"הלקוח הישראלי משלם פחות מהלקוח האירופאי או האמריקאי על הטיפולים השוטפים והתחזוקה לרכב, אבל איפה שהממשלה מתערבת - אם זה בדלק או בביטוח - שם הוא משלם הרבה יותר".
באיגוד המוסכים ובאיגוד החלפים טוענים כי חברות הביטוח מתעדפות את מוסכי ההסדר תוך פגיעה במוסכים הפרטיים, וכך גם בצרכן הישראלי; לעומת זאת, במשרד התחבורה מציגים רפורמה שלדבריהם תסדיר את השוק ותאפשר לכל מוסך לעבוד בתנאים של מוסך הסדר.
צפייה בתוכן הקרב על מוסכי ההסדר: "הבריון שולט בשוק"
בדיון לקחו חלק רונן לוי, יושב ראש איגוד המוסכים; יוסי סקורניק, יו"ר חטיבת החלפים בלשכת המסחר וחבר נשיאות הלשכה; ועינת סגל, מנהלת בכירה של אגף הרכב במשרד התחבורה.
אני לא בטוח שהקמפיין הזה מובל למטרות מקצועיות טהורות.
מצד שני ישנה העדפה פסולה לטובת מוסכי יבואני הרכב וחברות הליסינג הגדולות, ואיגוד המוסכים עוצם עיניים מסיבות חשודות.
בדוק.למה טיפול רגיל צריך לעלות בין 1200/1400 למסנן שמן ושמו ופילטר אוויר כשביקשתי גםמבנן למזגן אמרו לי תוספת של 60שקלין למה הגניבה הזות..את אטו הטיפול אני ושה בחוץ ב500 שקל
רק עמלות למעכרים של חברות ביטוח זה 30% ייקור והתערבות חברות הביטוח לשליטה על מחיר החלקים חברות בת זה עוד 25אחוז.ככה יוצא שחברת הביטוח שמה בכיס 45 אחוז מהתיקון ועוד טוענת הביטוח שהיא מפסידה בביטוחי הרכב ומעלה את מחירי הביטוח ...רק שכחו בחברות הביטוח להגיד שהעבירו לעצמם מיליארדים מהרכב לשוק ההון ולקחו לעצמן 200 מיליון דווידנדים ...רק בישראל .
היתה לי תאונה. באשמתי. היה לי מקיף. הפעלתי את הביטוח כדי לשלם לצד ג׳. חשבתי לא להפעיל את הביטוח על הפגיעה בי כדי לחסוך השתתפות עצמית ועליה בפרמיה. לא משהו רציני. קצת פגיעה בפח. גם ככה האוטו לא נוצץ. אבל, החברת ביטוח הסבירה לי שעדיף לי. למעשה לא היתה עלות נוספת גם לתיקון האוטו שלי. אולי אפילו זה יצא יותר משתלם. לא זוכר. הדהים אותי שהם מתנדבים להוציא עוד כסף על התיקון. משהו מאוד מוזר בעיני.
בעל מוסך כבן 40 שנפטר מגיע לשמיים ומתלונן בפני הסלקטורים שהוא צעיר ונלקח מוקדם מדי. בן כמה אתה שואלים בוועדת הקבלה 40 הוא עונה, לפי שעות העבודה שחייבתה את הלקוחות אתה לפחות בן 80.