למה הביקור במוסך עדיין מרתיע את הנהג? מי מנסה לפגוע בלקוח ומה צריך לעשות כדי לגייס כוח אדם למוסכים בישראל? שוחחנו עם רונן לוי, יו"ר איגוד המוסכים, וניסינו למצוא פתרונות לבעיות של הענף
מאת: נועם ריין
עודכן 02.05.24 11:37
החזון האוטופי של המכונית האוטונומית, או לפחות מערכות הבטיחות המתקדמות, גרמו לרבים לחשוב שבקרוב לא נצטרך יותר לפגוש את המוסכים לטובת תיקוני פחחות שונים - פשוט כי המכוניות ידעו להימנע מתאונות. והמכוניות החשמליות? ובכן, רבים חשבו שהן לא יצטרכו טיפולים כלל, וכך נוכל להיפרד לשלום מהמוסך.
צפייה בתוכן מי מפחד מהמוסך? נכנסנו אל מאחורי הקלעים של הענף
אבל המציאות מוכיחה שגם הרכבים המתקדמים ביותר צריכים שירותי תחזוקה, וככל שהם מתקדמים יותר - כך אנחנו זקוקים לאנשי מקצוע מוכשרים ומיומנים יותר שיוכלו לטפל בהם. או בקיצור, למרות המסכים הגדולים והאפליקציות, המכונית שלנו היא לא מכשיר סלולארי שקונים פעם אחת ויותר לא צריך לעשות איתו שום דבר.
בשיחה עם רונן לוי, יו"ר איגוד המוסכים, ניסינו לפזר את ענן החששות שמלווה את הישראלי כשהוא נכנס למוסך, וגם עסקנו בכמה מהבעיות הבוערות של הענף.
בחזרה למוסף הרכב
פורסם לראשונה ב- 19.04.24
למאמר זה התפרסמו 12 תגובות