מלך המכירות: פורד חשפה מתיחת פנים ל-F150, הדגם הקטן במשפחת הטנדרים האמריקאית הנמכרת ביותר כבר יותר מארבע עשורים וחצי, עם כמעט 3.75 מיליון יחידות שמכר הדור הנוכחי בשלוש השנים האחרונות שחלפו מאז הוצג.
צפייה בתוכן מלך המכירות מתחדש - פורד חשפה F150 עדכני
השינויים העיצוביים צנועים. בחזית עם יחידות תאורה וסבכה שונות בעוד מאחור יש כעת אופציה למנגנון פתיחה צידי לדלת הארגז, עם אפשרות לשלוש זוויות פתיחה (37, 70 או 100 מעלות) ומדרגה נשלפת המקלה על הטיפוס. כבעבר יש אפשרות לשקעי חשמל בארגז, בהספק 2 קילוואט לדגמי הבנזין ו-7.4 קילוואט להיברידי. סביבת הנהג נותרה דומה, אבל לוח מחוונים דיגיטלי ומסך המגע גדול ("12) הם כעת ציוד תקני.
מערך הבטיחות שודרג עם התרעה על פתיחת דלת, בנוסף לבלימה אוטונומית, שמירת נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית והתרעת שטח מת שהוצעו בעבר, עם מערכת נהיגה אוטונומית (2.5) בכבישים מוגדרים. עוד נוספה אפליקציה המאפשרת התרעה על ניסיון פריצה לרכב.
כבעבר יש מערכת לסיוע בנסיעה לאחור עם נגרר ומערכת המחשבת את משקל הנגרר ומתריעה על חריגה מהמשקל המותר (6.1 טון), לדברי היצרנית, הגדול בקטגוריה.
לכביש ולשטח: כבעבר יוצעו מנועי בנזין V6 כפולי מגדשים, בנפח 2.7 ליטר או 3.5 ליטר, ו-V8 אטמוספרי בנפח 5.0 ליטר. שניהם עברו התאמות, בשני המקרים לא צוינו נתוני תפוקה.
כן תוצע גרסה היבירידית המשלבת בין מנוע V6 בנפח 3.5 ליטר ומנוע חשמלי עם 430 כ"ס, ופורד מצפה שבמהלך שנה הבאה תתפוס נתח של כ-20% מסך מכירות הדגם לעומת 10% כיום. כל המנועים משולבים בתיבת 10 הילוכים אוטומטית והנעה אחורית או כפולה עם הילוך כוח.
גרסאות השטח, טרמור הבסיסי וראפטור הקיצוני, מוסיפות גם נעילת דיפרנציאל אחורית ודיפרנציאל קדמי מוגבל החלקה (טורסן). שניהם עם פגוש קדמי שיוצע כאופציה המאפשר התקנת כננת (WARN 12,000) או סוללת תאורת לד.
הראפטור יוצע גם בעתיד עם מנוע V6 כפול מגדשים בנפח 3.5 ליטר או V8 בנפח 5.2 ליטר עם מגדש-על בגרסת R. בולמי זעזועים אדפטיבים של FOX מסדרה עדכנית ינטרו מאות פעמים בשניה את השטח עליו הרכב דוהר ויתאימו לכך את עוצמת השיכוך. על הקשר לקרקע אחראים עדיין צמיגי שטח במידה "35 או "37 כאופציה ב-V6, ציוד תקני ב-V8.
מה אנחנו חושבים: השדרוג שהעבירה פורד את ה-F150 אמור לאפשר לו להתמודד מול מתחריו הוותיקים מבית, ובעיקר מול טויוטה טונדרה החדש שמסתמן כאופציה לוחמנית מול מלך המכירות.
לצד זאת נראה שהקרב המסקרן ביותר צפוי דווקא בזירת החשמל, עם גרסת לייטנינג הוותיקה שתיאלץ להתמודד מול מתחרים חדשים לחלוטין כמו סילברדו EV וראם REV.
אני אוהב, אני אוהב את זה - אבל לא את הגרסה החשמלית. אבל זה לא מתאים לנו.
גם לא תצוגת ההפעלה במרכז עם הידיים כאשר העיניים שלכם לא מסתכלות על הדרך למשך 40 שניות = סיבה חמורה מאוד לתאונות - יש מחקר מה-NHTSA שמוכיח את זה. שום היי טק לא יציל אותכם.
הדבר היחיד שאני מסתכל על המרכז - במשך מעט מאוד מאוד שניות - הוא להסתכל על ה-GPS.
עבור הבנטלי 1997 אני מתכוון לקנות 7 אינץ Garmin באמזון. בלינקולן יש לי Garmin בגודל 4.3 אינץ'ץ.