דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

ב-2.5 מיליון שקל: זו מכונית הפאר שעברה למנוע היברידי

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • בנטלי חשפה פליינג ספר היברידית
  • עם פחות בוכנות וחיזוק חשמלי
  • המחיר בארץ מתחיל ב-2.45 מיליון שקל

חיזוק חשמלי: בנטלי חשפה גרסה עדכנית לפליינג ספר הוותיקה, עם מערכת הנעה היברידית-נטענת. היא משלבת בין מנוע V8 כפול מגדשים בנפח 4.0 ליטר (600 כ"ס) ומנוע חשמלי (190 כ"ס). התפוקה מחושבת ל-782 כ"ס, 147 כ"ס יותר ממנוע W12 הייחודי והענק (6.0 ליטר) בדגם היוצא.

תיבת שמונה הילוכים כפולת מצמד מעבירה כוח לכל הגלגלים באופן קבוע, לראשונה עם דיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה. אלה מאפשרים לה לזנק ל-100 קמ"ש ב-3.5 שניות, 0.3 שניות פחות מבעבר, בדרך ל-285 קמ"ש מרביים. סוללה בקיבולת 25.9 קוט"ש מאפשרת תיאורטית 76 ק"מ בכוח החשמל במהירות של עד 140 קמ"ש.

מה עוד צריך לדעת: תוספת המשקל צנועה ביחס למקובל במערכות היברידיות-נטענות ועומדת על כ-200 ק"ג (2.6 טון משקל עצמי). תא המטען קטן ב-74 ליטר, עם נפח צנוע במיוחד (346 ליטר). מערך המיתלים כולל קפיצי אוויר חדשים, כבעבר עם מוטות מייצבים אקטיביים (בהפעלה חשמלית) והיגוי אחורי אקטיבי.

השינויים העיצוביים צנועים ומסתכמים בסבכה ויחידות תאורה שונות, עם פתחי אוורור גדולים יותר בפגוש הקדמי. סביבת הנהג נותרה דומה לדגם היוצא, עם עדכונים קלים ללוח מחוונים דיגיטלי ולמסך המגע, שימשיך להציע מנגנון היפוך ייחודי החושף בלחיצת מתג שלושה מחוונים אנלוגיים (טמפרטורה, מצפן וכרונומטר), ושעון זמן אנלוגי.

מה אנחנו חושבים: הפליינג ספר היא למעשה גרסת 4 דלתות לקונטיננטל GT המצליחה, ובדומה לה גם היא מתנתקת ממנוע W12 הייחודי לטובת פחות נפח ובוכנות וחיזוק חשמלי. ובדומה לקונטי, גם כאן נשאלת השאלה האם היכולת העדיפה שהיא מציעה תשכנע את הלקוחות הוותיקים להתחבר לשקע.

לדעתנו התשובה לא חד-משמעית. שכן ה-W12 זכה לאהדה של הלקוחות לא בגלל הביצועים, אלא בעיקר בגלל הייחוד. ומבחינה זו המנוע ההיברידי נטען החדש לא יכול לספק רמת נחשקות דומה.

למאמר זה התפרסמו 30 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה