הדגם הנמכר ביותר בקטגוריית הטנדרים הגדולים מזה עשור וחצי, איבד השנה את התואר למתחרה האמריקאי, ראם. כעת עבר עדכון שאמור לאפשר לו לחזור לראש טבלת המסירות. כל הפרטים בפנים
עוד קצת כוח:שברולט מתחילה לשווק את הסילברדו 2500HD לאחר מתיחת פנים שעבר, במטרה לאפשר לו להתמודד טוב יותר מול המתחרים – ראם 2500HD ופורד F250 חדש שצפוי לנחות כאן בקרוב. כבעבר הוא ישווק בגרסת קבינה מאורכת או קבינה כפולה.
צפייה בתוכן בניסיון להחזיר את התואר - שברולט סילברדו עדכני
השינוי העיקרי הוא תוספת כוח למנוע דורמאקס, V8 טורבו-דיזל בנפח 6.6 ליטר, שמפיק כעת 470 כ"ס, 25 כ"ס יותר מבעבר. שאר מערכת ההנעה נותרה ללא שינוי, עם תיבת עשרה הילוכים אוטומטית והנעה אחורית בגרסת הבסיס (245 אלף שקל) או תיבת העברה עם הנעה כפולה והילוך כוח בגרסת LT (265 אלף שקל לקבינה מאורכת, 275 אלף שקל לקבינה כפולה).
גרסאות LTZ הבכירות (285 אלף שקל לקבינה מאורכת, 310 אלף שקל לקבינה כפולה) יוצעו עם תיבת ההעברה עם הנעה כפולה אוטומטית לנסיעה בכביש רטוב המעבירה כוח לפנים כשנדרש.
יותר אבזור, יותר בטיחות: שינויי העיצוב צנועים ומסתכמים בחזית עם יחידות תאורה (לד ב-LTZ) וסבכה עדכניים וחישוקי "20 (לעומת "18 בעבר). בתא הנוסעים יש כעת לוח מחוונים דיגיטלי ("12.3) במקום יחידה אנלוגית בדגם היוצא, מסך מגע שגדל משמעותית ("13.4 לעומת "8) ועיצוב שונה למתגי בקרת האקלים. כבעבר יש בתא המטען שקע חשמל (220V) כציוד תקני ונוספה דלת ארגז עם מדרגה המקלה את הטיפוס אליו (Multi-Flex) שתוצע בכל הגרסאות בתוספת 5,000 שקל.
רשימת האבזור כוללת מצלמות חניה היקפיות, בקרת אקלים מפוצלת וחימום במושבים הקדמיים עם כיוון חשמלי לנהג, בעוד גרסת LTZ מוסיפה תצוגת נתונים עלית, ריפודי עור, מושב נוסע מתכוונן חשמלית, אוורור במושבים הקדמיים וחימום באחוריים, חלון שמש ופתיחה וסגירה חשמלית לדלת הארגז. גרסת ZR2 המשדרגת את יכולת השטח תצטרף להיצע בעתיד, ככל הנראה במהלך שנה הבאה.
גם מערך הבטיחות שודרג עם בקרת שיוט אדפטיבית כולל זחילת פקקים, בנוסף לבלימה אוטונומית, והתרעה על סטייה מנתיב ושטח מת שהוצעו בעבר.
מה אנחנו חושבים: בשונה מצפון אמריקה, בישראל שברולט סילברדו הוא הטנדר הנמכר ביותר בקטגוריה כבר יותר מעשור וחצי, אבל השנה איבד את התואר לראם, בין היתר בגלל בעיות אספקה קשות.
השינויים שעבר אומנם צנועים, אבל הם מטפלים בכמה מנקודות התורפה של הסילברדו הקודם לרבות סביבת הנהג ושדרוג מערכות הבטיחות. האם זה יספיק כדי לאפשר לו להחזיר לעצמו את תואר הדגם הנמכר ביותר מסוגו? ימים יגידו. מה שבטוח זה שהתחרות צפויה להפוך קשה עוד יותר, מול דור חדש לחלוטין של פורד שצפוי לנחות כאן בקרוב.
אף אחד לא טוב יותר ממשאיות פורד - כמובן שאלו לא משאיות אמיתיות. ה-F150 הוא המלך. כאן בקנדה - במיוחד טורונטו - ה-F150 הוא הרכב הגנוב ביותר והגנבים מעמיסים אותם במכולות ושולחים אותם למונטריאול וומשם נשלחים למדינות ערב העשירות שם הם נמכרים בהרבה כסף.
זה גורל שווה ל: RAV-4, לקסוס 350 ואחרים.
לגיסי יש RAM מלפני כמה שנים והוא ואשתו גרים בצפון אונטריו = טמפרטורות נמוכות מאוד והוא מאוד מרוצה ממנו. כמובן - יש לו התנעה מרחוק = מהבית.
החוויה היחידה שלנו עם רכב מסוג זה הייתה עם F150 - כאשר העברנו את הבן שלנו לאוניברסיטת קווינס בקינגסטון אונטריו. לא אבטחתי מדפסת ה-HP והיא עפה על הכביש המהיר - מזל שהיא לא נחתה על מכוניות מאחורינו. מיותר לציין שקנינו לבן מדפסת חדשה. בפעם הבאה לקחנו טנדר סגור והיינו בסדר.
למעשה הטעם שלנו הוא נוחיות = הבנטלי והלינקולן.