אלא שמאז עברה לידיים סיניות היא התמקדה בעיקר במכוניות משפחתיות בסיסיות (ללא הצלחה) ורק בשנים האחרונות - בעיקר עם המעבר לחשמל - זכתה להצלחה גדלה בהתמדה באירופה. היצע המותג כולל כיום לא פחות מארבעה דגמים. כולם עם ארבע דלתות וייעוד משפחתי. כעת תתווסף להם מכונית ספורט מסקרנת.
באירוע שערכה בלונדון חשפה MG רשמית את גרסת הייצור לרוסטר מתוצרתה שתכונה סייברסטר, עם השראה ברורה מדגמי רודסטר אייקוניים אבל עם הנעה חשמלית מודרנית. היא שומרת על קשר ויזואלי לקונספט שהוצג לפני כשנתיים, לרבות מכסה קדמי ארוך, יחידות תאורה אליפטיות מלפנים ובמפתיע גם דלתות נפחתות כלפי מעלה.
גם עיצוב סביבת הנהג דומה לגרסת הייצור, עם הגה בעיצוב סטיק של מטוס נוסעים ושלושה מסכים המופנים כלפי הנהג עם קונסולה גבוהה המפרידה בינו לבין הנוסע. הגג עשוי בד קל משקל בדומה לדגמי עבר, ולא גג קשיח מכביד כמקובל.
MG לא מפרסמת פרטים טכניים בנתיים, אבל פרטי מידע מסוימים דלפו לתקשורת הרכב בסין. מבחינת ממדים היא ארוכה מפורשה בוקסטר ב-15.5 ס"מ (453.5) רחבה ממנה ב-11 ס"מ (191 ס"מ), גבוהה ממנה ב-5 ס"מ (133 ס"מ) עם בסיס גלגלים ארוך ב-21.5 ס"מ (269 ס"מ). המשקל העצמי צפוי לעמוד על בין 1.85 ל-2 טון, דומה למרצדס SL.
MG תציע אותה עם שתי גרסאות הנעה, עם מנוע אחורי בודד ו-314 כ"ס, או עם צמד מנועים חשמליים (340 כ"ס מאחור, 204 כ"ס מלפנים), הנעה כפולה עם 544 כ"ס. זו האחרונה אמורה לזנק ל-100 קמ"ש בפחות מ-3 שניות כפי שהבטיחה היצרנית בעת הצגת הקונספט, בעוד טווח הנסיעה צפוי לעמוד על כ-500 ק"מ.
פורסם לראשונה ב- 14.05.23
למאמר זה התפרסמו 1 תגובות