בקצרה:
- הצ'רי החשמלי יוצג בתערוכת בייג'ין
- יתבסס על ה-FX המוכר, בשינויים מתבקשים
- טווח הנסיעה צפוי לנוע בין 350 למעט יותר מ-400 ק"מהמתקפה הסינית על שוק הרכב המקומי התבצעה עד כה בעיקר באמצעות דגמים חשמליים או היברידיים-נטענים, כאשר
צ'רי היתה החריגה עם שיווק של דגמי בנזין בלבד. בקרוב זה צפוי להשתנות, כאשר החברה תתחיל למכור בישראל רכב פנאי חשמלי ראשון - שיתבסס על
צ'רי FX המוכר וינסה להתחרות בג'ילי גיאומטרי C ו-BYD אטו 3.
ה-FX המשווק בעולם גם תחת השם אומודה 5, הוא כיום הדגם העדכני ביותר של היצרנית הסינית. הוא מבוסס על פלטפורמת T1X שתוכננה מראש כדי לקבל גם מערכת הנעה חשמלית מלאה. צ'רי עוד לא חושפת פרטים טכניים, אותם היא שומרת להשקה הרשמית, ככל הנראה בתערוכת בייג'ין.
מערכת ההנעה תשלב מנוע חשמלי שיחובר ישירות לגלגלים הקדמיים, עם הספק שצפוי לעמוד על כ-200 כ"ס, גבוה במעט ממנוע הבנזין מוגדש בגרסה המשווקת כיום. הוא צפוי להציע שתי מערכי סוללה. לגרסת הבסיס טווח של כ-350 ק"מ, לבכירה טווח של קצת יותר מ-400 ק"מ.
מה שלא צפוי להשתנות הוא העיצוב החיצוני, כמו גם סביבת הנהג המודרנית עם צמד מסכים המשמשים לוח מחוונים ומסך מגע ("10.25 כל אחד). גם מערך הבטיחות צפוי להיות דומה עם בלימה אוטונומית, שמירת נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית והתרעת שטח מת.
פורסם לראשונה ב- 20.02.23
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות