דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

עם מסך ענק: ג'נסיס עידכנה את ה-GV70

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה: 

  • רכב הפנאי של ג'נסיס התעדכן
  • שינויי העיצוב קלים, תא הנוסעים מעודכן
  • לישראל יגיע רק באמצע 2025

זמן לעדכונים: ג'נסיס מעדכנת את ה-GV70, מי שנחשב לתשובה קוריאנית ללהיטי מכירות אירופאים כמו אודי Q5, ב.מ.וו X3, וולוו XC60 ומרצדס GLC, ועד היום נמכרו ממנו כ-200 אלף יחידות.

השינוי מבחוץ זניח וכולל סבכה קדמית מעודכנת עם גימור משובץ, כונסי אוויר מוגדלים ופגוש קדמי חדש. חישוקי ה-"19 שונים במעט ואילו מאחור שולבו המאותתים ביחידות התאורה הראשיות. מערך מצלמות חדש הוצב בצמוד לספוילר העליון, האחראי בין היתר על הפעלת מראה מרכזית דיגיטלית.

מבפנים כולל העדכון מסך חדש וענק ("27) המשלב לוח מחוונים דיגיטלי עם מערכת מולטימדיה, במקום צמד המסכים הנפרדים בדגם היוצא. להגה עיצוב חדש, צביעה דו-גונית ומבנה של שלושה חישורים. סוללת מתגי בקרת האקלים עוצבה מחדש ובדלתות יש משטחי תאורת-אוירה חדשים.

מה עוד צריך לדעת: לגרסת הספורט מראה קרבי יותר עם סבכה קדמית דו-שכבתית, כונסי אוויר גדולים יותר, חישוקי "21, מסיט אוויר אחורי בגימור כרום, גלגל הגה שטוח בתחתיתו ותפרים בצבע כתום ברחבי תא הנוסעים.

בג'נסיס לא מפרסמים פרטים אודות יחידות ההנעה, אך סביר להניח כי הם יהיו דומים לדגם היוצא. עם מנוע בנזין מוגדש, 4 צילינדרים בנפח 2.5 ליטרים (304 כ"ס) בחיבור לתיבת 8 הילוכים אוטומטית והנעה כפולה קבועה. הגרסה החשמלית עשויה לקבל את מערך הסוללות המוגדל שמשרת את יונדאי איוניק 5 המעודכנת - עם קיבולת של 84 קוט"ש לעומת 77.4 בדגם היוצא.

מה אנחנו חושבים: השינויים שעבר ה-GV70 צנועים למדי, ומתמקדים בעיקר בבסיבת הנהג המיישרת קו עם הסטנדרט הנוכחי של קונצרן יונדאי-קיה. כשהוצג רכב הפנאי של ג'נסיס הוא הצליח להתמודד ללא רגשי נחיתות מול המתחרים האירופאים, אבל לגרסה העדכנית צפויים חיים קשים הרבה יותר, גם מול מתחרים חדשים מהיסוד כמו מרצדס GLC וב.מ.וו X3, גם מול דגמים חשמליים מודרניים. קל זה לא יהיה.

למאמר זה התפרסמו 2 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה