קטגוריית הסופר מיני עברה תקופה מרתקת ב-2017. דגמים חדשים ומסקרנים נחתו בישראל, ובהם סיטרואן C3, סוזוקי סוויפט, סיאט איביזה וקיה ריו (שלא הגיעה למבחן). אחרים עברו מתיחות פנים, ובהם מאזדה 2 וטויוטה יאריס, וגם דגמים אחרים נהנו ממכירות גבוהות.
הצטרפנו לתכנית הכלכלית של חדשות 2, בערוץ 12, ויצאנו למבחן השוואתי עם 5 מכוניות מעניינות במיוחד. פספסתם את השידור בטלויזיה? הכתבה המלאה לפניכם.
צפייה בתוכן iCar והתכנית הכלכלית: מבחן השוואתי למכוניות סופר מיני
איביזה ייתכן רכב טוב אבל כמו כל רכב אירופי שתמיד התקשורת ומבחני דרך בכוח ממליצים בחום אבל אני שואל למה סיאט נותנת רק שנתיים אחריות . מה קורה לרכב אחרי שלוש וארבע שנים האם מספיק אמינה וללא תקלות במכלולי גיר או אין אכילת שמן במנוע בעיות חשמל. מבחני דרך חייבים לתת מיקוד בנושא אמינות רכב ולא כל נוצץ זהב לטווח הארוך
שנות האחריות נקבעות לפי החלטת יצרן.
באירופה נהוג להציג הרחבת אחריות של היבואן תמורת סכום כספי כלשהו - ולמשל באנגליה ניתן להרחיב את האחריות לעד 5 שנים. (לא מדבר על קיה / סובארו שנותנים אחריות מורחבת ללא תשלום נוסף)
מעבר לכך סקודה וסיאט התחילו לאפשר מחודש זה רכישת שנה נוספת של אחריות על מכלולי הרכב בסכום של 1000 ש"ח.