בקצרה:
- פולקסווגן מעדכנת את עיצוב ה-T-קרוס
- מסך המגע חדש, מערכת ההנעה זהה
- ינחת כאן באמצע 2024
פנים עדכניות: פולקסווגן מעדכן את ה-T-קרוס, רכב הפנאי הקטן ביותר שלה במטרה להתמודד מול המתחרים שקמו לו מאז הוצג לראשונה, כמו טויוטה יאריס קרוס ואופל מוקה. במיטב המסורת השמרנית של פולקסווגן, שינויי העיצוב צנועים ומסתכמים ביחידות תאורה עדכניות (עם אופציה למטריקס-לד) ופתחי אוורור מדומים. פולקסווגן גם תציע וו גרירה עם יכולת העמסה משופרת לטובת מנשא לאופניים (75 ק"ג, 20 ק"ג יותר מבעבר).
בסביבת הנהג השינויים צנועים עוד יותר עם מסך מגע גדול וגבוה מבעבר בגרסאות הבכירות ("9.2 לעומת "8), ולוח מחוונים דיגיטלי ("10.25) כבעבר. פולקסווגן גם מבטיחה שיפור באיכות החומרים עם דיפונים רכים יותר בקונסולה.
מה עוד צריך לדעת: כמו בדגם היוצא יש אפשרות לכיוון מרחק לספסל האחורי (14 ס"מ לפנים-אחור) והגדלת נפח תא המטען (385 עד 455 ליטר) וגם אפשרות לקיפול מסעד מושב הנוסע לפנים לטובת הובלת חפצים ארוכים (2.4 מטר). מערך הבטיחות נותר זהה, עם בלימה אוטונומית, שמירת נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית והתרעת שטח מת.
מערכת ההנעה נותרה ללא שינוי, בנזין מוגדש עם שלושה צילינדרים בנפח 1.0 ליטר, תיבת שבעה הילוכים כפולת מצמד והנעה קדמית.
מה אנחנו חושבים: מתיחת הפנים הצנועה של ה-T-קרוס היא חלק מתופעה הולכת וגוברת של עדכונים לדגמים קיימים, שלא באמת מחדשים, פועל יוצא של השקעת מירב המשאבים בפיתוח דגמים חשמליים. ובמקרה של רכב הפנאי של פולקסווגן, שגם כך נחשב לאחד מהטובים בקטגוריה, נדמה שהשינוי נעשה בעיקר כדי לשכנע לקוחות ותיקים להתחדש.