דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

המיקס של הזיקר – מיניוואן חשמלי חדש, בינתיים רק לשוק הסיני

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • זיקר הסינית מתרחבת עם מיניוואן חשמלי ייחודי
  • עם מראה בהשראת תחנת חלל סינית
  • לפחות בינתיים ישווק רק בשוק הסיני

חשמלי למשפחה: זיקר מרחיבה את היצע דגמיה עם מיניוואן חדש בשם 'מיקס' (Mix). חשיפה רשמית מתוכננת לתערוכת בייג'ינג הקרובה שתפתח ב-25 באפריל, ובינתיים משחררת היצרנית תמונות חוץ ופרטים ראשוניים. מהיבואנית נמסר כי כרגע הדגם מיועד רק לשוק הסיני ומוקדם לדעת אם יעבור תקינה אירופאית שתאפשר לו להגיע גם לישראל.

המראה המעוגל מזכיר את פולקסווגן ID.BUZZ, דגם שעשוי להפוך מתחרה ישיר אם וכאשר יגיע המיקס לאירופה.  כך גם רוב ממדיו, עם אורך של 469 ס"מ, רוחב של 199.5 ס"מ ובסיס גלגלים של 301 ס"מ. אך הוא אינו גבוה בדומה לדגם של פולקסווגן (175.5 ס"מ). אגב, בזיקר טוענים כי את ההשראה העיצובית העניקה לדגם לא אחרת מתחנת החלל הסינית טיינגונג (Tiangong).

כדאי לשים לב לתאורת החרטום הנסתרת והמושחרת שנמתחת מדופן לדופן, ובהקשר זה נזכיר כי במשפחתית הגדולה של המותג (007) יש אלמנט תאורה עם מעל 1700 נורות לד ובהירות גבוהה.

מה עוד כדאי לדעת: זיקר טרם חשפה את תא הנוסעים אבל מציינת כי הדגם יוצע בשתי תצורות הושבה: חמישה או שישה מושבים בסידור של 3+3. סידור ייחודי שכמעט ונעלם מהעולם וקיים רק במסחריות קטנות בשווקי המזרח.

הרכב יוצע עם אופציית בחירה בין שני גדלי חישוקים ("20 ו-"21) ובמשקל 2,639 או 2,739 ק"ג. יש להניח שמספר המושבים ו-או קיבולת סוללה שונה משפיעים על כך. ההספק המרבי עומד על 422 כ"ס, המהירות המרבית על 180 קמ"ש.

מה אנחנו חושבים: זיקר הודיעה לאחרונה כי היא מתכננת להתרחב ולהציג שלושה דגמים חדשים במהלך השנה. זה אחד מהם, והוא מכניס את זיקר לקטגורית המיניוואנים שכמעט ונשכחה בחלק ניכר מהעולם וגם בישראל.

אולי הוא יצליח לנער את הקטגוריה הרדומה, אבל ללא ספק זיקר שועטת קדימה, מרעננת ומחדשת. וכשיש יצרן חדשני עם גב כלכלי (ג'ילי), זה נשמע כמו הבטחה חיובית לעתיד.

למאמר זה התפרסמו 4 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה