דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

במשקל כבד: פורד חשפה ריינג'ר סופר דיוטי

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • פורד חשפה את הריינג'ר סופר דיוטי
  • יכולות העמסה, הגרירה והעבירות שודרגו
  • שיווק מקומי "נמצא בבדיקה"

משאית קטנה: פורד חשפה גרסת סופר דיוטי לריינג'ר, כינוי אותו היא שמרה עד כה רק לטנדרים הגדולים, מ-F250 ומעלה. החידוש העיקרי הוא משקל כולל של 4.5 טון, 1.1 טון יותר מהמשקל הכולל של הריינג'ר הרגיל, מה שמחייב אצלנו רישיון C1 (ג') כדי לנהוג בו, אך יזכה אותו ליתרונות הכלכליים של הטנדרים הגדולים. לרבות שווי שימוש אפס, פחת שנתי גבוה יותר (20% לעומת 15%), אגרת רישוי מופחתת ובעיקר החזר מע"מ מלא ברכישה ובכל הוצאה (טיפולים, דלק, ביטוח וכו').

צפייה בתוכן במשקל כבד: פורד חשפה ריינג'ר סופר דיוטי

לדברי היבואנית השיווק המקומי נמצא בבדיקה, שכן בינתיים הוא מיועד לאוסטרליה, ניו זילנד ותאילנד ועוד לא ברור האם פורד תבצע לו תקינה אירופאית או אמריקאית שתאפשר שיווק בישראל. במידה והוא אכן יגיע, הטבת המיסוי תאפשר לו תג מחיר נמוך משמעותית מהמקובל כיום לטנדרים בגודלו, הנמכרים כיום סביב 300 אלף שקל.

לעבודה קשוחה: על מנת לתמוך בתוספת המשקל, שלדת הסולם עברה חיזוקים במקומות שונים, ואליה נוספו גם סרן אחורי מחוזק וזרועות שונות לעצמות עצה כפולות מלפנים המאפשרות גם מפסקי סרנים מורחבים. הוא מצויד בצמיגי ג'נרלר גראבר AT רחבים ובעלי קוטר גדול יותר (275/70) מהריינג'ר הרגיל, המולבשים על חישוקי "18 מחוזקים עם חיבור באמצעות שמונה אומים (לעומת 6). גם נקודת חיבור של וו הגרירה חוזקה על מנת לאפשר כושר גרירה גבוה בטון (4.5 טון) מהריינג'ר הרגיל.

הסופר דיוטי יוצע רק עם מנוע V6 טורבו-דיזל בנפח 3.0 ליטר, המוצע גם בריינג'ר הרגיל, ומקבל בגרסה זו מערכת קירור משופרת וכיול שונה גם לתיבת 10 ההילוכים האוטומטית. תיבת העברה תציע הנעה כפולה לכביש (העברת כוח לפנים כשנדרש), כפולה לשטח והילוך כוח. הדיפרנציאל הרוחביים מחוזקים עם צמד נעילות מלפנים ומאחור.

פורד לא מפרסמת נתוני הספק לדגם החדש, אבל מבטיחה כי ביצעה בו שינויים האמורים לשפר את האמינות, בין היתר באמצעות אפשרות להפעלה ידנית של מערכת חידוש מסנן חלקיקים (DPF) שפועלת ברוב המקרים באופן אוטומטי, ובשל כך מביאה לעיתים לתקלות בגלל הפעלה שלא בתנאי נסיעה מתאימים.

מה עוד צריך לדעת: פורד תשווק את הריינג'ר סופר דיוטי בגרסת חד קבינה, קבינה וחצי וקבינה כפולה עם אפשרות בחירה בין תצורת שלדה המאפשרת מיתקונים שונים מאחור, או ארגז רגיל כמקובל. העיצוב החיצוני אגרסיבי מהריינג'ר הרגיל, לרבות בתי גלגלים מורחבים, סבכה קדמית גדולה יותר, פגוש קדמי ממתכת המשפר את זווית הגישה, מראות גדולות יותר לסיוע בנסיעה עם נגרר כמו גם כיתוב הגרסה בקצה מכסה המנוע כמקובל אצל אחיו הגדולים מאמריקה.

פורד משלבת כציוד תקני שנורקל המאפשר אוויר נקי יותר למנוע בנסיעה בדרכים מאובקות, כמו גם צליחת מעברי מים עמוקים וגם מיגון ייעודי למנוע, לתיבת ההילוכים ולמיכל הדלק. זה האחרון גדול ב-50 ליטר מהריינג'ר הרגיל (130 ליטר) ואמור לאפשר טווח נסיעה ארוך משמעותית.

גם סביבת הנהג נותרה דומה, עם לוח מחוונים דיגיטלי ("12.4) ומסך מגע גדול ("12) עם מערכת מצלמות היקפיות, אך נוספה גם נקודה ייעודית המאפשרת התקנת זרוע עם מתקון במשקל של עד 4 ק"ג.  פורד גם משלבת מערכת המאפשרת מדידה של המשקל המועמס על מנת להתריע על חריגה. מערך הבטיחות דומה לריינג'ר המוכר וכולל בלימה אוטונומית, שמירת נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית והתרעת שטח מת.

מה אנחנו חושבים: הריינג'ר נחשב לאחד הטנדרים הנמכרים ביותר מחוץ לארה"ב, היחיד שמצליח לאתגר את טויוטה היילקס העומד בראש טבלת המכירות. וגרסת סופר דיוטי נראית כמשדרגת עוד יותר את יכולות העבודה, והופכת אותו לסופר ייחודי בקטגוריה.

אם תצליח היבואנית להנחית כאן את גרסת סופר-דיוטי, היא עשויה להפוך את הריינג'ר לפופולרי מאי פעם, ולעשות צרות גדולות לרב המכר של הקטגוריה. לא רק בגלל שיפור היכולות, אלא בעיקר בגלל שההגדרה שלו כמשאית תעניק לו הטבת מיסוי שצפויה לאפשר לו תג מחיר נמוך משמעותית. יהיה מעניין.

הירשמו לקבלת עדכונים ומבצעים בעולם הרכב

למאמר זה התפרסמו 10 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

  • 1. בישראל יש את הטרמור של פורד 
    שלום , 06-04-2025

    איזה יתרון יש לו על הטרמור, הטרמור לוקח בכל דבר.

    סגור תגובה

  • 2. הפורד הזה 
    בני, 06-04-2025

    תוכנן באוסטרליה

    סגור תגובה

  • 3. הלוואי, במהרה עוד בימנו 
    חיים, 06-04-2025

    Take my money, I'll have 2.

    סגור תגובה

  • 4. עוד צעצוע-מפלצת שרק אחד מתוך מליון ירכוש בישראל (לת)
    היכן כל הדגמים החדשים של החטיבה האירופית? מדוע היבואן המקומי מקפיא הבאתם לישראל?, 06-04-2025

  • 5. עוד מפלצת לערבים 
    איילון פקוק תמיד, 06-04-2025

    עוד טנדר מפלצת לערבים ישראלים שעושים עבודות תשתית תחת הגנה של משפחות פשע. תמיד ינהגו בו עם חלונות פתוחים, יד בחוץ עם סיגריה, מוזיקה ערבית רועשת, החלפת מסלולים בסבבה בלי איתות, ונסיעה על השוליים ביציאה מכביש 6 לכיוון בית קמה רהט. בעוד 3 שנים יוציאו אותו למכירה ב 60 אלף ש"ח עם "340,000 ק"מ קימו חדש בלי תעונות ........."

    סגור תגובה

  • 6. בסדר 
    אחרק, 06-04-2025

    היבואן בארץ יוריד 20 אלף שח מתחת למחיר של F250 ויגיד לנו שהוא עוד מפסיד עלינו

    סגור תגובה

  • 7. מחיר בארץ פי 4 כרגיל.. 
    אני ע, 06-04-2025

    מחיר בארץ פי 4 כרגיל , מדינה הזויה

    סגור תגובה

  • 8. פורד 
    פורד ריינגר, 06-04-2025

    בארץ המנוע דיזל הוא בנפח 2000 ולא 3000

    סגור תגובה

  • 9. עצות לפקידי המס  
    מס הכנסה , 06-04-2025

    אתם מגלים סודות לפקידי האוצר שיטרפדו בכל דרך את הטבת המס

    סגור תגובה

  • 10. במשקל כבד: פורד חשפה ריינג'ר סופר דיוטי 
    DANY_FROM_TORONTO, 07-04-2025

    1 שלום. ה-Ford Super Duty Ranger Tremor טוב יותר מהפורד ריינג'ר FX4 הסטנדרטי לרכיבת שטח בגלל המתלים המשופרים שלו ומרווח הקרקע גבוה יותר וצמיגים טובים יותר. לדגם ה-Tremor מרווח קרקע של 9.7 אינץ' בהשוואה ל-8.9 אינץ' של ה-FX4 ויש לו צמיגי General Grabber ATX 265/70/17 שהם גבוהים יותר ומתאימים יותר לתנאי שטח מאשר צמיגי Hancook Dynapro ATM 265/65/17 של ה-FX4. ה-Tremor זוכה לשבחים על הביצועים שלו על הכביש. הוא מציע איכות נסיעה וטיפול טובים יותר בגלל בולמי Fox 2.0 המונו-טיוב שלו. גם בגלל המאגרים שלו. ה-TREMOR כולל תכונות כמו ניהול שטח ובקרת שבילים אשר משפרות את יכולות השטח שלו. מבחינת גודל ויכולת גרירה, ה-Tremor דומה יותר לטנדרים גדולים יותר כמו ה-F-250 Tremor שיש לו יכולת גרירה גבוהה יותר של 21,000 פאונד בהשוואה ל-7,500 פאונד של ה-FX4. הרעד מסוגל יותר לשטח עם ביצועים משופרים בכביש. זוהי בחירה טובה יותר עבור אנשים שמתעדפים יכולת ורבגוניות בשטח.
    4. פורד ריינג'ר סופר דיוטי הושק לדגם 2026 והוא טנדר בינוני בעל יכולת גבוהה. הוא מיועד לתנאים קשים ולמשימות כבדות. זה הריינג'רס המתקדם והיכול ביותר שנבנה אי פעם. זה הטנדר הטוב ביותר בהתאם לצרכים והעדפות ספציפיות. כמה תכונות חשובות המייחדות אותו.
    לרכב זה יש מנוע טורבודיזל V6 בנפח 3 ליטר. ל-Ranger Super Duty קיבולת גרירה מקסימלית של 9,921 פאונד. זה גבוה יותר מהריינג'ר הסטנדרטי ומשאיות רבות בגודל מלא. עמידות ותכונות שטח: למשאית יש שלדה מחוזקת. מלפנים ומאחור יש דיפרנציאלים נעילה. לוחות החלקה מפלדה עם חוזק גבוה וגובה נסיעה גבוה יותר שהופך אותו לעמיד מאוד ויכול לשטח. הטכנולוגיה הגבוהה כוללת Pro Trailer Backup Assist גם Smart Hitch. הוא מגיע עם מאזניים משולבים המשפרים את הפונקציונליות שלו. המאזניים משתמשים בחיישנים בכל ארבע הפינות להערכת המטען על המצע. זה מאפשר להעריך את המשקל המשוער של המטען כשהוא מוטען מבלי לפרוק את כל מצע המשאית. ל-Ranger Super Duty יש מראה מחוספס וייחודי עם תכונות כמו פגוש קדמי כבד ושנורקל. לרכב עיצוב מכסה מנוע ייחודי. במצב קנה המידה הוא משמש לאפס את המשקל על המצע ללא קשר למה שמופיע בו. זה מאפשר להעריך את המשקל כאשר הוא נטען. המאפיינים לעיל נועדו לשפר את הבטיחות והיעילות על מנת לסייע ולהימנע מעומס יתר על המשאית.
    8. פורד ריינג'ר משנת 2025 בישראל מצויד במנוע דיזל של 3 ליטר. הוא לא מוצע עם מנוע 2 ליטר.

    סגור תגובה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה