-
1. בקיצור, אתם גם הפעם לא עשיתם שום עבודה עיתונאית (לת)
משום מה רכבי ליסינג מאבדים הכי מעט... , 20-06-2025
-
2. קשקשנים
ע, 20-06-2025
אין שום קשר בין מחיר מחירון למחיר שהרכב נמכר בפועל,יש רכבים שנמכרים בעשרות אחוזים מתחת למחירון ויש כאלה שמקבלות מחירון ולפעמים יותר ולכן זה בכלל לא נתון שאפשר להתייחס אליו בהשוואה כזאת.
סגור תגובה
-
3. בעלים של טסלה מודל וואיי
זכי רון, 20-06-2025
-
4. יש נירו חשמלי? (לת)
הזאתי!, 20-06-2025
-
5. ירידת ערך: בידקו כמה שווה המכונית החשמלית שלכם אחרי 3 שנים
DANY_FROM_ISRAEL, 20-06-2025
צריך להעלות מחירים לרכב חשמלי, ככה יהיו פחות קונים.
לשכנים ממול יש אורה 03, חשמלית פיצפונה, ומדדתי שם 6.2 מיליגאוס. זאת כמות קרינה מאוד מסוכנת. לכן חשמליות מסוכנות
ושוב: צריך להגיד ׳לא׳ לכל מכונית שלא פועלת על דלק, כלומר חשמל או מימן.
סגור תגובה
-
6. לא מתקרב לרכב חשמלי
א.מ, 20-06-2025
טויוטה לנד קרוזר שומרת על ערך הכי טוב , יצחק לוי זה בגדר המלצה .
סגור תגובה
-
7. כמה שילמו לכם ?
כתבה ממומנת ! , 20-06-2025
ברור לכולם שאתם משרתים את האינטרסים של היבואנים כדי שלא נקנה רכב חשמלי שחוסך כסף ,
אנחנו נמשיך לקנות רכב חשמלי על אפם וחמתם !
סגור תגובה
-
8. משחק סכום אפס
אבי, 20-06-2025
למעשה פחות או יותר העלות הכוללת למשך שנים היא דומה. בחשמלית קנייה יקרה, אובדן ערך גבוה וביטוח יקר, בבנזין עלות הבנזין והתיקונים. בכל מקרה הבנזין ניצח בענק - חרדת הטווח שהיא על תקן דאגה מתמשכת ברכב החשמלי לא קיימת. כל מי שיש לו חשמלית בוודאי יגיב בשביל להצדיק את המהלך שלו, אבל בינו לבין עצמו הוא יטדע עד כמה זה נכון.
סגור תגובה
-
9. איזה שטויות....
רונן, 20-06-2025
אם כבר ירידת ערך זה לשמאי לוי יצחק עצמו,השוק לא מתייחס לחוברת שלו ,בינה לבין מחיר השוק אין שום קשר!! מכרתי במאי השנה את הרכב הקודם שלי ב32,000 מעל המחיר הנקוב בלוי יצחק ,טויוטה קורולוה קרוס במחירון 134,000 ואני מכרתי ב166,000....והייתי הכי זול באתר יד 2....
סגור תגובה
-
10. מחירון של לוי יצחק מפלה לרעה
גילי, 20-06-2025
את הרכבים החשמליים.
אין שום קשר בין המחירון למחיר שהרכבים נמכרים באמת.
סגור תגובה
-
11. רכב חשמלי כשירות חודשי
דנה, 20-06-2025
הגיע הזמן, תשלום חודשי בלבד עבור רכב חשמלי
לקנות רכב חשמלי זה סתמי לגמרי
סגור תגובה
-
12. עם של מטומטמים!!!!! (לת)
רכב סיני = כסף לאירן............, 20-06-2025
-
13. חרטא
בפיתה, 20-06-2025
מחיר מחירון טסלה מודל 3 בשנת 2022 זה 179000 ממש ממש ממש לא 208 אלף
סגור תגובה
-
14. משחק סכום אפס
אחד, 20-06-2025
רכב חשמלי יקר , ביטוח יקר, חרדת טווח וטעינה והיטלים בעתיד. מצד שני חשמל זול ותיקונים זולים. ברכב בנזין להיפך. כנראה שלאחר 10 שנים הכל מתקזז ואז מגיע הסוללה שעולה כמו חצי ממחיר הרכב וזה שובר השוויון האמיתי.
סגור תגובה
-
15. מיצידי שירד ב 90 אחוז מצויין
גרגמל, 20-06-2025
אין על רכב חשמלי עד שהבבונים יבינו יקח זמן בעוד 3 שנים יעמדו בתור לקנות. והמחיר יעלה בגדול. אין הוצאות לא הולך מנוע וגיר ודלק בחינם כמעט.
סגור תגובה
-
16. שקר המחירון
מאיר, 20-06-2025
מחירי מכוניות של לוי יצחק מיליפני שנתיים , אלו מחירים של אותם רכבים חדשים היום , מהמחיר של לוי יצחק מורידים עשרות אלפי שקלים
סגור תגובה
-
17. ירידת ערך: בידקו כמה שווה המכונית החשמלית שלכם אחרי 3 שנים
DANY_FROM_TORONTO, 20-06-2025
כמובן שמחיר המכוניות החשמליות יורד. הסיבה לכך היא שקיבולת הסוללות יורדת שנה אחר שנה, ואחרי 5 שנים הסוללות גמרות, ולכן למכוניות החשמליות יש ערך נמוך מאוד.
מכוניות בנזין שומרות על ערכן הגבוה. אנשים בשכונה שלנו מחזיקים רק במכוניות בנזין כמונו.
5 דני. אתה תמיד צודק ב-100%.
סגור תגובה
-
18. ידען (לת)
מכוניות חשמליות+בנזין נפלו ב 35% המחירון של לוי יצחק צוחק עליכם, 20-06-2025
-
19. רכב חשמלי
צור , 20-06-2025
חסכתם 20.000שח דלק ואיבדתם 100.000 ש"ח ירידת ערך.
סגור תגובה
-
20. חשמלי זה 0 בלאי, למה למכור רכב חשמלי משעמם לכם ? (לת)
בעל מוסך במרכז, 20-06-2025
-
21. מחירון מנותק ממציאות.
אלי תל אביב, 20-06-2025
מחיר רחוק ממציאות. מאזדה 2 נמכרת מעל המחירון ובהרבה. מכוניות פאר, הרבה מתחת למחירון. פיקנטו? ירידה גדולה יותר במחיר.
סגור תגובה
-
22. עוד כתבה
ד, 20-06-2025
ב 2022 מחירה של טסלה Y היה גבוה ובמשך הזמן היבואן הוריד מחירים אז ברור שבעלי 2022 הפסידו הרבה. כנ"ל גם לגבי ברבה מכוניות חשמליות.
סגור תגובה
-
23. מחירון לוי יצחק
זיו, 20-06-2025
אפילו לוי יצחק לא קונה במחירון לוי יצחק... חלולה. העיקרון אני קונה רכבים בצורה הבאה. רכב ממוצע ישרוד 250000 ק"מ. כך שאם נסע 120000 הוא לא יכול להיות שווה יותר מחצי מערכו המקורי.
סגור תגובה
-
24. החסכון בדלק בערך 12אלף
קוקו, 20-06-2025
-
25. מסקרן מה אחוז האנשים שחוזרים אחורה מחשמלי לבנזין
ברק, 20-06-2025
מי שנוהג בחשמלי לרוב לא מסוגל לדמיין לחזור לטרקטורים של פעם כרכב ראשי.
הייתי כל החיים עם רכבי ספורט ידניים (האחרונה מיאטה), וגם היום הייתי שמח להחזיק כזה כרכב שני לפנאי אם יכולתי.
רכב קודם קניתי לעיר, רנו זואי משנת 2017 עם טווח פצפון והיה לי ברור שבחיים לא אחזור לבנזין.
עכשיו עם מודל 3 פרפורמנס החדשה (היילנד), אני לא מסוגל לדמיין בכלל לחזור לרכב לא חשמלי, זה פער משוגע.. אני מתפלא באמת יש מישהו עם עמדת טעינה בבית ורכב חשמלי שבאמת חושב לחזור לרכב רגיל של פעם?
סגור תגובה
-
26. אתם לא משווים תפוחים לתפופים
רון555, 20-06-2025
קניתי את הזיקר x קריפטון שלי לפני שנה . נתחיל בזה שרכב בנזין עם הביצועים שלו עולה בערך פי 4 . כן פורש 911 קררה ואל תתילו עם סיפורי סללום כי mg x power לקחה מקום שני במירוץ ערד ללא שום שיפור. הרכב שלי שומר על מחיר לא פחות משום רכב בנזין מקביל יש חו 5 שנים אחריות מלאה ו 8 שנים על הסוללה .מכיר אנשים שקנו גילי גיטומרי סי . יש להם עדיין אחריות ורכב נחטף בשוק יש שניה . יש לי גם קיה פיקנטו והמזל הוא שהיבואנים החזירים העלו את המחיר שלה אחר ת הייתי מפסיד 30 אחוז. ובנוסף מה שהיה זה לא מה שיהיה.
סגור תגובה
-
27. תמשיכו לחרטט אותנו
מניוט, 20-06-2025
השוואה מטופשת. תקחו בחשבון את החיסכון בדלק, חיסכון בזמן , בתיקונים ובטיפולים. למשל באייווייז טיפול כל מאה אלף קמ , לא זה חסך ימים שלמים של לשים את הרכב במוסך
סגור תגובה
-
28. 3. מוכר ?? (לת)
קונה, 20-06-2025
-
29. וזה - עוד רק לפי המחירון
יותם (מהנדס חשמל), 20-06-2025
האמת היא שאם אתם בעל רכב חשמלי ותנסו למכור אותו, אתם צריכים לרדת לפחות שליש מהמחירון (הנמוך באופן דרסטי ממילא), כדי שיהיה לכם סיכוי להצליח למכור. פשוט אף אחד לא רוצה לנהוג ברכב מיושן.
תמיד לרכב החדש יש דברים שהופכים אותו לעדיף בהרבה. אז מה פתאום שמישהו יסכים לשלם מחיר מחירון על רכב חשמלי ישן?
למשל, מי ירצה לנהוג באטו-3 שעליו, אם אתם רוצים באמת לקבל את הטווח WLTP אז אתם צריכים לנהוג רק 70 קמ"ש, בזמן שיש ל-BYD דגמים חדשים יותר עם סוללה גדולה יותר, שנותנים לכם את אותו טווח, גם אם תנהגו 110 קמ"ש?
פשוט הטכנולוגיה מתקדמת ותמיד לדגמים החדשים יש ביצועים יותר טובים, ניצולת סוללה יותר נמוכה או סוללה יותר גדולה. תמיד. לפעמים ליטראלי פאקינג יום אחד אחרי הקניה, כבר יוצא דגם טוב יותר.
אז מה יקרה למחיר של האטו-3 שלי? ברור. אני לא מוכר :-). אם אני רוצה למכור, אז הפסדתי חצי מהכסף. כלומר אין מה לדבר בכלל על למכור רכב חשמלי. לפחות ידעתי את זה מראש. הזהירו אותי. לכן בחרתי ברכב שיש לו סוללת LFP, כאשר לסוללות בטכנולוגיה הזאת יש אורך חיים של כ-30 שנה. מן הסתם הרכב יראה את מגרש הגרוטאות ולא ימכר לעולם.
סגור תגובה
-
30. 24 - בדיוק. החיסכון בדלק שולי לחלוטין
יותם (מהנדס חשמל), 20-06-2025
אם לוקחים בחשבון ששוחטים אותי בטסט, שוחטים אותי בביטוח ושירידת הערך מגיעה לכשליש ממחיר הרכב בשנה הראשונה בלבד (אם אתם באמת רוצים למכור ומוכנים לרדת מהמחירון, אחרת לא תמכרו) - אז המשמעות היא ש-12,000 שקל בשנה על דלק, זה לא כסף. אתם פשוט מפסידים כל כך הרבה כסף על ביטוח, טסט ובמיוחד על ירידת ערך המכונית, ש-12,000 שקל לשנה, זה לא מה שהיה מציל אתכם. לא קונים רכב חשמלי מתוך מחשבה לחסוך דלק.
סגור תגובה
-
31. 26 - נכון, הזיקר X קריפטון מכונית מצוינת, אבל..
יותם (מהנדס חשמל), 20-06-2025
יש לזיקר-X קריפטון סוללת NMC. יש לזה כמובן יתרונות - צפיפות אנרגיה גדולה יותר וזרם מכסימלי חזק יותר מאשר סוללת LFP. זה מאפשר לזיקר לעשות 0-100 רק ב-3.8 שניות, באמת כמו פורשה.
אבל הבעיה כאן היא שחוץ מהעובדה שטכנולוגית NMC פחות בטיחותית (LFP לא מתלקחת גם אם מנקבים אותה), אז יש את הבעיה שסוללת NMC לא מבטיחה אורך חיים ארוך כמו סוללת LFP.
במילים אחרות, אני שונא להיות זה שמבשר את הבשורה הרעה, אבל אחרי כ-8 שנים, כנראה תצטרך להחליף סוללה.
סגור תגובה
-
32. מישהו פעם קנה חשמלית משומשת?
וולפגנג מיציבושי, 20-06-2025
לכל מי שכותה "קשקשנים": מישהו פעם קנה חשמלית משומשת? אתם מכירים מישהו שקנה? מה שמצחיק,זה שבעלי החשמליות טוענים שהם "מרוויחים המון כסף".....
סגור תגובה
-
33. נראה לי שצריך להבהיר משהו
יותם (מהנדס חשמל), 20-06-2025
בכל התגובות שלי עד עכשיו לכתבה הזאת, נראה כאילו אני מאוכזב איכשהו מההחלטה לרכוש רכב חשמלי. אז נכון, זה ממש, אבל ממש לא כלכלי: החיסכון בדלק שולי לחלוטין יחסית להפסד הכלכלי האדיר בעלויות הביטוח, הטסט וכמובן ירידת הערך הדרסטית שהיא ההפסד האמתי. ההפסדים הרבה יותר גדולים מרק סביבות 12,000 שקל לשנה שהם עלות הדלק למכונית בנזין מקבילה.
אבל מאוכזב? Hell no!! אני בחיים לא חוזר לנהוג בטרקטור בנזין.. רכב חשמלי זאת אופרה אחרת. הרבה יותר יקרה, כן, אבל אחרת. לגמרי. בעיני זה שווה כל שקל. למרות ששחטו אותי, שוחטים אותי וישחטו אותי בביטוח, בטסט ובכל שקל ששילמתי תמורת הרכב שלי שמזמן כבר שווה חצי שקל ופחות.
ברכב חשמלי יש לך כוח של מכונית מירוץ אם אתה רוצה. נכון, לא ליותר מדי זמן כי הבטריה תיגמר מהר מאוד במצב הזה, אבל בכל זאת, יש לך את האופציה. יש לך גם את האופציה ההפוכה - לנהוג לאט מאוד ושכל שאר הנהגים יקללו אותך, כדי לקבל טווח אפילו גדול יותר מהטווח שהיצרן מכריז עליו לטעינה. כאשר אתה עולה לירושלים אתה מפסיד כ-30% מהסוללה. אח"כ כאשר אתה יורד בחזרה מירושלים, אתה מרוויח בחזרה כ-10%. אתה נוהג בשקט מוחלט, המנוע חרישי ואתה יכול לשמוע מוסיקה טובה תוך כדי נהיגה (או סתם לשים גלגל"צ, מה שעושה לך את זה). הנהיגה ח-ל-ק-ה. אין רעידות מהמנוע. אתם יודעים מה זה אומר? זה אומר שאם הכביש טוב, אתם מרגישים כאילו אתם "טסים בחלל". תשוו את זה לרכב בנזין.
בקיצור, אני לא מתחרט לשנייה וממש לא מאוכזב. כמובן שאני בחיים לא חוזר לרכב עם מנוע בערה פנימית. אבל כן, הנקודה הכלכלית ממש כואבת ואני יכול להבין אנשים שלא רוצים לעבור לרכב חשמלי, בגלל הבעיה הכלכלית. יש להם נקודה - מחיר הדלק הוא כל כך הרבה פחות מההבדלים במחיר הטסט, הביטוח ואבדן הערך האדיר של הרכב החשמלי כבר בשנה הראשונה, שזה ממש לא משתלם לרכוש רכב חשמלי. אז מה? כל דבר בחיים משתלם? משתלם להתחתן? משתלם לעשות ילדים? אי אפשר לחיות רק לפי "מה משתלם". אז לא משתלם. אבל זאת חווית נהיגה אחרת.
אני מאוד נהנה מהרכב שלי ולדעתי בשלב הזה, כבר ברור דבר אחד: רכבים חשמליים, הם העתיד.
סגור תגובה
-
34. אם מכונית סינית...
Eric, 21-06-2025
אז רוב הסיכויים שתעלה באש לפני השלוש שנים,אם תישרד תצטרך לשלם לגרר לגרור אותה למזבלה.
סגור תגובה
-
35. ו....
לקוח, 21-06-2025
נו מה הבוטום ליין, טוב לדעת אבל תנו קצת יותר עומק מרק סטטיסטיקה
סגור תגובה
-
36. הטסלה שלי רק משתבחת עם השנים
ח, 21-06-2025
לא מבין איך ז. יתכן, משהו בשוק מעוות. טסלה ממשיכה לקבל עידכוני תוכנה עם פיצ'רים חדשים, גם 4 שנים אחרי שקניתי אותה. ההתישנות בקושי מורגשת עליה, הרבה פחות מרכבי בנזין שהיו לי קודם.
אין טיפולים, הביטוח זול מברכב בנזין, החשמל עולה פחות מחמישית מדלק.
הסיפור עם זה שיהיה צריך להחליף סוללה הוא קישקוש, יש סטטיסטיקה של מכוניות טסלה בעולם, הסוללות מחזיקות מעל לחצי מיליון קילומטר, לא מכיר רכבי בנזין שלא מחליפים מנוע וגיר הרבה קודם. מה גם שרוב הרכבים אף פעם לא מגיעים לכזה קילומטראז'.
אז איך זה הגיוני שקקמייקה כמו קיה פיקנטו מאבדת רק 14% בשלוש שנים וטסלה יותר מכפול?
משהו מעוות, ואולי זה דווקא באובדן ערך נמוך מדי במכוניות בנזין מסויימות שהשוק שלהן נשלט עי חברות הליסינג?
סגור תגובה
-
37. דני
יש לכם טעות במחירונים, 21-06-2025
מחירון הרכב החדש של טויוטה קורולה,יונדאי אלנטרה וקיה פיקנטו גבוהים ב 15 אחוז לפחות ממה שרשמתם כך שבפועל ירידת הערך לדגמים האלה גבוהה יותר. בטח יש עיוותים נוספים בטבלאות הלא נכונות שלכם
סגור תגובה
-
38. קשקוש
ד״ר נ., 21-06-2025
האיוניק 5 עלית שלי בת 3. היא במצב בדיוק כמו שקניתי אותה לפי 3 שנים. כלמוביל לא מייבאת יותר את הדגם החזק עם שני מנועים. אני לא ממש מבין מי רוצה למכור אוטו שהוא ממש כמו חדש. 305 סוסים, מזגן ״פריזר״ מליון פינוקים ומערכות בטיחות. לא הייתי מתנגד לעוד 100 ק״מ טווח אבל גם כך בשלוש שנים הזדקקתי אולי ל 10 טעינות בחוץ במצטבר. כשתלך הסוללה בעוד כמה שנים מחירי הסוללות ירדו כל כך שיהיה שווה להחליף סוללה ולקבל רכב ״חדש״ (כי חוץ מהסוללה אין כמעט שום בלאי אחר)
סגור תגובה
-
39. לא ניתן למכור! חתונה קתולית (לת)
ניר, 21-06-2025
-
40. מי זה לוי יצחק? הוא מת
מי זה לוי יצחק? הוא מת, 21-06-2025
המחירון של הזבל הזה לא מענין אותנו מעולם לא מכרתי רכב לפי המחירון שלו למה לא לקח אתו לקבר???
סגור תגובה
-
41. שכחתם כמה חסכו
יואל, 21-06-2025
מה עם שקלול של כמה כסף בעלי חשמליות חסכו על דלק ותחזוקה??
סגור תגובה
-
42. סוללה
אורי, 21-06-2025
להוסיף לטבלה
-תוחלת חיים של הסוללה ?-מחיר סוללה חדשה ?
סגור תגובה
-
43. קונים רכב חשמלי כי זה רכב חלומות מבחינת תאוצה לא בגלל חיסכון (לת)
אחד שמבין, 21-06-2025
-
44. כמו אייפון
מיכה , 21-06-2025
החשמליות זה בדיוק כמו אייפון .. מי יקנה היום אייפון 14 כשיש 16 ? הכי טוב זה פלאג אין , חסכוני ולא חשמלי ...
סגור תגובה
-
45. מזדה 3
רובי, 21-06-2025
-
46. החשמליות…
Tomy, 21-06-2025
כולן ערימה של מכונות כביסה חסרות ערך לחלוטין
סגור תגובה
-
47. היברידי פלג אין
מכונאי, 21-06-2025
היברידי פלג אין יש הכל חשמל בנזין ומטען חיסכוני טוב שומר על ערך
סגור תגובה
-
48. למה לא תעשו מדריכים גם על פלאג אין? (לת)
בעילום שם, 21-06-2025
-
49. שאלה פשוטה: יש מישהו 1 שעבר לחשמלי וחזר לבנזין ?! (לת)
החוכמה להחזיק לאורך זמן כזה רכב, 21-06-2025
-
50. וכשהביטוח על הבטריה יגמר-מחירון 00
אביב, 21-06-2025
בגיל 5-7 כשהביטוח על הבטריה ייגמר (או שנגמר לפי הק"מ) - כל המכוניות הללו-וביחוד טסלה - המחירון יהיה 0 - כי הבטריה היא באזור 80 אלף שקל להחלפה....
סגור תגובה
-
51. על מדינה לחייב חברת לוי יצחק לקנות
או למכור את המכוניות לפי המחירון שלהם, 21-06-2025
-
52. המון תגובות של רוכשי חשמלית יד 2?
הפלא הגדול, 21-06-2025
חשבתי לקנות מכונית חשמלית בת 3 שהערך שלה ירד לחצי. אחת סבירה, לא כזו כשהיתה חדשה היה לה טווח תאורטי של 400 ק"מ בפועל 300 ואחרי 3 שנים קצת יותר מ 200. כזו שאצלי הטווח שלה האמיתי יהיה לפחות 400 ק"מ.
כמעט ולא מוצא אנשים שקנו יד 2, והבודדים שמצאתי אמרו לי שהתנאי שלהם לקניה היה סוללה חדשה ולא מעניין אותם הסיפורים על אחריות, בטח אם האחריות היא על סוללה שירדה מתחת ל70%לדעתו של היבואן ולדעת הלקוח היא כבר מזמן ב 50%.
סגור תגובה
-
53. העולם עובר לחשמליות לא יעזור לכם הכתבות האלה. (לת)
עובד בתחום, 21-06-2025
-
54. רק דיזל
א, 21-06-2025
-
55. לא ממליץ לקנות חשמליות של הדור הנוכחי
אורי, 21-06-2025
טויוטה ויונדאי פיתחו דור חדש של מכוניות סוללות מנועים שתיכף נכנסים לייצור המוני. טויוטה פתחה מנוע מימן ומנוע שמופעל לא תאמינו על ידי מים עם טווח מטורף וזמן טעינה קצר, ויונדאי פיתחו סוללה מסוג חדש עם טווח כפול וזמן טעינה של דקות. ברגע שאלה יגיעו לישראל ירידת הערך של החשמליות מהדור הנוכחי תהיה גדולה בהרבה
סגור תגובה
-
56. כתבה מדהימה שחושפת את מה שהיבואנים מנסים להסתיר
זוהר, 21-06-2025
תראו איך עובדים על הישראלי בעיניים:
1. היבואנים קונים רכבים סינים במחרי נמוך(!) משמעותית מרכבים קוראנים, יפנים, ארופאים, אבל מוכרים אותם באותו מחיר - הישראלי רק לקנות ויוצא פראייר.
2. היבואנים והיצרנים כשיטת שיווק העלו את מחירי החשמליות, כי מכרו לנו סיפור על חיסכון עצום בדלק, תחזוקה והעדר בלאי - אבל הם לא סיפרו לנו על ירידת הערך של הסוללה(!) ולא סיפרו לנו שהביטוחים יקרים כמעט פי שתיים(!)
3. ההשוואה של רכב חשמלי למכשיר סלולאר חכם - היא עובדה קיימת. קונים ביוקר ומאבדים ערך במהירות עצומה (רק שבסלולאר חכם יש הבדל בין יצרנים סינים למותגים מובלים, ברכבים חשמליים אין! ראו סעיף 1).
4. נכון להיות ללא טרייד אין של יבואן, אין שוק יד 2 לרכבים חשמליים ויש קושי עצום למכור רכבים חשמליים משומשים (תורידו עוד 10,000-20,000 ממחיר המחירון בדגמים מובילים).
בהצלחה
סגור תגובה
-
57. המונופול המתקרא לוי יצחק
סאמיר חמיד, 21-06-2025
המונופול לוי יצחק נגד רכבים חשמליים ולכן איבוד הערך הוא בהתאם.
סגור תגובה
-
58. מצחיק. מציע לכתב לנסות למכור ג'ילי במחירון
בן, 21-06-2025
אתה תגלה מאוד מהר שלא רק שלא תצליח למכור אותה ב-111 אלף, אלא גם ב-90 אלף אתה כמעט ולא תקבל שיחות
סגור תגובה
-
59. יש שקרים קטנים ויש סטטיסטיקה
זש, 21-06-2025
הכסף שחסכתי בטעינה ביתית של הג'ילי שלי אל מול תידלוק שווה הרבה מעל ירידת הערך
סגור תגובה
-
60. פראיירים
אסטרה, 21-06-2025
תמשיכו לקנות רכב חשמלי. לא רק ירידת ערך מטורפת, אלא גם פצצת קרינה וסכנת התפוצצות של הבטריה. בקרוב ירידת ערך של 40 % בשנה הראשונה. לבריאות
סגור תגובה
-
61. ירידת ערך: בידקו כמה שווה המכונית החשמלית שלכם אחרי 3 שנים
DANY_FROM_ISRAEL, 21-06-2025
בשבוע הבא קרובי משפחה שלי יקנו טנדר מדגם ראם 3500, אחד מהדגמים הטובים היחידים בסטלנטיס. זה טנדר אמריקאי ענק, עכשיו יש להם פורד F250 סופר דיוטי. להם יותר חשוב שהדגם יהיה טנדר חזק שמשתמש בבנזין. לי ולדני מטורונטו חשובה יותר הנוחות, וכמו להם, הבנזין. היום בבוקר מדדתי קרינה של 6.9 מיליגאוס באקספנג G9 שנת 2024 של אחד השכנים, התוצאה שהייתה, 6.9 מיליגאוס, ממש מסוכנת. רואים שיש קרינה מרכבים חשמליים ושאני ודני מטורונטו צודקים?
סגור תגובה
-
62. אני ודני השני צודקים כי בנזין זה טוב וחשמל זה רע והכי טוב זה טרנטה (לת)
DANY_FROM_TARANTA, 21-06-2025
-
63. לשני הבוטים המבוטבטים דני מטורנטו ודני מישראל
אריאל מנור, 21-06-2025
אתם חושבים שאתך מרשימים מישהו וזה ממש לא נכון, אז אני ממליץ לynet שיפתחו מדור למטומטמים ללא פתרון ותועלת ושם תכתבו את הקשקושים שלכם
סגור תגובה
-
64. יש לי יונדאי 2010
., 21-06-2025
יש לי יונדאי 2010. זיינתי את המערכת LOL
סגור תגובה
-
65. בקיצור לא שווה
רם, 21-06-2025
תקנו רכב מונע בנזין תעשו חשבון ותגלו שכולל הדלק והאחזקה , זה זול מהחשמלי ללא חרדת טווח
סגור תגובה
-
66. איזה חובבנות
אורי, 21-06-2025
להשוות את ירידת הערך של רכב ב100 אלף בנזין ל250 אלף חשמלי... אולי תראו כמה אודי מאבד או אלפא גולייה?
סגור תגובה
-
67. חישוב ירידת הערך...
מני, 21-06-2025
מעבר לבעיתיות שציינו פה בקשר למחירון לוי יצחק ולמחיר שוק אמיתי של המשומשות, צריך להתחשב גם בהפרש בין מחיר השוק 2025 של המכונית המשומשת למחירון 2025 של אותו דגם, חדש או, דגם חדש בגימור מקביל. אז רואים ירידת ערך אמיתית בכח הקניה של אותו דגם!
חלק מהרכבים שמראים ירידת ערך נמוכה - מעבר לאינטרסים הסמויים (יונדאי/קיה?) - זה בגלל שהיבואנים מייקרים את המחירון, כל שנה שאז, מחירון המשומשות מתייקר בהתאם.
סגור תגובה
-
68. ישראל זה אי
מיזר, 21-06-2025
השוק סגור,נשלט ע"י קומץ יבואנים גדולים וחברות ליזינג בבעלות אותם יבואנים. אין יצוא מכוניות משומשות וערך השוק להן לא משקף ערכן האמיתי. מחירים פיקטיביים גם של החדשים(יבואנים בלעדיים) וגם של משומשים (חברות ליזינג גדולות). כל השוק הזה בנוי כדי שלקוח פרטי ישלם כמה שיותר.
סגור תגובה
-
69. חשמלי פח אשפה
פפה, 21-06-2025
אני נוהג בטויוטה אוונסיס 2009 מרגיש כמו מרצדס אחלה אוטו מפנק חזק נוח לא רואה מוסך אין ירידת ערך להיפך עליית ערך שווה 25 א₪ נותן ערך יותר טוב מרכב במחיר של 140 א₪ רק פריירים קונים את הפח אשפה הסיני
סגור תגובה
-
70. מיזר
העיסוק הזה במחיר רכבים משומשים הוא ..., 21-06-2025
אובססיבי וחולני. תקנו רכב שאתם אוהבים ותהנו.
סגור תגובה
-
71. ל-9
נירו, 21-06-2025
אתה צודק, אני מכרתי את הטויוטה שלי כשהמחירון היה 120000 ב190000 כשחדשה עולה 170000.
למה? כי אפשר לרשום איזה תגובה שרוצים כשלא בודקים אותך.
סגור תגובה
-
72. החלפת מצברים
שרלי, 21-06-2025
ההוצאה הכי גבוהה היא החלפת מצברים אז כשקונים רכב משומש צריך לקחת בחשבון את הטווח התקצר ואת הסיכוי לצורך בהוצאה ענקית
סגור תגובה
-
73. עם של מטומטמים!!!!! (לת)
רכב סיני = כסף לאירן............, 21-06-2025
-
74. למנהלי מדור רכב ynet
חיים, 21-06-2025
איך אתם לא שומרים על רמת המדור המכובד בזה שאתם מעניקים הכרה לפירסום של כותב תגובה דיבילית שעומד בשם דני מישראל. ומתחזה לדני מטורונטו.חבל זה מוריד מערך המדור.בבקשה להתייחס לתגובה זו.
סגור תגובה
-
75. המחירון מיועד לחברות הביטוח !! לעלות את הפרמיה !!!!
אזרח , 21-06-2025
לוי יצחק מזמן כבר לא מחירון !!! הוא זרוע של חברות הביטוח לשוק מעוות !!
סגור תגובה
-
76. פתאום כולם ירוקים
Igor, 21-06-2025
פתאום כל בעלי החשמליות שסיפרו לכול העולם ולאחותו כמה הם "חוסכים" על המכונית החשמלית שלהם עברו להיות ירוקים, פתאום הם שומרי איכות הסביבה, פתאום חשוב להם שהמכונית מאיצה ברמזור, שהמסך הדיגיטלי גדול.... אנשים תפנימו: הפסדתם בנטו, מול כל רכב בנזין שהייתם קונים באותה נקודת זמן ובאותו כסף, 50-30% יותר, בשקלול כל נתוני הדלק-חשמל, תחזוקה, ביטוח, אובדן ערך ושאר ירקות. רכב חשמלי זה לא כלכלי, נקודה.
סגור תגובה
-
77. הסבר למבולבלים - כנסו
תלמה, 21-06-2025
שימו לב,שירידת הערך מחושבת ביחס למחיר בזמן הקנייה .
אבל דעו לכם שמחירון הרכב מחושב יחסית לרכב חדש.
ככל שמחיר הרכב כחדש עלה יותר - ירידת הערך קטנה יותר.
קחו לדוגמא את הבצימוש הכי גדול על הכביש -קיה פיקנטו.
מחיר של קיה פיקנטו חדש הוא בין 110 ל 120 אלף שקל -זה משך את מחירי יד 2 למעלה.
אגב הבצימוש הזה נמכר לחברות ליסינג ב 80 אלף שח.
אם זה היה המחיר לקונה הפרטי - לא היייתם מקבלים על בצימוש יד שנייה אפילו 30 אלף.
סגור תגובה
-
78. ירידת ערך: בידקו כמה שווה המכונית החשמלית שלכם אחרי 3 שנים
DANY_FROM_TORONTO, 21-06-2025
61 דני. גיסי הוא בעל איל 1500. הוא גר עם אשתו בקוטג 'ליד אגם. שם קר מאוד כי זה 225 ק"מ צפונית לטורונטו. הוא מחמם אותו מראש מהבית שלהם. כמובן שה- RAM 1500 משתמש בבנזין. המכונית של אשתו משתמשת בנזין.
אמרתי לך שאני צריך לכייל את מד המיליגאוס ALLOSUN EM556 כי הוא לא בסדר. השוויתי את מד ה- EMF של RDINSCOS RD630. עשיתי זאת מול המחשב. שני המכשירים מראים 26.5 מיליגוס לכן אני לא צריך לכייל את ALLOSUN EM556. אני לא מודד שום מיליגאוס ליד הראש וגופי.
סגור תגובה
-
79. אני קניתי חשמלית יד 2
אורן, 21-06-2025
אני בעלים של חברה שכל רכב בה עושה בממוצע 35 אלף ק"מ בשנה. כל מי שיכול להתקין עמדה ביתית מקבל רכב חשמלי. רוב הרכבים נקנו יד שנייה והם מצוינים. מאיפה הגעתם לדעיכה של 30% בטווח בשנה? 50% בשלוש שנים? הדעיכה מינורית אם בכלל. אציין שאני קונה נירו EV ומשתדל מאוד להימנע מיצרנים סיניים לא ידועים.
סגור תגובה
-
80. ירידת ערך: בידקו כמה שווה המכונית החשמלית שלכם אחרי 3 שנים
DANY_FROM_ISRAEL, 21-06-2025
64. אתה טועה, אני ודני מטורונטו חברים טובים.
סגור תגובה
-
81. ירידת ערך: בידקו כמה שווה המכונית החשמלית שלכם אחרי 3 שנים
DANY_FROM_ISRAEL, 21-06-2025
74 חיים. אני ודני מטורונטו חברים טובים מאוד.
סגור תגובה
-
82. דני מה עשה לך 64? (לת)
אריאל מנור, 21-06-2025
-
83. חשמליות סיניות
שלום, 21-06-2025
כשאתם קונים חשמלית סינית אתם תומכים בציר הרשע שכולל גם את איראן.
סגור תגובה
-
84. מעניין
שמעון, 21-06-2025
כמה זמן ישרדו הבטריות של המכוניות החשמליות לפני שזה לא יהיה כדאי להחליפן… 5 שנים? עשר שנים? 15 שנה…?
סגור תגובה
-
85. בלוף לוי יצחק
משה, 21-06-2025
עכשיו סוף סופ מבינים שלוי יצחק זה בלוף אחד גדול. משרת אינטרסים של חברות ביטוח, יבואני רכב וכל מי שיש לו אינטרס הפוך מהציבור, להוריד את השווי. לצערנו גם הממונה על הביטוח לא חף מפשע. במקום לקדם אלטרנטיבה לטירוף הזה של יריד הערך מעדיף לטמון ראשו באדמה. בושה
סגור תגובה
-
86. מה קשור??
דוד, 21-06-2025
רכב חשמלי מגיע עם אחריות פי כמה יותר טובה מאחריות רכבי הבנזין, אז איך הערך שלו יורד יותר מהבנזין? למישהו יש אינטרס מובהק לחתוך במחירים כדי להרתיע את הציבור.
סגור תגובה
-
87. מחיקון
מחק וברח, 21-06-2025
אם המחיקון לא משקף את מחיר השוק, מה זה אומר על אמינותו?
מי שולט באמת במחירים ומה האינטרסים ולטובת מי?
סגור תגובה
-
88. כל מי שרואה את התגובה שלי שיכתוב רינה המלכה ורק ביתר ירושלים (לת)
רינה, מלכה בת 17, אוהדת ביתר. #עםכלביא, 21-06-2025
-
89. ל3 זכי רון
לוי יבכה—בוכים מהמחירון שלו, 21-06-2025
-
90. למה רק אחרי 3 שנים? (לת)
בעילום שם, 21-06-2025
-
91. היברידי רגיל לא מאבד ערך אף פעם (לת)
בעילום שם, 21-06-2025
-
92. לרינה
בעילום שם, 21-06-2025
-
93. 74 לא יודע כלום (לת)
אריאל מנור, 21-06-2025
-
94. הדגמים האלה לא שווים כלום (לת)
בעילום שם, 21-06-2025
-
95. כל מי שרואה את התגובה שלי שיכתוב רינה המלכה ורק ביתר ירושלים
רינה, מלכה בת 17, אוהדת ביתר. #עםכלביא, 21-06-2025
92, בושה! מי אמר שאני לא מלכה? רק קוקו יכול להגיד כך.
סגור תגובה
-
96. עזבו את רינה זה שיגעון של כל בנות ה17 שאני מכיר
צבי, 22-06-2025
-
97. כל מי שרואה את התגובה שלי שיכתוב רינה המלכה ורק ביתר ירושלים
רינה, מלכה בת 17, אוהדת ביתר. #עםכלביא, 22-06-2025
-
98. רשימת חולי הנפש שכללה עד עכשיו את דני מטורנטו ודני מישראל תכלול מעכשיו גם את רינה (לת)
אריאל מנור, 22-06-2025
-
99. דני—אפשר שתמות כבר?
אריאל מנור, 22-06-2025
-
100. הדנים ורינה תסתלקו כבר מכאן (לת)
אריאל מנור, 22-06-2025
-
101. יום חדש הגיע ורינה תסתלק (לת)
0000000000000000000000, 22-06-2025
-
102. דני ביולי לא תהיו כאן (לת)
0000000000000000000000, 22-06-2025
-
103. למגיב 99 נגד שני הדנים
אני, 22-06-2025
אולי תעזוב כבר את הדנים האלה ותבין שאתה רוצח חפים מפשע
סגור תגובה
-
104. E
PHEV, 22-06-2025
-
105. ל103 אני ארצח גם אותך (לת)
אריאל מנור, 22-06-2025
-
106. רק רכבים סיניים (לת)
מאור, 22-06-2025
-
107. כל מי שרואה את התגובה שלי שיכתוב רינה המלכה ורק ביתר ירושלים
רינה, מלכה בת 17, אוהדת ביתר. #עםכלביא, 22-06-2025
לכל המתנגדים לי תפסיקו יה חולי נפש ותחזרו ללבנון
סגור תגובה
-
108. לרינה די, תחזרי לגיהנום. (לת)
בעילום שם, 22-06-2025
-
109. כל מי שרואה את התגובה שלי שיכתוב רינה המלכה ורק ביתר ירושלים
רינה, מלכה בת 17, אוהדת ביתר. #עםכלביא, 22-06-2025
-
110. יש! שני הדנים מתו (לת)
אריאל מנור, 22-06-2025
-
111. כל מי שרואה את התגובה שלי שיכתוב רינה המלכה ורק ביתר ירושלים
רינה, מלכה בת 17, אוהדת ביתר. #עםכלביא, 22-06-2025
רק תראו איך אני מגניבה ויפה לפי מספר התגובה שלי, וכמובן שגם מלכה.
סגור תגובה
-
112. נועם ריין זה לוי יצחק? (לת)
לוי יבכה—בוכים מהמחירון שלו, 22-06-2025
-
113. רינה לכי
בעילום שם, 22-06-2025
-
114. כל מי שרואה את התגובה שלי שיכתוב רינה המלכה ורק ביתר ירושלים
רינה, מלכה בת 17, אוהדת ביתר. #עםכלביא, 22-06-2025
-
115. מה קשורים הרכבים בתמונות? (לת)
בעילום שם, 22-06-2025
-
116. כל מי שרואה את התגובה שלי שיכתוב רינה המלכה ורק ביתר ירושלים
רינה, מלכה בת 17, אוהדת ביתר. #עםכלביא, 22-06-2025
-
117. כל מי שרואה את התגובה שלי שיכתוב רינה המלכה ורק ביתר ירושלים
רינה, מלכה בת 17, אוהדת ביתר. #עםכלביא, 22-06-2025
-
118. למה אתם נגד רכבים סיניים (לת)
אני ולא אחר , 22-06-2025
-
119. ירידת ערך: בידקו כמה שווה המכונית החשמלית שלכם אחרי 3 שנים
DANY_FROM_TORONTO, 22-06-2025
74 ימי. אתה שופע כי התגובות של דני מישראל ושלי אינן מתיידיות. דני מישראל לא אני והוא לא מתחזה. סגור את הפה המטונף שלך.
81 דני. קרא את המגיב שלי לליין. כמובן שאנחנו חברים טובים מאוד.
82 אריאל. דני טעה. קרא את תגובתו במספר 81.
88 remyeuh. את מלכת קערת האסלה. תקע את הראש בשירותים. זה מה שמגיע לך ואתה שייך להפסיק לחזור על טענותיך המטופשות כל כך הרבה פעמים.
91. מכוניות היברידיות של הלה מאבדות את ערכן. לטויוטה פריוס יש ערך טוב מאוד. ב.מ.וו ומרצדס מאבדים את ערכם מהר יותר. הם מפסידים עד 30% או יותר מערכם לאחר מספר שנים.
98 רינה. את הילדה היחידה לחולי נפש ותמיד תישארי כך. אני ודני הם אנשים שפויים מאוד.
99 אריאל. מוטב שתמות אבל אני ודני לא נבזבז את הכסף שלנו לקבורה שלך כי אתה לא שווה את זה.
108. אתה צודק במאה אחוז.
סגור תגובה
-
120. דני אתה חולה הנפש כאן (לת)
0000000000000000000000, 22-06-2025
-
121. חחחח רכב זה לא נדלן
אלי, 22-06-2025
א. כל רכב מעבד מערכו בחדות.
ב. מאז שעברתי לחשמלי אמלה ואבאלה ...איזה כייף .
3000 קמ עולה 200₪
ג. 0 מוסך מלבד טיפול כל 30 או בכלל.
ד. לטייל ללא מפתחות רק אפליקציה ו nfc - גן עדן
והרשימה ארוכה
סגור תגובה
-
122. דני הוא אירני מטונף שמפחד פחד מוות מחשמליות - חשמליות=אירן חלשה - בוגד מסריח! (לת)
אחד שיודע, 22-06-2025
-
123. תפסיקו להציק לרינה (לת)
מאור, 22-06-2025
-
124. יש לי ג'ילי 480-חסכון מטורף בדלק
שימי, 22-06-2025
לא יודע לגבי ירידת ערך, יש לי ג'ילי 480-חסכון מטורף בדלק, אחלה אוטו, חזק, מרווח. בקיצור האוטו הכי טוב שהיה לי.
סגור תגובה
-
125. עם של מטומטמים!!!!
רכב סיני = תמיכה באירן!!!!, 22-06-2025
לאסור יבוא של הרכבים הללו לישראל ולנתק קשר עם סין שתומכת ישירות באויב שלנו.
סגור תגובה
-
126. בעלים של אסלה
גון, 22-06-2025
משווים פה רכבים בלי להתחשב ברמת גימור ובטווח נסיעה ככה שכל ההשוואות האלו חסרות בסיס
סגור תגובה
-
127. אכזבתם
אלדד, 22-06-2025
כמגזין מוערך ובן לעיתונות YNET הנחשבת למקצועית אכזבתם עם כתבה מגמתית ובלשון המעטה לא מדוייקת.
מכוניות בנזין יורדות בערכן 20% בשלוש שנים? לוקחים רכבים בשווי של 145 אלש צפונה ומשווים אותם לקיא פיקנטו?
על מי אתם עובדים? אכזבתם ברמות !
סגור תגובה
-
128. מחירון שלא מקף את המציאות
לוי כהן, 22-06-2025
מישהו אי פעם הצליח למכור פיזו או רנו במחיר מחירון? מישהו אי פעם הצליח לקנות קבריולט במחיר? יש מקרים שלא תצליחו גם בפי 3 מהמחירון
סגור תגובה
-
129. ירידת ערך: בידקו כמה שווה המכונית החשמלית שלכם אחרי 3 שנים
DANY_FROM_ISRAEL, 22-06-2025
דני, קרא את תגובתי בכתבה דונגפנג M-הירו 917 (נהיגה ראשונה) - האמר סיני עם כ-1,100 כ"ס, ותראה איך כל המגיבים שם מתנגדים לרכב סיני.
סגור תגובה
-
130. ירידה שנתית של 8.7%
זיו, 22-06-2025
ירידה בשלוש שנים של 24% שקול לשנתי של 8.7% אין דברים כאלו טובים
סגור תגובה
-
131. נראה שבחשמליות יש פערים גדולים בין ירידת הערך של הראשונות בעשירייה, לחצי השני של העשירים, מה שלא ממש קיים בדגמי הבנזין. אז אולי בחירה בעשיריה לא עושה צדק להשוואה
אבנר, 22-06-2025
מעניין לראות השוואה של כאלה שהכי פחות סובלות מירידת ערך (בבנזין, ובחשמלית). וגם דגמים שערכן יורד הכי הרבה, שוב בשתי הקטגריות
סגור תגובה
-
132. אמת פשוטה
שוחר אמת, 22-06-2025
רכב לא קונים להשקעה. רכב קונים כדי להנות מהחיים. ומזה נגזר הכל.
סגור תגובה
-
133. חיסכון בדלק וטיפולים
רומי, 24-06-2025
במשך שלוש שנים חסכתם 35 אלף שקל לפחות על דלק ועוד 10000 שקל על תיקונים וטסט מופחת איך זה שאתם לא לוקחים את זה בחשבון והנאה ו חוויה מרכב חשמלי יותר טובה מאשר רכב בנזין למי שיש טעינה ביתית אין ספק שזה משפר משמעותית
סגור תגובה
-
134. נובע ממחירים יקרים מדי
א, 25-06-2025
היגואר מראש נמכרה במחיר מאד גבוה בעיניי ללא הצדקה וגם המיסוי הגבוה לא מסביר. המחיר האמיתי שלה במיסי 2022 היה צריך להיות רק 400 אלף , אולי קצת יותר . ויש לה בעיות אמינות כמו לכל יגואר. (אולי פחות) אבל מי יכול לטפל בה חוץ ממוסכי יבואן..שזה נכון להרבה חשמליות. והם יקרים בטירוף
אאודי עם אותה הבעיה. בזמנו המחיר בחו"ל היה דומה ליגואר וגם הגודל. אגב IX3 של במוו לא הרבה יותר קטן מהן והיה זול בהרבה (גם באירופה, בארץ בהפרש גבוה בהרבה)
המיני מאבדת בגלל שיש סוללה מאד קטנה (בוודאי להיום גם עבור המצב לפני 3 שנים).
אין הפתעות גדולות. מעניין לראות מה יקרה בטווח הארוך -האם חשמלית בת 10 תהיה שווה רבע מחדשה (בדומה לבנזין בממוצע), או הרבה פחות (ספקן שהרבה יותר)
סגור תגובה
-
135. מחירון לא מציאותי
שלומי, 26-06-2025
מחירון לא מציאותי. בפועל נמכרות המכוניות במחירים הרבה יותר גבוהים.
בא לשרת את חברות הביטוח ומס רכוש.
סגור תגובה
-
136. עלויות תפעול זה המשחק
כתבה מגמתית, 26-06-2025
החשבון זה שאחרי 5 שנים אם זורקים את הרכב לפח לא שילמנו יותר עבור השירות.
אז השובי של הרכב זה פקטור משמעותי לטובת החשמליות.
סגור תגובה
-
137. חשמלי לא משתלם ביד 2
רמי, 30-06-2025
מי המטומטם שיקנה חשמלית יד 2 שבעוד שנתיים שלוש יצטרך לשלם על סוללה כמחצית מערך הרכב!!
סגור תגובה
-
138. קשקוש
הבז, 04-07-2025
בעל נירו חשמלית, 2024. משלם בין 800-1000 ₪, בשנה להוצאות חשמל, בהטענה ביתית. נוסע כ-10000 ק"מ בשנה (יודע שמתחת לממצוע).
חוויית נהיגה -10 (מי שמבין חווית נסיעה בחשמל)
נוחות - 10
בטיחות -10
חסכון -10
חרדת טוות - כמעט ואין בגלל המרחקים בארת ויכולות הרכב.
למי שנוסע בחשמלית קשה מאוד לוותר על כל אלה, וכל השאר - סיפורים.
סגור תגובה
-
139. טסלה צריכה לתבוע אתכם על נזק למותג
סוקומה, 05-07-2025
כי קשה להאמין שאתם חובבנים ברמה כזאת. לא התחשבתם אפילו בתתי הדגמים ובמחיר הנוכחי. את ה y שלי קניתי ב 223, לפני כמעט שנתיים. מחירון כרגע 200, הוצאה שנתית 10 אלף כולל חשמל ביטוח טסט וטיפולים. עכשיו תעשו חישוב של קורולה בת שנתיים - אובדן ערך זהה, 5000 שח טיפולים, 25 אלף דלק במקרה הטוב.
סגור תגובה
-
140. נירו 2023 חשמלי
שונה מנירו 2022 חשמלי , 12-07-2025
חברים, נירו החדשה 2023 החשמלית שונה לחלוטין מהדור היוצא 2022 אני נוסע בה כבר יותר משנתיים, זו מכונית מדהימה , שמגהצת כל כביש בעליות ובמישור כאחד. מאובזרת בטוחה ומדהימה. ודרך אגב , אני לא מוכר!!
סגור תגובה
-
141. חשוב להזכיר. נציין כי *מחירון לוי יצחק שונה לא פעם ממחירי השוק, ובחלק מהמקרים בפער ניכר.
פיסקה מהכתבה שאשמח להבהרה, 14-07-2025
אחזור שוב על הפיסקה: חשוב להזכיר. נציין כי *מחירון לוי יצחק שונה לא פעם ממחירי השוק, ובחלק מהמקרים בפער ניכר.
אשמח ממש אם אפשר להבהיר את הפיסקה הנ"ל. מה אתם מבינים מזה? מה הסיכוי שלוי יצחק קובע באופן שרירותי? האם אתם סבורים שזה מעיד על התערבות ומניפולציות על המחירים?
סגור תגובה
-
142. מי הפראייר
או או , 01-08-2025
לא להתקרב לחשמליות כי אתם הולכים להיתקע איתם ולהפסיד במכירה כי היבואנים יודעים שכל בעל רכב חשמלי ירמה בשלב מסוים להחליף והוא הול אבד הרבה מאוד ואין פה שום חיסכון ההפך העלו הכל .
סגור תגובה
-
143. שכחתם שעל כל 10.000 ק"מ אתה חוסך 6000 ש"ח
אור, 13-09-2025
משמע אם נסעת ממוצע של 20.000 קמ בשנה חסכת ב 3 שנים כ 36.000 ש"ח!
אבל תמשיכו לקנות בנזין, מישהו חייב להמשיך לממן את המדינה
סגור תגובה
-
144. מחירון בזיון !
בילבי , 27-09-2025
מחירון שנקבע כמה שילם היבואן למשפחת לוי יצחק !
סגור תגובה
-
145. ברור מי הוריד את המחירון, לוי יצחק כי למה עוד יש סיבה שהמחיר לרכבים מבוקשים ירד?
שפוי, 08-10-2025
צריך לשבור את המונופול של לוי יצחק כי המחירון מכון ולא קשור למציאות
סגור תגובה
-
146. חשמליות טכנולוגיה חדשה
שחר, 10-02-2026
אנשים טיפשים לא מבינים חשמליות ומפחד טכנולוגיה חדשה גורמת לירידה חדה בנזין למרות שהן אמינות בהרבה. הזייה. ובסוף כשמכוניות בנזין יפסיקו להימכר כלל אנשים יבינו כשמכוניות הזמין צריכות לקרוס במחירון. חכו ותראו
סגור תגובה
-
147. קורא את התגובות וצוחק
תומס אדיסון , 10-05-2026
קורא את התגובות של הליצנים ובמיוחד בעלי הטסלה עם מראה הצפרדע המכוערת שלהם שנראית בפנים כמו משרד של רופא שיניים כורסא לבנה ומסך , אחד כותב שהוא לעולם לא ימכור, נראה אותך כשהסוללה, המנועים, מטען הobc,האינוורטר יתחילו להיכשל כשכל אחד מהם עולה כמו מנוע של קדילאק ואז נראה מה תגיד גאון, עאלק אין מה שיתקלקל,זה כמו טלוויזיה היום עובדת מחר אתה מדליק ומקבלמסך שחור.
מאז הכתבה עברה כבר שנה וכל המכוניות המוזכרות ירדו בעוד 30 אחוז.
רכב חשמלי הוא חוויה ללא ספק אבל כל שנה מתיישן וכשבעוד שנתיים יהיו רכבים שנוסעים 1000 ק''מ לטעינה ונטענים בעשר דקות מי יסתכל על הגרוטאות החשמליות שלכם שקרובות לסיום האחריות ונוסעות 300 ק''מ בקושי בין טעינות,אז תהנו לכם מהרכב,רכב חשמלי הי ו מוצר מתכלה ,כל שנה אורך החיים שלו יורד וגם אם תהיה סוללה ב30 אלף ש''ח עדיין יש עשרות חלקים אחרים שיתקלקלו ועולים הון ואם לא הם אז יש את התוכנה והמסכים,הידיות החשמליות,פנסי הלד שעולים עשרות אלפי שקלים, הכי פשוט לומר רכב שקט,כייפי,תאוצה אבל התמונה המלאה לא משחקת לטובת הרכב החשמלי נכון להיום.
סגור תגובה