית ואין תאי אחסון מתחת למושב האחורי ובנוסף גם מושב הנהג לא מתכוון לגובה.
לדגמי טויוטה בישראל - טויוטה
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות