דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

הגיע הזמן - גם למיני תהיה חשמלית אקשן

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • מיני תציג גרסאות JCW ביצועיות וחשמליות
  • עם 258 כ"ס, ושדרוג מערכות מכאניות
  • חשיפה רשמית בתערוכת פריז

על המסלול ונגד השעון: מיני קופר חשמלית מול בנזין

יוצאים לאור: מיני תציג בחודש הבא גרסאות ביצועים עם הנעה חשמלית לגרסת שלוש דלתות הקלאסית, שתתמודד מול אבארט 500e ואלפין A290, ולאייסמן החדש שיתחרה באבארט 600e ובקופרה בורן. לשניהם יוצמד הכינוי JCW (ר"ת John Cooper Works)ובכך הן הופכות לגרסאות ביצועים ראשונות עם הנעה נקייה מזיהום.

במה שהפך להיות שגרה כמעט, תמונות ופרטים ראשונים של דגמים המיוצרים בסין דולפים לרשת לפני השקה רשמית, באדיבות מסמכי הרישום של משרד התעשייה וטכנולוגיות המידע (MIIT) ברפובליקה העממית. ניתן להבחין כי העיצוב מקבל נגיעות "אקשן" מתבקשות, לרבות פגושים אגרסיביים, חישוקים ייחודיים וספוילר מודגש בקצה דלת תא המטען.

בשקט חרישי: מערכת ההנעה תתבסס על מנוע חשמלי עם 258 כ"ס העוברים ישירות לגלגלים הקדמיים, 40 כ"ס יותר מקופר SE, שיאפשרו ביצועים מעט נמרצים יותר. מהנדסי מיני גם צפויים לבצע כיול ייעודי למערכות המיתלים, ההגה, ולשדרג את מערכת הבלימה עם גומי דביק יותר, לחיבור מיטבי לאספלט.

שני הדגמים יצוידו בסוללה של הגרסאות הבכירות (54.2 קוט"ש), עם טווח נסיעה דומה (כ-400 ק"מ) וטעינה מהירה (95 קילוואט), שתאפשר מילוי מ-10% ל-80% בכחצי שעה.

מה אנחנו חושבים: לאחר שנרכשה על-ידי ב.מ.וו בתחילת האלף, הפכה מיני לאחד הדגמים הנחשקים בתעשייה, כשהיא מובילה אופנת רטרו מלהיבה. אבל הכיוון הברור שהיה לה בתחילת הדרך הלך מעט לאיבוד, עם מגוון דגמים לא ברור, שחלק ניכר מהם נעלם במהרה מייצור (רודסטר, קופה, פיסמן, וכעת קלאבמן). חשוב מכך, עם מעט מדי חידושים בשני העשורים שחלפו מאז.

הצגת גרסאות ביצועים עם הנעה חשמלית תחת השם המפורסם והנחשק JCW היא חידוש משמעותי מבחינת היצרנית, אבל לא בקטגוריה. ומיני תמצא עצמה בקרב כלל לא קל. יהיה מעניין.

למאמר זה התפרסמו 3 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה