קאדילק חשפה את האופטיק-V, רכב פנאי ספורטיבי חדש שהפך לצאצא האחרון במחלקת הביצועים של היצרנית. כרגיל, הוא מבוסס על דגם רגיל - אופטיק (Optiq) - שהוצג לראשונה בנובמבר 2023. וגם הוא צפוי להגיע לישראל, לפי דיווחים בתחילת 2026.
נזכיר כי האופטיק הושק בישראל רק בחודש שעבר, במחיר התחלתי של 480 אלף שקל. כמו הגרסה הרגילה, ה-V צפוי להתחרות ברכבי פנאי-פרימיום עם תג מחיר שיחצה ללא ספק את רף החצי מיליון שקלים.
את זה יעשה עם שני מנועים חשמליים - קדמי ואחורי - בהספק משותף של 519 כ"ס ו-89.7 קג"מ, עם הנעה כפולה כמובן. הוא יאיץ מעמידה ל-97 קמ"ש (60 מייל לשעה) בתוך 3.5 שניות בלבד, למרות נתון משקל גבוה: כמעט 2.5 טון, לפני נוסעים. המידות: אורך של 482 ס"מ, רוחב של 213 ס"מ (כולל מראות), גובה של 164 ס"מ ובסיס גלגלים באורך 294 ס"מ.
יש לו מראה ספורטיבי יותר עם מסיטי רוח וכנפונים בגוון שחור מבריק ופגושים שונים. קאדילק תציע את האופטיק-V בשני גווני מרכב חדשים, אפור סאטן מבריק וכחול כהה, שיהיו בלעדיים לגרסה הזו. את העיצוב החיצוני משלימים חישוקים גדולים ("21), גג שחור וחלון זכוכית פנורמי (שלא נפתח).
צפייה בתוכן בדרך לישראל: רכב פנאי חשמלי וספורטיבי של קאדילק
בצד הדינמי יש בלמי ברמבו משודרגים עם קליפרים בצבע אדום או כחול, מצב "V" שיאפשר בחירת צליל מותאם אישית להאצה, בקרת יציאה מהמקום ואפשרות להתאמה אישית של מידת התערבות בקרות היציבות והמשיכה. האבזור התקני יכלול, בין היתר, מסך מולטימדיה ענקי ("33), מערכת שמע עם 19 רמקולים ובקרת השיוט המתקדמת של GM, "סופר קרוז", שמאפשרת נסיעה ללא התערבות נהג בכביש בינעירוני בתנאים מסוימים.
בקאדילק מבטיחים טווח נסיעה של 443 ק"מ לפי התקן האמריקאי, בסיוע מצברי ליתיום-יון בעלי קיבולת של 85 קוט"ש. כושר הטעינה ממוצע לקטגוריה – עד 11.5 קוט"ש באמצעות עמדת AC. טעינה מהירה (DC) תאפשר אגירת טווח של 113 ק"מ בתוך 10 דקות, תודות לתאימות עם עמדות טעינה אולטרה-מהירות של טסלה.
בקאדילק מציינים כי האופטיק הוא הרכב הראשון של ג'נרל מוטורס, קונצרן האם, שמציע תאימות לתקן NACS (ר"ת של תקן הטעינה הצפון אמריקאי), שם נרדף לתקן הטעינה שפיתחה טסלה עבור עמדות ה"סופרצ'ארגר". הייצור יחל בארה"ב בסתיו הקרוב בעוד ששיווקו בישראל צפוי בתחילת 2026.
דני-קרא את תגובתי בכתבה טויוטה לנד קרוזר, אבל בקומפקטי - כך הוא עשוי להיראות, בכתבה במראה קלאסי על בסיס מודרני: ג'יפ חשפה צ'ירוקי חדש, בכתבה רולס רויס ספקטר (בלעדי) - אל תדברו איתנו על כסף, בכתבה טסלה מודל Y (מבחן בזק) - מוכנה לתחרות קשה מאי פעם, ובכתבה טויוטה לנד קרוזר (מבחן ראשון) - יורש העצר. אם אתה לא מוצא כאן חלק מהכתבות שהזכרתי בתגובה, תחפש את הכתבות האלה ב-google.
לא לישראל. אקספנג g6 פרפורמנס , פרפורמנס g9 ,hung qi suv , i.m החדש של לובינסקי , avatar 11 של אלבר , byd tang/han. יותר טובים מכל הבחינות. תסעו , תשוו ורק אז תחליטו. קדילאק רכב מדהים תמיד היה, אך איחר את המועד ושהדולר כזה נמוך הוא צריך להראות מחיר חצי ממה שהציעו והיבואן חושב שהקהל ישראלי ירוץ . חבל מאוד . כנראה 0 מכירות בשנה. בצער רב.