דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

בסין הוא כן קובע: ב.מ.וו חשפה גרסה מוארכת ל-X3

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • ב.מ.וו תשווק בסין גרסה מוארכת ל-X3
  • עם תוספת של 11 ס"מ לאורך ולבסיס הגלגלים
  • הייצור והשיווק - בסין בלבד

מגרמניה לסין: ב.מ.וו חשפה גרסה מוארכת וייעודית ל-X3 העדכני, דור רביעי בשושלת מייסד קטגוריית רכבי הפנאי-יוקרה הקומפקטיים, ומי שהפך דווקא בשנת שיווקו האחרונה לדגם הנמכר ביותר של היצרנית. אף יותר מסדרה 3 הנתפסת כמחזיקה קבועה בתואר. בסין נמכרו אשתקד 156 אלף יחידות ממנו, כמעט מחצית מכמות הייצור העולמית.

הוא יהיה דגם חמישי של ב.מ.וו בגרסה מוארכת המיועדת לשוק המקומי. הייצור יתבצע בשניאנג, שבצפון מזרח סין, מפעל שהוקם לפני שני עשורים כחלק משיתוף פעולה בין היצרנית הגרמנית וחברת בריליינס המקומית.

תוספת אורך: ה-X3 הסיני ארוך ב-11 ס"מ, הם במרכב והן בבסיס הגלגלים (486.5 ו-297.5 ס"מ בהתאמה), ובכך מציע מרחב מחייה משופר משמעותית ליושבים מאחור.

סביבת הנהג זהה לגרסאות המשווקות בשאר העולם, עם לוח מחוונים דיגיטלי ("12.3) ומסך מגע גדול ("14.9) מחוברים, עם מעט מאוד מתגים אך גם חוגת iDrive.

ב.מ.וו לא מציינת אילו מנועים יוצעו בדגם שישווק שם, אך התמונות שפורסמו הן לא של הגרסה ההיברידית-נטענת (עם שקע ייעודי) המשווקת באירופה. לכן יש להניח שההיצע יכלול מנוע בנזין מוגדש, עם 4 צילינדרים בנפח 2.0 ליטר ו-208 כ"ס, תיבת 8 הילוכים אוטומטית והנעה כפולה-קבועה.

מה אנחנו חושבים: בדומה ליצרניות אחרות מאירופה ואמריקה, גם עבור ב.מ.וו השוק הסיני - הגדול בעולם ובפער - נחשב לחשוב במיוחד שכן הוא משמש מנוע צמיחה קבוע בעשור האחרון. ולכן ברור מדוע היא ממשיכה להתמקד בו ולהציע גרסאות ייעודיות המתאימות לטעם הקהל המקומי.

אלא שבשונה מבעבר, כיום התעשייה הסינית מפותחת משמעותית עם דגמים סופר-מתקדמים טכנולוגית, ולכן התחרות ושמירה על רווחיות שם, עבור ב.מ.וו ויצרניות מערביות אחרות, תהיה קשה מאי פעם.

למאמר זה התפרסמו 4 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה