דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

יורדת לעם: אודי חשפה גרסת בסיס ל-Q4

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • אודי חשפה גרסת בסיס ל-Q4
  • עם הספק מופחת וסוללה מוקטנת
  • שיווק מקומי "נמצא בבדיקה"

חשמל מוזל: אודי חשפה גרסת בסיס חדשה ל-Q4 המכונה 40, שתוצע במרכב רגיל או בספורטבק דמוי קופה. גרמניה תג המחיר שלו נמוך ב-6,800 יורו (כ-25 אלף שקל) מגרסת 45 המשווקת כאן במחיר התחלתי של 338 אלף שקל. האם הוא יגיע? מהיבואנית המקומית נמסר מהיבואנית נמסר כי "השיווק נמצא בבדיקה".

מצא את ההבדלים: לגרסת הבסיס החדשה יש מנוע חשמלי צנוע יותר עם 204 כ"ס (81- כ"ס) העוברים ישירות לגלגלים האחוריים ומאפשרים לו לזנק ל-100 קמ"ש ב-8.1 שניות (1.4+ שניות). גם הסוללה קטנה יותר (63 קוט"ש לעומת 82 קוט"ש) ולכן טווח הנסיעה קצר בכ-150 ק"מ: 412 ק"מ לגרסה הרגילה או 423 לספורטבק האווירודינמי יותר.

אודי Q4 e-tron

טעינה מהירה (165 קילוואט) תאפשר מילוי מ-10% ל-80% ב-24 דקות, 4 דקות פחות מהגרסה הבכירה. לדברי היצרנית, מערכת הכנת סוללה לפני התחברות לעמדה מהירה אמורה לשפר משמעותית את יכולת הטעינה גם בתנאי חום וקור קיצוניים.

העיצוב החיצוני נותר ללא שינוי, וכך גם סביבת הנהג, המשלבת לוח מחוונים דיגיטלי ("10.25) ומסך מגע ("10.1) עם מערכת הפעלה הכוללת גם צ'אט GPT.

מה אנחנו חושבים: כשנחת כאן לפני ארבע וחצי שנים, נהנה ה-Q4 מהטבות מיסוי שאפשרו לו תג מחיר התחלתי נמוך מ-300 אלף שקל, אולם מאז הוא התייקר משמעותית. בנוסף, גם רשת הטעינה הציבורית שופרה מאז, כך כך שטווח הנסיעה המוקטן כבר לא מהווה חשש ואמור לספק את מרבית הלקוחות.

לכן ברור גם מדוע היבואנית שוקלת כעת את שיווק גרסת הבסיס העדכנית שתאפשר לה לשפר עמדות מול המתחרים הישירים. צריך רק לקוות שתג המחיר אכן יהיה אטרקטיבי.

הירשמו לקבלת עדכונים ומבצעים בעולם הרכב

למאמר זה התפרסמו 19 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה