דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

במשאיות, בים או ברכבת: איך עוקפים את החות'ים?

Getting your Trinity Audio player ready...

ענף התובלה בישראל ידע ימים לא פשוטים, אבל נדמה שהשנה האחרונה הצריכה פתרונות אחרים מאלו שהכירו בארץ. האיום החות'י על נתיבי השיט בים האדום הוביל לסגירה מוחלטת של נמל אילת; החרם הטורקי על יצוא לישראל חסם חלק מערוצי היבוא, ובמקביל נמל אשדוד אוים מכיוון עזה, נמל חיפה אוים מלבנון ונהגי המשאיות נדרשו לתת כתף למאמץ המלחמתי, וגויסו לטובת צרכי הצבא.

צפייה בתוכן במשאיות, בים או ברכבת: איך עוקפים את החות'ים?

אל הדיון בנושא התייצבו כמה מהאנשים שמתמודדים מדי יום עם האתגרים האלה, ומנסים למצוא פתרונות: דני שביט, מנכ"ל לובינסקי; שיקו זנה, מנכ"ל רכבת ישראל; ליאורה הדר, סמנכלי"ת מכירות, שירות וקשרי לקוחות בנמל חיפה; וגבי בן הרוש, יושב ראש מועצת המובילים.

הם עסקו באתגרי השעה, בפתרונות עתידיים של תובלה יבשתית ורכבתית מכיוון סעודיה, בצורך להביא ארצה מכוניות חשמליות בהיקפים גדולים לפני עליית המס בסוף השנה, בעומס על הכבישים שמצריך פתרונות מסילתיים, באתגרים הבטחוניים של הענף ובמצוקת כוח האדם.

פורסם לראשונה ב- 01.10.24

למאמר זה התפרסמו 7 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה