דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

הכי קיצוני שיש: דיפנדר עם הנעה 6X6

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • לנד רובר דיפנדר נחשף בגרסת שטח קיצונית
  • בתצורת טנדר ייחודית, עם הנעה 6X6
  • תג המחיר גבוה פי 6 מדיפנדר בסיס

מפלצת שטח: סדנת אפוקליפס (Apocalypse) מפלורידה המתמחה בשדרוג רכבי שטח, חשפה גרסת 6X6 קיצונית ללנד רובר דיפנדר. תג המחיר מתחיל ב-375 אלף דולר, פי שישה ממחירו של דיפנדר בסיסי בצפון אמריקה.

צפייה בתוכן הכי קיצוני שיש: דיפנדר עם הנעה 6X6

השינוי המשמעותי כולל תוספת תת-שלדה אחורית המאפשרת הארכת המרכב לטובת התקנת ארגז בתצורת טנדר ייחודית, וכדי לאפשר מקום לציר אחורי נוסף והנעת 6X6. מערך המיתלים שומר על תצורה נפרדת, אבל עם שינויים מתבקשים לזרועות ולנקודות החיבור, הנתמכים קפיצי אוויר המאפשרים להגדלת מרווח הגחון בכ-20 ס"מ.

מראה קרבי: כבסיס משמש דיפנדר 110 עם מנוע V8 מוגדש ו-525 כ"ס, עם הנעה לכל הגלגלים דרך תיבת 8 הילוכים אוטומטית, ותיבת העברה עם הילוך כוח. סעפת הפליטה שונתה וצמד המפלטים משחררים את שיירי הבעירה הצדה. יש להניח שכך משודרג גם הצליל לעוברי אורח, אך גם נוסעי הרכב.

העיצוב הפך קרבי בהרבה, עם בתי גלגלים מורחבים ב-30.5 ס"מ בכל צד, על מנת להכיל צמיגי אטלס MT ענקיים ("38), גדולים באינץ' מאלו של פורד ברונקו ראפטור, על חישוקי "20 ייחודיים. בחזית הותקן "מגן חזירים", ואילו בצד יש מגני סף המשמשים גם לטובת טיפוס לקבינה הגבוהה.

גגון מסיבי עם יחידות תאורת לד משלים את המראה המאוד קרבי. בארגז הותקנו קשתות המשמשות גם כלוב בטיחות להתהפכות, ואילו במרכז ניצב גלגל חלופי בגודל מלא.

מה אנחנו חושבים: הדיפנדר 6X6 מעורר הרבה יותר חשק מהדיפנדר OCTA שלנד רובר הציגה לאחרונה. שכן מדובר בשדרוג מסיבי יותר, גם מבחינת הפוטנציאל, גם מבחינת המראה, עם בונוס של קריצה היסטורית לגרסת טנדר 6X6 שהוצעה בדיפנדר המקורי.

למרות שלדברי אפוקליפס מדובר בדגם יחיד שנבנה לדרישת לקוח, ולמרות תג המחיר השערורייתי, הסדנה האמריקאית צפויה לייצר בעתיד יחידות נוספות ממנו, שכן דגמי שטח קיצוניים וייחודיים זוכים לביקושים גדולים מהצפוי.

לראיה, כשמרצדס הציגה את ה-G63 6X6 לפני כעשור - ללא ספק דגם שהעניק השראה לדיפנדר הנ"ל - היא ציפתה לייצר כ-30 יחידות ממנו, אך הביקוש הביא אותה לייצר כמות גדולה פי שלושה למרות מחיר אסטרונומי.

למאמר זה התפרסמו 5 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה