דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

עמדות טעינה: "לכל לקוח יש פתרון שמותאם עבורו"

Getting your Trinity Audio player ready...

"אני גר בתל אביב בלי חנייה פרטית, ברחוב שאני מחפש חנייה ברגע שאני מגיע הביתה כמעט כל יום, ולקחתי רכב חשמלי. הרכב החשמלי של פעם, MG, נסע בערך 280 ק"מ בין טעינה לטעינה, והייתי צריך למצוא פתרונות", אומר לנו טל דה פז, מנכ"ל פלאגו.

"אז למדתי ונסעתי והייתי בצפון והייתי בדרום והייתי באילת, והייתי צריך ללמוד איך מתנהגים עם רכב חשמלי בישראל. בחמש השנים האחרונות, בזה אני מתעסק, בזה אני נוסע".

צפייה בתוכן עמדות טעינה: "לכל לקוח יש פתרון שמותאם עבורו"

"הדבר הראשון שהלקוח הישראלי צריך לעשות זה קודם כל להבין מה הוא צריך. כמה קילומטרים אתה נוסע ביום? מה סוג הרכב שלך? איזו עמדה אתה צריך? האם יש לך אפשרות לעמדה בבית? האם אתה בבניין משותף? האם אתה הולך לטעון בעבודה שלך? ולפי כל הדברים האלה צריך להתאים את העמדה הרלוונטית ואת הפתרון הרלוונטי ללקוח הספציפי. ופה הקושי שיש לכל החברות, כי בדרך כלל, ברוב המוצרים יש מוצר אחד, שניים, שלושה, די גלובליים. אתה בוחר מה אתה רוצה, נניח גודל טלוויזיה מסוים, ולפי זה אתה עושה את הרכישה שלך".

"במקרה הזה לכל לקוח יש פתרון שהוא יכול להיות אפקטיבי ונכון לשעתו ולעצמו. זה לא משנה כמה זה עולה, זה לא משנה איזה סוג או כמה חשמל יש לו, חשוב שזה יהיה מתאים למה שהוא צריך. אבא שלי, שגר במושב, ונוסע אולי 15-20 ק"מ ביום, אין לו שום צורך בניהול טעינה ואין לו שום צורך באגירת אנרגיה. יש לו מטען שהוא צריך שייתן לו הספק מאוד מאוד קצר, הרכב טעון להרבה שעות, וזה נותן לו יופי של פתרון. זאת לעומת אנשים שגרים בבניין משותף, ששם כבר זה משחק אחר לגמרי, שיש פה כבר עניין של ועד וחשמל ציבורי וניהול עומסים".

"חשוב מאוד שוועדי הבתים יהיו יותר פתוחים לתהליך הזה שנקרא חברות טעינה, שמנהלות את כל העניין הזה. כי בלקוח הראשון שמגיע זה מאוד פשוט, אתה יכול להתחבר לחשמל הציבורי או שהוא מתחבר לחשמל הפרטי שלו, וכל עוד זה אחד או שניים, כנראה שהכול יהיה בסדר. הבעיה קורית ברגע שמתחיל להיות עומס של רכביםץ קל מאוד לבוא ולהגיד שלבניין יש מספיק חשמל ושזה מסתדר.  אבל אם יכנסו משהו כמו 12-15 רכבים אז יתחיל להיות כבר עומס על הבניין.

"ולכן ועד הבית צריך להיות פתוח, לזמן את החברות, להבין מה הפתרון הרלוונטי לאותו בניין, האם צריך לעשות הגדלת חיבור, האם אפשר להשתמש בניהול הדינמי, עד מתי הניהול הדינמי יכול להספיק, ולפי זה הוא צריך להתאים את הפתרון".

למאמר זה התפרסמו 4 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה