דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

AMG מתחשמלת: מרצדס חושפת ספורטיבית נטענת

Getting your Trinity Audio player ready...

מכונית הקצה הספורטיבית של מרצדס, ה-AMG GT כבר לא צעירה כל כך - ותחגוג בשבוע הבא 7 שנים מיום הצגתה. ארבע שנים לאחר ההשקה ההיא הצטרפה גרסת הארבע דלתות, וכעת מציגה לה מרצדס גרסת פלאג-אין הייבריד קיצונית, לראשונה תחת מותג AMG. מכלמוביל, יבואנית מרצדס בישראל, נמסר כי מרצדס AMG GT63 S E Performance תגיע לישראל במהלך שנת 2022.

מרצדס AMG GT

למרות שהיא מתהדרת בתווית "ירוקה", למרצדס העצבנית הזו מנוע טורבו-בנזין כפול מגדשים בתצורת V8 ובנפח של 4.0 ליטרים, כאשר הוא לבדו מפיק 639 כ"ס. בשידוך למנוע חשמלי ההספק הסופי עומד על 843 כ"ס ואילו נתון המומנט האדיר מגיע עד 149.9 קג"מ.

אל המנוע משודכת תיבה אוטומטית מרובת מצמדים, MCT בשפת מרצדס, המחליפים את ממיר המומנט הקיים בתיבות אוטומטיות קונבנציונליות, לתיבה 7 הילוכים. כמו כן ההנעה כפולה עם חלוקת מומנט וקטורית ומצב "דריפט". ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 2.9 שניות בלבד והמהירות המקסימלית היא 312 קמ"ש.

מרצדס AMG GT

למרות שמדובר בגרסת פלאג-אין, אל תצפו לטווח חשמלי מרשים במיוחד. ה-GT63 S E מצויידת בסוללה בנפח צנוע של 6.1 קוט"ש בלבד, מה שמספיק רק ל-12 ק"מ חשמליים. צריכת הדלק המשולבת עומדת על 11.6 ק"מ לליטר, נתון מצוין ביחס לביצועי העל.

מרצדס AMG GT

למרצדס AMG GT63 S E Performance מערכת בלימה משודרגת הכוללת דיסקיות קרמיות בגודל עצום של 420 מ"מ מלפנים ו-380 מ"מ מאחור. הקליפרים צבועים ברונזה ולהם 6 בוכנות מלפנים ובוכנה אחת מאחור.

מרצדס AMG GT

ל-AMG GT63 ההיברידית מערכת מתלי אוויר ובורר מצבים מתוחכם המאפשר לאפיין כמעט כל דבר ברכב, זאת בהתאם ליכולות הנהיגה של היושב או היושבת מאחורי ההגה.

פורסם לראשונה ב- 02.09.21

למאמר זה התפרסמו 2 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה