דוקאטי פותחת פרק חדש - יצרנית אופנועי הספורט האיטלקית השיקה את ה-Desmo450 MX, דגם מוטוקרוס ראשון עבורה ומהלך אסטרטגי מסקרן שמרחיב את פעילות המותג. בליבו של האופנוע פועם מנוע בנפח 449.6 סמ"ק, עם 63.5 כ"ס ב-9,400 סל"ד ו-5.46 קג"מ ב-7,500 סל"ד. מערכת תזמון השסתומים הדזמודרומית הייחודית של דוקאטי ואחד ממאפייניה לאורך השנים במגוון רחב של דגמי כביש, קיימת גם כאן. המערכת המפעילה את השסתומים באופן מכני, מספקת תגובת מנוע חדה יותר ושליטה מדויקת - על פי דוקאטי. יתרון רב משמעות בתנאי מירוץ על אספלט או עפר.

המשקל הרטוב (ללא דלק) עומד על 105 ק"ג בלבד. גובה המושב הוא 970 מ"מ, בהחלט לא עבור רוכבים מתחילים. האופנוע פותח בגישה הקלאסית של דוקאטי: תחילה כדגם ניסוי ב-2021, עם שיפורים ששולבו בו במהלך תחרויות בהן השתתף.
דוקאטי מפרסמת גם פרטי תחזוקה מלאים: החלפת שמן ומסנן כל 15 שעות רכיבה, החלפת בוכנה כל 45 שעות, וטיפול מנוע גדול כל 90 שעות. נתונים של אופנוע מרוץ לכל דבר ועניין. במילים פשוטות, דוקאטי לא מתחילה בקטן אלא מכוונת מיד למעלה, גם בקטגוריה חדשה לחלוטין עבורה.
מטרו משיקה MT-07 מעודכן - יבואנית האופנועים הגדולה שאחראית לכמעט מחצית מהכלים החדשים העולים על כביש מקומי, השיקה בישראל את MT-07 בשנת הדגם העדכנית. אחד האופנועים הפופולריים של ימאהה בפרט ומטרו בכלל, מציע כעת עיצוב חדש, מודרני וקומפקטי יותר, עם מסכה קדמית שונה לחלוטין. בנוסף הוא מציג מערכת בלימה מתקדמת עם קליפרים רדיאליים, מזלג הפוך בקוטר 41 מ"מ וחישוקי SpinForged קלים.

לדגם המעודכן יחידת תאורת LED, תנוחת רכיבה משופרת ושלדה מחוזקת המבטיחה - כך היצרנית - יציבות וביצועים יוצאי דופן. כולל את מערכת Yamaha Ride Control ((YRC), המאפשרת בחירה בין שלושה מצבי רכיבה: ספורט, כביש ומצב מותאם אישית שבו הרוכב יכול לכוון את תגובת המנוע ורמת בקרת האחיזה בהתאם להעדפותיו.
לראשונה בישראל הוא יגיע גם בגרסת Y-AMT, עם תיבה אוטומטית-ידנית ללא צורך במנוף מצמד, המאפשרת בחירה בין מצב אוטומטי למצב ידני הנשלט מכידון האופנוע. בנוסף, הגרסה האוטומטית כוללת מערכת בקרת שיוט (Cruise Control) לרכיבות ארוכות.
הדגם מוצע בשתי גרסאות: אחת לרוכבים לא מוגבלים בעלי רישיון A, האחרת ל-A1 עם הספק מוגבל ל-47 כ"ס. המחיר לגרסה הרגילה עומד על 59 אלף שקל, 62 אלף שקלים לגרסה האוטומטית.
ב.מ.וו מתחילה עם ליטר - יבואנית מותג האופנועים הגרמני משיקה בישראל את ה-S 1000 RR המעודכן, אופנוע הספורט עטור הפרסים שלה, עם מנוע 4 צילינדרים ו-210 כ"ס ב-13,750 סל"ד. ומה החידושים השנה? למשל "מצערת M" עם מהלך קצר (58 מעלות) שאמורה לפי היצרנית לשפר את תגובת המנוע ולאפשר שליטה מדויקת יותר ברכיבה אינטנסיבית.

מערכת האווירודינמיקה שודרגה, כולל כנפוני הצמדה מעודכנים וכונסי אוויר גדולים לקירור הבלמים. מערכת בקרת בלימה דינמית (DBC) מונעת פתיחה לא מכוונת של המצערת בעת בלימה חירום, ומפעילה את אורות המצוקה כדי להודיע לכלי רכב מאחור על האטה אגרסיבית. האבזור כולל מצבי רכיבה Pro ורמות כוונון מתקדמות ל-ABS.
המחיר: 170 אלף שקלים לרמת הגימור הבסיסית, 173 אלף שקלים לגרסת ספורט ו-218 אלף שקלים ל-M הקיצונית.