בקצרה:
- שברולט חשפה גרסת קצה לסילברדו EV
- עם 1,100 כ"ס ומערכת מתלים משודרגת
- בינתיים כאב-טיפוס, ייצור סדרתי אולי בעתיד

מפגן יכולת: שברולט חשפה גרסת ZR2 לסילברדו EV, למעשה קונספט לגרסת שטח קיצונית לטנדר החשמלי, שעשויה להגיע בעתיד לייצור סדרתי.
מערכת ההנעה מגיעה מהאמר EV, שלושה מנועים חזקים, מהם שניים מאחור, עם הנעה כפולה-קבועה והכוונת מומנט מאחור, בעוד שבמנוע הקדמי משולבת נעילת דיפרנציאל. ההספק משולב עומד על 1,100 כ"ס, יותר מכפול מהספק הגרסה הרגילה. הזינוק מעמידה ל-100 קמ"ש? אזורי פרארי, כ-3 שניות.

השבחה מכאנית: על מנת לשדרג את יכולת השטח, ה-ZR2 מצויד במערכת מתלים של מולטימאטיק עם מרווח גחון משופר לפי בחירה, מהלך מתלים ארוך יותר (כ-33 ס"מ) ויכולת ספיגת שיבושים שמבטיחה להיות טובה משמעותית, בעיקר במהירות גבוהה.
השינויים הויזואליים כוללים תוספת של פסי תאורת לד בחזית ובקצה הגג, מיגון ייעודי לגחון ולספי הצד, פגוש קדמי שונה המאפשר להגדיל את זווית הגישה ובתי גלגלים רחבים יותר לטובת מקום ראוי לצמיגי BFGoodrich MT אגרסיביים וגדולים משמעותית ("37) מאלה שבגרסה הרגילה.

מה אנחנו חושבים: שברולט נכנסה אחרי פורד לקטגוריית "טנדר אקשן", וגם טנדר חשמלי היא הציגה אחרי שכבר שווק אחד כזה על ידי המתחרה הגדולה (F150 לייטנינג). אבל בשילוב של השניים, חשמל ושטח קיצוני, היא מקדימה את יריבתה המושבעת מדטרויט.
הקונספט שהציגה כעת נראה מסקרן במיוחד, שכן הוא מבטיח לא רק להיות חזק ומהיר יחותר, אלא גם לשדרג משמעותית את יכולת השטח של הטנדר החשמלי, ובכך להפוך אותו לנחשק הרבה יותר, ואפילו להתמודד עם מתחרים יקרים משמעותית כמו טסלה סייברטראק וריביאן R1T. צריך רק לקוות ששברולט תביא אותו לייצור סדרתי. ובמהרה בבקשה.