כשלוש וחצי שנים לאחר שהציגה לראשונה את האקליפס קרוס, הדגם הראשון של היצרנית היפנית מחוץ לעולמות הספורט שצויד במנוע טורבו בנזין, חושפת מיצובישי מתיחת פנים עיצובית וגם מכאנית. מכלמוביל, יבואנית מיצובישי בישראל, נמסר כי מיצובישי אקליפס קרוס המחודש יגיע לישראל במהלך החציון השני של שנת 2021.
עיצוב
העיצוב החיצוני של האקליפס קרוס הנוכחי עובר שדרוג כשיחידות התאורה העליונות הופכות צרות יותר ובעצם משמשות רק כתאורת יום, ואילו התאורה הראשית עברה למקום בו שכנו פנסי הערפל. השבכה הקדמית העליונה והתחתונה הושחרו והמראה עתידני יותר ומזכיר חלק מדגמי הקונספט של מיצובישי.
השינוי הבולט יותר נמצא מאחור. במיצובישי ויתרו על השמשה האחורית המפוצלת וצמד יחידות התאורה המחוברות המעוצבת לטובת מראה שגרתי יותר. מבפנים השינוי מזערי וכולל מערכת מולטימדיה חדשה עם מסך מגע בגודל 8 אינץ' (אינץ' אחד יותר).
יחידות הנעה וביצועים
מיצובישי אקליפס קרוס ימשיך לעשות שימוש במנוע ה-1.5 ליטרים טורבו בנזין המוכר, המשודך לתיבה רציפה עם חלוקה מלאכותית ל-8 הילוכים. בנוסף, מצטרפת להיצע גרסת פלאג-אין הייבריד שמגיעה הישר מהאאוטלנדר PHEV.
לאקליפס קרוס הנטען יהיה מנוע בנזין בנפח 2.4 ליטרים עם שני מנועים חשמליים, מלפנים ומאחור, ליצירת הנעה כפולה. התמסורת היא ישירה עם הילוך בודד - כמו ברכבים חשמליים.
בשלב זה מיצובישי לא מפרסמת נתונים טכניים מלאים אודות יחידת ההנעה החדשה - אך מציינת כי המתלים מלפנים ומאחור עברו כוונון נוסף לטובת שיפור התנהגות הכביש, וכן הוגדלו כריות בולמי הזעזועים.
פורסם לראשונה ב- 15.10.20
למאמר זה התפרסמו 1 תגובות