קטגוריית ה"משפחתיות המוזלות" הולכת ומתחממת. אחרי שפיאט טיפו הורידה את רף המחיר ל-100 אלף שקל, מציגה פיג'ו את הגרסה המחודשת של ה-301 - למעשה, עם תיבת הילוכים חדשה ותוספות אבזור - ומכריזה על מחיר של 98,900 שקל, מה שהופך אותה לאחת המשפחתיות הזולות בשוק. בנוסף מציעה היבואנית חבילת "הכל כלול" הכוללת טיפולים שוטפים, כולל החלפת בלמים, למשך 3 שנים או עד 60,000 ק"מ ללא עלות.
השינוי העיקרי שעבר על פיג'ו 301 הוא בתיבת ההילוכים. עד כה שווקה המכונית עם תיבת 4 הילוכים ותיקה, ששורשיה עוד בשנות התשעים. התיבה החדשה היא מבית Aisin, עם 6 הילוכים - אותה תיבה שמשודכת למנועי הטורבו של היצרנית.
הירשמו לקבלת עדכונים ומבצעים בעולם הרכב
למרות המעבר הכללי של דגמי פיג'ו וסיטרואן למנועי טורבו קטנים, פיג'ו 301 תמשיך להימכר עם אותו מנוע ותיק בנפח 1,600 סמ"ק, עם הספק של 115 כ"ס ועם מומנט של 15.3 קג"מ.
החלפת התיבה, באופן מעט משונה, פגעה בביצועי הרכב: התאוצה ל-100 קמ"ש עם התיבה החדשה אורכת 11.1 שניות, לעומת 10.8 שניות עם התיבה היוצאת. צריכת הדלק, לעומת זאת, השתפרה: פיג'ו 301 עם התיבה החדשה מציגה נתון רשמי של 14.7 ק"מ לליטר, לעומת 13.7 בדגם היוצא. קבוצת הזיהום היא 13 (לעומת 14 קודם לכן).
צפייה בתוכן פיג'ו 301 מתחדשת ומוזלת ל-99 אלף ש''ח
ברשימת האבזור חלו שינויים קלים, כאשר במרכזם עומדת מערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל "7. המסך כולל את מערכת השמע, דיבורית בלוטות' וחיבור USB, וגם בקרת השיוט הפכה סטנדרטית.
למעשה, המכונית היחידה שיכולה להיות מוגדרת כמשפחתית במחיר נמוך יותר היא מיצובישי אטראז', שנמכרת ב-94,100 שקל. במקביל, הופסק שיווקה של אחותה התאומה של פיג'ו 301 - סיטרואן C אליזה.