מלבד הפלטפורמה החדשה, מכונית הקונספט צפויה להציג גם שפה עיצובית חדשה שיקבלו דגמי פיג'ו העתידיים וכן טכנולוגיות נוספות שישולבו בחשמליות מהדור הבא של המותג, החל משנת 2025. מחלקי התמונות שפורסמו ניתן להבחין כי היצרנית תשמור על מוטיב "טופרי האריה" ביחידות התאורה מאחור, בעוד שלישיית פסי רוחב מוארים צפויים להתמקם בסבכה הקדמית.
בנוסף, בפיג'ו מבטיחים כי הדגמים החשמליים העתידיים יציעו "ארגון מחודש" של המרחב הפנימי ברכב, וישמרו על חוויית הנהיגה שאפיינה את דגמי החברה לאורך השנים.
ההצגה של מכונית הקונספט החדשה מגיעה על רקע ההבטחה של פיג'ו להשיק 5 דגמים חשמליים חדשים בשנתיים הקרובות, ולהציע אופציה חשמלית בכל אחד מהדגמים עד לשנת 2025. בשנת 2030 צפוי המותג למכור אך ורק חשמליות בשוק האירופי, בעוד מדינות אחרות ימשיכו לקבל דגמים עם מנועי בעירה פנימית.
באשר לזירה האמריקאית, בה פיג'ו לא נכחה עד היום, יתכן בהחלט ויש כאן רמז לשינוי אפשרי בדרך. לפני כ-4 שנים הצהירו בפנינו נציגי קונצרן PSA (פיג'ו-סיטרואן) כי אחד ממותגי החברה יגיע בעתיד לארה"ב. מגיפת הקורונה עיכבה את התכניות האלו, אך המיזוג עם קבוצת פיאט-קרייזלר העניק גם לצרפתים גישה קלה מבעבר לשווקים בארה"ב - והבחירה של היצרנית לחשוף את דגם הקונספט דווקא בלאס וגאס, מרמזת כי יש כאן לכל הפחות גישושים ראשוניים במטרה לבדוק כיצד יתקבל המותג בדעת הקהל האמריקאית.
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות