דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

טעינה ציבורית: "הצרכן עוד לא יודע עם מה הוא מתמודד"

Getting your Trinity Audio player ready...

למרות שהאפשרות הנוחה והזולה ביותר לבעלי המכוניות החשמליות היא הטעינה הביתית, יש צורך במענה גם עבור נהגים שלא יכולים להתקין עמדה בחניה הפרטית - באמצעות הרשת הציבורית. והרשת הזו, שהולכת ונפרסת בתחנות דלק, במרכזים מסחריים ובצידי הדרכים המהירות, נתקלת עדיין בלא מעט בעיות.

צפייה בתוכן טעינה ציבורית: "הצרכן עוד לא יודע עם מה הוא מתמודד"

בדיון על אתגרי הטעינה הציבורית השתתפו אמיר חמו, מנהל הפיתוח העסקי בגרינספוט; אריק נאמן, סמנכ"ל המכירות בג'ינרג'י; גיא סלוק, מנכ"ל סלו; נאור רחמני, מנכ"ל אקורג'י מבית אדי מערכות; וד״ר שמואל אלוש, מנהל יחידת פיתוח הרשת בחברת חשמל ויושב ראש מנהלת רכב חשמלי בחברה.

"עיקר המאמץ של מדינת ישראל צריך להיות בהסרת החסמים, הן מבחינת התשתיות והן מבחינת הרגולציה. יש צורך בהספקי חשמל מאוד גבוהים וגם בהקצאת קרקע במיקומים אסטרטגיים", נאמר. אך לצד אתגרי הרגולציה, ישנו גם צורך בחינוך השוק והצרכן, שעדיין לא יודע לנצל באופן מיטבי את הרשת הקיימת. בנוסף עסק הדיון גם בניהול העומסים על רשת הטעינה, בפתרונות של מיפוי העמדות והתשלום וגם באמצעים טכנולוגיים המותאמים למי שמקבל רכב חשמלי ממקום העבודה.

למאמר זה התפרסמו 4 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה