דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

עדיין רק על בנזין: ב.מ.וו מחדשת את סדרה 2

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • ב.מ.וו מחדשת את ה-2 גראן קופה
  • עם עיצוב מעודכן ואותם מנועי בנזין
  • כאן בסוף הרבעון הראשון של השנה

הפנים החדשות: ב.מ.וו חשפה מתיחת פנים לסדרה 2 גראן קופה, במטרה לאפשר לה להתמודד טוב מבעבר מול מרצדס CLA ואודי A3 סדאן כשתנחת כאן בסוף הרבעון הראשון של 2025.

השינוי העיקרי נוגע לחרטום עם סבכת כליות, יחידות תאורה ופגוש עדכני המקנים לה מראה פחות בולבוסי. גם החישוקים ויחידות התאורה האחוריות שונו, ובגרסת הביצועים האות M והספרה 2 גדולות מבעבר וכן ישנה רביעיית מפלטים במקום צמד בדגם היוצא.

גם סביבת הנהג עודכנה, עם לוח מחוונים ("10.25) ומסך מגע ("10.7) המחוברים יחדיו ליצירת מראה אחיד ומערכת ההפעלה החדשה של היצרנית המאפשרת ויתור על חוגת iDrive. בורר ההילוכים המסורתי הוחלף במתג צנוע.

עדיין על בנזין: היצע מערכות ההנעה כולל כבעבר מנועי בנזין (שישווקו כאן) ודיזל (שלא). הרלוונטיים אלינו הם 3 צילינדרים בנזין מוגדש עם מערכת היברידית קלה (48V) המפיק 170 כ"ס ב-220 הבסיסית (34 כ"ס יותר מב-218 היוצאת). החיבור הוא לאותה תיבת 7 הילוכים כפולת מצמד והנעה קדמית, כשתוספת הכוח מאפשרת לה לקצץ 1.2 שניות בזינוק ל-100 קמ"ש (7.9 שניות).

ה-235M הבכירה ממשיכה לעשות שימוש במנוע בנזין מוגדש, עם 4 צילינדרים בנפח 2.0 ליטר בהספק של 300 כ"ס (6 כ"ס פחות מבעבר). החיבור הוא לתיבת 7 הילוכים כפולת מצמד (8 הילוכים אוטומטית בעבר) ולהנעה כפולה קבועה עם דיפרנציאל מוגבל החלקה (טורסן) מלפנים. הביצועים נותרו ללא שינוי: 4.9 שניות בזינוק ל-100 קמ"ש בדרך ל-250 קמ"ש מרביים.

מה אנחנו חושבים: מתיחת הפנים לסדרה 2 גראן קופה מטפלת בחלק מנקודות התורפה של קודמתה, אבל למרות השיפור ספק אם זה יצליח לקדם את מצבה בשוק.

שכן דגמי המשפחתיות יוקרה זכו בעבר לפופולאריות אדירה, ככרטיס כניסה למותגים הגרמנים הנחשקים במחיר אטרקטיבי יחסית, אבל כיום המכירות שלהם נמצאות בצלילה. בעיקר בגלל תג מחיר שהתייקר משמעותית ותחרות מצד משפחתיות חשמליות מבית טסלה, יונדאי, BYD ואקספנג המציעות הרבה יותר כמעט מכל בחינה.

למאמר זה התפרסמו 6 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה