דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

סקודה קאמיק התחדש, המחיר בישראל זינק

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • סקודה מתחילה בשיווק הקאמיק המחודש
  • עם מנועים מוכרים ואבזור מורחב
  • המחיר מתחיל ב-141 אלף שקל

מתחדש ומתייקר: יבואנית סקודה מתחילה לשווק את רכב הפנאי קאמיק, בגרסה מעודכנת לאחר מתיחת פנים קלה. גרסת ה-1.0 ליטר תוצע בשתי רמות אבזור כבעבר ותעלה 141-154 אלף שקל, התייקרות של 3,000 עד 7,000 שקל.

גרסת ה-1.5 ליטר תוצע במפתיע רק ברמת הגימור הבסיסית ומחירה יעמוד על 156.5 אלף שקל. תוספת של 2,500 שקל בלבד ובסך הכל התייקרות של 6,500 שקלים תוך פחות מחודש. במקביל, משרתי הקבע והגמלאים החברים במועדון "חבר" יהנו מהנחות בגובה 7,000-8,000 שקל.

במסגרת העדכון קיבל הקאמיק מראה אגרסיבי יותר עם סבכה קדמית מוגדלת מבעבר, מסיטי אוויר שונים ויחידות תאורה צרות יותר. תאורת המטריקס לד לא הגיעה לישראל, וכך גם גרסת המונטה-קרלו שנהנית ממראה ספורטיבי יותר.

עיצוב הפנים כמעט ולא השתנה, כאשר בסקודה מצהירים על שימוש נרחב מבעבר בחומרים ממוחזרים עבור הריפודים, השטיחים ודיפוני הדלתות. יחידת בקרת האקלים עדיין מתופעלת באמצעות פקדים פיזיים, כאשר כעת גם השליטה בעוצמת האוורור מתבצעת ממתגים נפרדים במקום מתוך מסך המגע בדגם היוצא.

האבזור השתדרג: גרסת ה"אמבישן" הבסיסית תיקרא מעתה בשם "סלקשן", ותכלול בנוסף למפרט המוכר גם לא מעט תוספות, ובהן לוח מחוונים דיגיטלי ("8), כניסה והנעה ללא מפתח ומנופים לשליטה בתיבת ההילוכים מאחורי ההגה. בנוסף יש גם שדרוגים למפרט הבטיחות עם תוספת מערכת לניטור שטחים מתים במראות הצד, בלימה אוטונומית הפעילה גם בנסיעה לאחור, התרעת על עייפות ועל הסחת דעתו של הנהג.

גרסת ה"סטייל" הבכירה משנה את שמה ל"סלקשן סטייל", ותציע בנוסף למפרט המוכר גם דלת תא מטען עם פתיחה חשמלית וחיישני חניה קדמיים.

היצע יחידות ההנעה לא השתנה, והוא כולל כבעבר מנוע 3 צילינדרים מוגדש בנפח 1.0 ליטר, עם הספק של 115 כ"ס (5+), לצד מנוע 4 צילינדרים בנפח 1.5 ליטר עם הספק של 150 כ"ס. נתוני התאוצה וצריכת הדלק לא השתנו.

למאמר זה התפרסמו 11 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה