טויודה מסביר כי חלק מדגמי טויוטה המוכרים יזכו לאפשרות של הנעה חשמלית, ולצידם יתווספו דגמים חשמליים ייעודיים כך שעד שנת 2030 יציעו 30 דגמים הנעות חשמליות. כך למשל ניתן להבחין בין דגמי הקונספט במכונית קטנה הדומה למדי לטויוטה אייגו X או טנדר בדמותו של טויוטה היילקס.
טויודה מוסיף כי לצד הרחבת היצע הדגמים החשמליים, היצרנית שואפת לשמור גם על צריכת חשמל נמוכה ובקטגוריית הג'יפונים הקומפקטיים למשל, ישאפו לצריכה של 125 וואט שעה לק"מ. כמו כן הוצגו גם מכונית סדאן משפחתית, רכבי פנאי עם 7 מקומות, רכבי שירות וגם דגמי ספורט בעיצובים מרהיבים.
נציגת היוקרה בקונצרן טויוטה, הלא היא לקסוס, תציג בקרוב את הרכב החשמלי הייעודי הראשון שלה שזכה לשם RZ. כמו כן עד 2030 לקסוס תציע הנעות חשמל בכל קו הדגמים ומכירות של מיליון יחידות, כאשר עד 2035 מתכננת לקסוס לעבור להנעה חשמלית בלבד.
לצד ה-RZ מבטיחים בלקסוס כי מכונית הספורט החשמלית שלהם תאיץ ל-100 קמ"ש בכ-2 שניות וטווח הנסיעה יעמוד על כ-700 ק"מ, זאת בסיוע סוללת מצב-מוצק.
פורסם לראשונה ב- 15.12.21
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות