חצי שנה בלבד לאחר שהגיע לישראל, רנו משנה את יחידת ההנעה והתמחור של צמד הגרסאות הבכירות של רנו קפצ'ור. שתי אלו זוכות להנעה מיקרו-היברידית במתח של 12 וולט שמשפרת באופן זניח בלבד את צריכת הדלק, כאשר מנגד הביצועים נפגעו והמחיר התייקר.
במקביל לפגיעה בהספק המנוע, גם זמינות הכוח פחות טובה כעת, שכן שיא ההספק מושג רק ב-6,000 סל"ד לעומת 5,500 טרם העדכון. המומנט ירד בקג"מ אחד ל-26.5 קג"מ והתאוצה ל-100 קמ"ש אורכת כעת 9.2 שניות לעומת 8.6 שניות בדגם היוצא, וגם המהירות המירבית ירדה מ-202 ל-196 קמ"ש. המערכת המיקרו היברידית, שהוסיפה 32 ק"ג למשקל הרכב, שיפרה את צריכת הדלק מ-15.1 ל-15.8 ק"מ לליטר.
ברשימת האבזור לא בוצעו שינויים, מלבד הסרתה של המערכת לזיהוי תמרורים מגרסת ה"אינטנס" הבסיסית. גרסה זו כוללת כבעבר מסך מולטימדיה בגודל 7 אינץ', חיישני חניה היקפיים, תאורת לד, כניסה והנעה ללא מפתח ובלם יד חשמלי.
גרסת ה"אקזקיוטיב" כוללת מסך גדול יותר (9.3 אינץ') ומוסיפה קונסולה צפה במרכז תא הנוסעים, ריפוד משולב עור, לוח מחוונים דיגיטלי, תאורת אווירה ובורר מצבי נהיגה, בעוד ה"אדישן 1" היקרה ביותר כוללת בנוסף גג שמש פנוראמי, מצלמות היקפיות, מערכת לחניה אוטומטית וטעינה אלחוטית לסלולארי.
פורסם לראשונה ב- 10.05.21
למאמר זה התפרסמו 2 תגובות