אירופה הקלאסית. פיג'ו 508 סטיישן היא הגרסה הבאמת אירופאית של פיג'ו 508. אנשי היבשת הישנה מעדיפים באופן מסורתי את תצורת הסטיישן השימושית, אשר מציעה נפח הטענה עצום מבלי להגדיל באופן משמעותי את ממדי הרכב. בישראל, פיג'ו 508 סטיישן היא מכונית חריגה בנוף מכוניות המנהלים, שכן עם ישראל מעדיף בדרך כלל את תצורת הסדאן. אז האם האירופאים חכמים יותר? ומהי הגרסה המשתלמת של פיג'ו 508?
בחרו פיג'ו 508 סטיישן SW מהשנתון הרצוי
פיג'ו 508 סטיישן SW מתומחרת גבוה יותר מגרסת הסדאן של פיג'ו 508, כך שסיכויי ההצלחה שלה נמוכים מראש לעומת מתחרות כמו פורד מונדיאו סטיישן או יונדאי i40 סטיישן CW.