המנוע החשמלי מספק 217 כ"ס (13 כ"ס יותר מה- U5) והוא מהיר בכחצי שנייה בהאצה ל-100 קמ"ש. הסוללות מתוצרת CATL ובקיבולת זהה של 63 קוט"ש, אך למרות שמקדם הגרר נמוך משמעותית (0.25 לעומת 0.29), טווח הנסיעה נותר דומה ועומד על 400 ק"מ. טעינה מהירה (עד 90 קילוואט) תאפשר מילוי מצברים מ-20% ל-80% ב-35 דקות.
עיצובו של ה-U6 המרשים נחשף כבר לפני למעלה משנה, עם צללית דמוית קופה וחישוקי "20 ייחודיים המסייעים להפחתת מערבולות, יחידות תאורה מקוריות מלפנים ומאחור ומסיטי אוויר בפינות הפגושים.
גם סביבת הנהג שונה מה-U5 עם בורר מצב נסיעה (לפנים, אחור, חניה) בעיצוב דמוי מצערת מטוס נוסעים, גלגל הגה שונה, מושבים בעלי תמיכה משופרת עם ריפודים ודיפונים בצבעים מגוונים יותר. יש גם לוח מחוונים דיגיטלי צר ("8.2) מאחורי ההגה ומסך מגע ענק ("14.6 לעומת "12.3) במרכז הקונסולה, עם צימוד גם לאנדרואיד אוטו שלא קיים עדיין ב-U5 שמסתפק באפל קארפליי. לדברי היצרנית, גם יכולות מערכות הבטיחות האקטיביות - בלימה אוטונומית, שמירת נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית והתרעת שטח מת, שופרו לעומת הדגם הוותיק.
למאמר זה התפרסמו 1 תגובות