דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

לא רק חשמלית: BYD בוחנת שיווק סיל U היברידי-נטען בישראל

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • סיל U מוצע בעולם עם מנוע בנזין, היברידי-נטען וחשמלי
  • לצד האטה בחשמל, היברידי-נטען חווה לאחרונה פריחה
  • ביבואנית לישראל שוקלים כרגע את כדאיות השיווק

לא רק חשמל: BYD משווקת בישראל רק דגמים חשמליים, אבל תוך מספר שבועות היא צפויה להתחיל למכור באירופה את הקרוסאובר סיל U גם בגרסה היברידית-נטענת. נזכיר כי למרות הכינוי הדומה, אין קשר לסיל סדאן שכבר נמכר אצלנו.

סיל U הוצג במקור ב-2019 כ-BYD 'סונג פלוס', ומתחילת דרכו שווק עם מנוע בנזין מוגדש ובכמה גרסאות היברידיות-נטענות. גרסה חשמלית לדגם הוצגה ב-2021, צפויה להגיע אלינו בחודשים הקרובים וכבר הספקנו לנהוג בה במסגרת ההשקה האירופית.

ביבואנית לישראל אומרים כי אפשרות שיווק מקומי לגרסה ההיברידית-נטענת לצד זו החשמלית נבחנת כעת מול היצרנית. במילים אחרות, עניין של תמחור.

ההיברידית-נטענת משווקת באירופה בשתי גרסאות מנוע ושתי גרסאות סוללה. גרסת בסיס משלבת מנוע בנזין אטמוספרי בנפח 1.5 ליטר (98 כ"ס) למנוע חשמלי (197 כ"ס) עם הספק משולב של 218 כ"ס. תיבת ההילוכים רציפה וההנעה קדמית.

הגרסה הבכירה מוסיפה מגדש טורבו למנוע הבנזין שמעלה את ההספק ל-131 כ"ס, משדרגת למנוע חשמלי קדמי מחוזק עם 204 כ"ס ומוסיפה מנוע אחורי עם 163 כ"ס. ההספק המשולב עומד 324 כ"ס והביצועים זריזים עם תאוצה מעמידה ל-100 קמ"ש ב-5.9 שניות.

עם סוללת 18.3 קוט"ש מגיע ה-U לטווח של עד 80 ק"מ, סוללה גדולה של 26.6 קיוט"ש מעניקה טווח תיאורטי של 126 ק"מ.

מה אנחנו חושבים: בישראל התבסס מותג BYD כחשמלי טהור, אבל בסין ההיצע רחב הרבה יותר ומקיף מגוון אפשרויות הנעה. גרסה היברידית-נטענת שתוצע באולם התצוגה לצד גרסה חשמלית עשויה אמנם לנגוס מעט בתדמית הכל-חשמלית של המותג, אבל תרחיב ללא ספק את היצע האפשרויות עבור הצרכן ותגדיל ללא ספק את המכירות. נשמע כמו עניין של זמן בעיקר.

למאמר זה התפרסמו 9 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה