בקצרה:
- לגרסה ארוכת הטווח סוללת ענק של 120 קוט"ש
- מסייעת לתוספת טווח של 74 ק"מ, בסך הכל 515 ק"מ
- אין שינויים ביחידות הכוח או ברמות הגימור
הונגצ'י מוסיפה להיצע של E-HS9 החשמלי, מהדגמים המפתיעים לטובה מאז נחת כאן, גרסה נוספת ארוכת טווח שנקראת LR. לגרסה זו סוללה של 120 קוט"ש המגדילה את הטווח הרשמי ל-515 ק"מ, ותשווק לצד גרסאות מוכרות עם 99 קוט"ש וטווח תיאורטי של 441 ק"מ, או 84 קוט"ש וטווח של 380 ק"מ.
אין שינויים מכאניים אחרים, והרכב הגדול ומושך העין ימשיך לשלב שני מנועים חשמליים עם הספק משותף של 551 כ"ס, או גרסה 'מוחלשת' עם 435 כ"ס אשר מוצעת רק עם הסוללה הקטנה. אין גם שינוי בשלוש רמות הגימור, אם כי הגרסה ארוכת הטווח תוצע רק ברמת גימור אקסלוסיב הגבוהה והיקרה ביותר.
מאז תחילת שיווק הונגצ'י E-HS9 בישראל באפריל 2022 הופחת מחירו ובחלק מהמקרים אף באופן משמעותי. מחיר הכניסה לדגם עומד כעת על 369 אלף שקלים – הוזלה של 30 אלף שקלים, כשמחירי הגרסאות האחרות הוזלו יותר, 50 ו-60 אלף שקלים בהתאמה. מחיר גרסת LR שמתוספת כעת להיצע עומד על 499 אלף שקלים – המחיר המרבי שקודם שווק הדגם.
מה אנחנו חושבים: בשנה וחצי של פעילות בישראל נמכרו כ-170 יחידות של הונגצ'י E-HS9. המספר הזה מייצג פחות או יותר את הערכות היבואנית אותן מרבית התעשייה המקומית לא חלקה. שכן נראה היה כי השוק המקומי לא ישלם סכומי עתק על רכב סיני לא מוכר, מפואר ומרשים ככל שיהיה. אולי זו הסיבה למאמץ של סמלת היבואנית לא לשבור את רף 500 אלף השקלים לרכב היוקרה הסיני.
פורסם לראשונה ב- 12.11.23
למאמר זה התפרסמו 4 תגובות