בקצרה:
- הדור הרביעי של טוסון עבר מתיחת פנים
- עם שינוי קל במראה, שינוי קיצוני בתא הנוסעים
- ביבואנית לא יודעים לומר מתי יגיע ארצה
שלוש שנים לאחר שהוצג ובהתאם למחזור החיים של כל דגם ביונדאי בפרט ותעשיית הרכב בכלל, חושפת היצרנית הקוריאנית עדכון ראשון לטוסון שהושק ב-2020. בינתיים בתמונות בלבד, ללא פרטים נוספים.
בחוץ קשה לזהות את העדכון אם אינך איש מכירות של המותג. שכן מדובר בפגושים שונים מלפנים ומאחור, סידור חדש לתאורה הנסתרת בתוך הסבכה וחישוקים במראה חדש.
אבל תא הנוסעים נראה אחרת לגמרי, עם עיצוב בהשראת תת-המותג החשמלי איוניק. כולל סידור אחר של לוח המחוונים והמולטימדיה, כעת עם שני מסכי "12.3 בנויים כמקשה אחת במקום סידור נפרד שהיה למסכי ה-"10.25 הקודמים.
פתחי האוורור נדדו ממקומם הקודם - בקצה העליון של הקונסולה - אל מתחת למסך ומתחתם פיקוד שונה למערך בקרת האקלים. מתגי ההילוכים נעלמו והוחלפו בזרוע השנויה במחלוקת על מוט ההגה. גם גלגל ההגה עוצב מחדש עם מראה כמעט מינימליסטי.
מה אנחנו חושבים: הדור הנוכחי של טוסון עבר כברת דרך ארוכה מהדגם אותו החליף, עם מראה, תא הנוסעים, נוחות והתנהגות עדיפים. הביקורת העיקרית שהוטחה בו נגעה למנוע הוותיק והביצועים הפושרים. ושם אין עדיין בשורות. אבל בכל הנוגע לתא הנוסעים הדגם המעודכן מבטיח עולם חדש ומשופר משמעותית. נקווה שכאשר יתגלו הפרטים המלאים, תהיה בשורה גם בסעיף המנוע.
פורסם לראשונה ב- 21.11.23
למאמר זה התפרסמו 1 תגובות