המחירון המפורסם של לוי יצחק משמש כבר עשרות שנים כאמת המידה של שוק הרכב בישראל. פגשנו את מי-רון לוי, מנכ"ל קבוצת לוי יצחק, לשיחה שהתחילה בימיו הראשונים של המחירון ומהר מאוד התגלגלה להערכת שווי של מכוניות חשמליות
מאת: נועם ריין
עודכן 21.04.24 10:41
שוק המכוניות המשומשות בישראל מושפע מאינספור גורמים - יבואני הרכב, חברות הליסינג וההשכרה, אתרי האינטרנט, תפיסות ודעות קדומות של לקוחות ואפילו מהמצב הבטחוני והכלכלי. אבל נדמה שמי שמשפיע יותר מכולם על השוק הזה הוא מחירון לוי יצחק, שנחשב לאורים והתומים של ענף הרכב המקומי.
צפייה בתוכן ספר הספרים של ענף הרכב: כך עובד מחירון לוי יצחק
בשיחה עם מי-רון לוי, מנכ"ל החברה ובנו של המייסד יצחק לוי שהלך לעולמו השנה, ניסינו להתחקות אחרי תולדותיו של המחירון הותיק - וגם עסקנו בסוגיות הרבות שמטרידות את רוכשי הרכב בישראל: איך קובעים מחיר של מכונית משומשת, מה שווה המוניטין, מה מגדיר מכונית כיוקרתית ומה יהיו שווים המותגים הסיניים שמציפים את ישראל במכוניות חשמליות.
פורסם לראשונה ב- 19.04.24
למאמר זה התפרסמו 12 תגובות