דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

מבחני בטיחות: סיניות ממשיכות במגמת השיפור, פורד מאכזבת

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • איגוד הבטיחות האירופי מפרסם מבחני ריסוק חדש
  • התוצאות מרשימות, בעיקר של דגמים סיניים
  • היחיד שלא הצטיין - מוביל הנוסעים של פורד

הסינים משתפרים:

זיקר מככבת: איגוד הבטיחות האירופי EuroNCAP פירסם היום (ד') את תוצאות סבב מבחני ריסוק  חדשים שבוצעו לאחרונה - וכרגיל הסינים ממשיכים להצטיין. זיקר X וזיקר 001, שמשווקים גם אצלנו, זכו בציון מרבי של 5 כוכבים.

בסעיפי המשנה רשם ה-X ציונים של 91% בהגנה על מבוגרים, 90% בהגנה על ילדים, 84% בהגנה על הולכי הרגל ו-83% בסעיף מערכות הבטיחות.

דווקא ה-001 הגדול והיקר יותר רשם ציונים מעט פחות טובים עם 89% בהגנה על מבוגרים ו-88% בהגנה על ילדים. בשני הסעיפים האחרים הציונים זהים לאלו של ה-X.

עם זאת, לאחר המחמאות לזיקר ציינו ב-EuroNCAP כי הם מחויבים לקידום מערכות בטיחות שלא מסיחות את הדעת ולא מטרידות את הנהגים. "בעתיד נבחן את ההיבטים האלו יותר מקרוב", הוסיפו.

דגם סיני נוסף שעבר את המבחנים בהצלחה עם ציון של 5 כוכבים הוא המיניוואן מקסוס מיפה 7, שכרגע עדיין לא משווק באירופה. הוא אמור להגיע ליבשת בחודשים הקרובים, ובהמשך עשוי לנחות גם אצלנו.

גם האירופאיות בתמונה: גם הדור החדש של פולקסווגן טיגואן זכה ב-5 כוכבים, עם ציוני משנה של 83% בהגנה על מבוגרים, 88% בהגנה על ילדים, 84% בהגנה על הולכי הרגל ו-78% בסעיף מערכות הבטיחות. ב-EuroNCAP אף החמיאו לפולקסווגן על שילוב מערכות בטיחות מתקדמות בכל הגרסאות, כולל הבסיסיות והזולות יותר.

לעומת זאת, פורד טורנאו קסטום - גרסת הנוסעים של הטרנזיט קסטום שמשווק אצלנו - זכה ב-3 כוכבים בלבד בגרסת הבסיס, או ב-4 כוכבים בגרסה המצוידת בחבילה מורחבת של מערכות בטיחות. "אנחנו מאמינים שפורד תחוש אכזבה מהתוצאה הזו", ציינו בארגון, "במיוחד לאור מאמציהם לשיפור רמת הבטיחות של יתר הדגמים המסחריים".

בנוסף, רנו סניק החשמלי זכה בציון של 5 כוכבים ללא מבחן, על בסיס ציון שהוענק לפני כשנתיים למגאן החשמלית, החולקת עמו פלטפורמה.

מה אנחנו חושבים: מבחני הריסוק האירופאיים מוכיחים בשנתיים האחרונות כי בניגוד לעבר, מותגים סיניים לא נופלים ברמת הבטיחות ממתחריהם המערביים - לפחות בדגמים המשווקים באירופה. וכעת גם זיקר ומקסוס מצטרפות לרשימה הארוכה של יצרניות סיניות המעוטרות ב-5 כוכבים.

והערה נוספת לגבי השיטה שהפכה רווחת למדי, ובמסגרתה מחולקים ציוני ריסוק גם ללא מבחן יעודי, על בסיס מבחני עבר שנערכו לדגמים אחרים בעלי פלטפורמה זהה.

מה שהרגיש הגיוני בדגמים כמעט זהים כמו גרסאות קופה לרכבי פנאי, נראה פחות סביר כשמדובר ברכבים מקטגוריות שונות ובעלי מימדים שונים - למשל מגאן וסניק, או דאצ'יה סנדרו וג'וגר - במיוחד כשהציון המקורי הוענק לפני זמן רב יחסית. החסכון בעלויות המבחן ברור, אך ספק אם התוצאות אכן מדויקות כפי שהן במבחן יעודי.

למאמר זה התפרסמו 17 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

  • 1. לא נוגע במכוניות סיניות 
    אריזונה, 29-05-2024

    גם אם יתנו לי בחינם. הסינים אוייבים של המערב

    סגור תגובה

  • 2. מבחני בטיחות: סיניות ממשיכות במגמת השיפור, פורד מאכזבת 
    DANY_FROM_TORONTO, 29-05-2024

    בארה"ב יש מסים גבוהים על מכוניות סיניות. בקנדה יש ​​מסים נמוכים מאוד על המכוניות שלהם.
    trudeau = מפלגה ליברלית = ראש הממשלה שלנו ומפלגת NDP לשניהם "ישנים ביחד" יש זמן קצר מאוד לשלוט ביחד. trudea גם הטילה מס של 17 סנט לליטר על בנזין.
    ראש הממשלה החדש פייר פויליבר ינצח בבחירות בשנה הבאה והוא יטיל מסים גבוהים על מכוניות סיניות ויסיר את המס הנ"ל על בנזין.
    אנחנו בארה"ב וקנדה שונאים מכוניות סיניות.

    סגור תגובה

  • 3. דני טורונטו אתה לא מעניין 
    שביט, 29-05-2024

    מה לעזאזל צריך לעניין אותי או מי מהקוראים טרודו והמכוניות שלך בטורונטו???

    סגור תגובה

  • 4. תגובה ל 2 
    נומבון, 29-05-2024

    דני, את המנטרות שלך אנו מכירים. לפחות תעשה מאמץ ותכניס אותן בכתבות הרלוונטיות. מה הקשר למבחני בטיחות ולשטויות הפוליטיות שכתבת כאן?

    סגור תגובה

  • 5. דני טרנטה ממגדל העמק 
    דני שחרר עם ההזיות שלך, 29-05-2024

    כל כתבה מגיב ומפנטז שטויות.
    די, שחרר, אף אחד חוץ ממך לא חושב שאתה גר בקנדה ונוהג בבנטלי.

    סגור תגובה

  • 6. יחד עם זה מגמת גירול (לת)
    יוסי, 29-05-2024

  • 7. מבחני בטיחות: סיניות ממשיכות במגמת השיפור, פורד מאכזבת 
    DANY_FROM_TORONTO, 30-05-2024

    כל המגיבים אלי - אתם חבורה של אידיוטים.
    3. אתה מטומטם. המכוניות שלי מעניינות אנשים רבים. BROOKLANDS BENTLEY 1997 היא מכונית קלאסית. אתה יכול רק לחלום על מכונית כזו ואינך יכול להרשות זאת לעצמך.
    טרודו. אנשים בעולם מתעניינים מה קורה בקנדה. זה אותו דבר לגבי ארה"ב.
    4. בעיות בטיחות חשובות מאוד במכוניות. לפוליטיקה קרא את התשובה שלי ל-3.
    5. אנשים רבים נהנים מההערות שלי ומהידע שלי על מכוניות חשמליות. אתה בהחלט טיפש לפקפק בכך שאני גר בטורונטו קנדה. אתה צריך להיות חכם כדי לגלות איפה אני ואשתי גרים אבל יש לך מוח מוגבל. אז אין פתרון בשבילך. נְקוּדָה.

    סגור תגובה

  • 8. האם יש בטורונטו רנו? 
    עדי, 30-05-2024

    לא ברור אם רנו משווקת בקנדה

    סגור תגובה

  • 9. דני טרנטה 
    בנטלי 97, 30-05-2024

    שאלה חשובה: הבנטלי 97 המומצאת של הדביל המטומטם והחולה נפש מטורנטו יותר בטוחה או פחות?

    סגור תגובה

  • 10. הבהרה לדני היורד הנצחי 
    משרד הקליטה והבריחה, 30-05-2024

    קראתי התגובות שלך למגיבים השונים והנה התגובה הרשמית היחידה והמוסמכת:
    1. אתה חי בחלום שהתגובות שלך ענייניות ומעניינות מישהו מלבד אלה שמשתעשעים מהשטויות שאתה טורח לכתוב.
    2. אף אחד בארץ לא חולם על הבנטלי הישנה שלך שמחירה כסוזוקי סוויפט חדשה. כך שמרבית הקוראים שהיו מעוניינים במכונית הישנה שלך יכלו להרשות זאת לעצמם.
    3. להזכירך, האתר והקוראים בחרו לחיות בא״י ולכן כל הכתוב כאן רלוונטי לארץ. תאר לך שכל יורד היה כותב הגיגיו לגבי התחבורה ובמה הוא נוהג בארץ ובעיר בו הוא גר. מעיק, משעמם ולא רלוונטי לאלה שבחרו וגרים בארץ הקודש.
    4. הידע שלך בתחום רכב, קרינה, ייצור רכב, מדיניות הינו מינימלי עד אפסי. כל אחד יכול לרכוש מד קרינה, להוציא מהאינטרנט ערכי קרינה מומלצים ולמדוד ליד כל מכשיר או רכב ערכים אלו. בין זה למידת הסיכון לאדם אין וכלום. מדידות אלה אינן אמינות ואינן אומרות דבר ובטח אין להסיק מהן דבר. כנ״ל לגבי קביעותייך למשך חיי סוללות ברכב חשמלי ומה העתיד לגביהן.
    5. מורה לאלקטרוניקה (ד.א. לא הנדסאי, לא מהנדס, לא ד״ר לא מוסכניק), עתיק שנכשל בארץ ורוצה להציג מגורין בקנדה כהצלחה וקדמה, שוגה בהזיות. ״ההצלחה״ שלך לא מעניינת אף אחד, לא מרשימה אף אחד ויתרה מכך, מצביעה עלייך ככשלון ולא יותר מזה.
    6. תהנה ממה שיש לך, תשעמם השכנים שלך עם הסיפורים שלך, תטריד אנשים בסופרמרקט עם הסיפורים שלך, ואת אלה שבחרו לחיות בארץ ולקרוא ולהתעניין במה שרלוונטי לא״י תשאיר עם תובנות כלליות חדשות ולא מה שקורה ״במשפחת דני היורד בטורונטו״ משעמם וחוזר על עצמו.

    סגור תגובה

  • 11. דני קשקשני 
    פראיירים לא מתים, 30-05-2024

    אתה וכל עדת הדינוזאורים שלך תמשיכו לקנות פורדים "גדולים כי זה מה שאנחנו אוהבים", תשלמו המון על דלק וחלפים, תתקעו המון כי הרכבים לא אמינים, וגם תפגעו יותר בתאונות דרכים. חכמים אתם לא!

    סגור תגובה

  • 12. דני "המעניין" 
    אתה לא מעניין!, 30-05-2024

    חסוך מאיתנו את ההגיגים המטורפים שלך. ביי

    סגור תגובה

  • 13. מבחני בטיחות: סיניות ממשיכות במגמת השיפור, פורד מאכזבת 
    DANY_FROM_TORONTO, 30-05-2024

    8 עדי. רנו לא מוכרת מכוניות בקנדה. בשנת 2015 הודיעה רנו על תוכניות לחזור לקנדה, אך נראה כי התוכניות הללו הוקפאו.
    היה לי רנו 10 לפני שנים רבות והמכוניות שלהם נמכרו בקנדה.
    9. תקשיב אידיוט ישן או חדש - הבנטלי שלי 1997 בטוח מאוד. הוא שוקל 2,650 ק"ג ולכן גם אם היה בתאונה רוב המכוניות לא ישרדו.
    10. אידיוט חדש בלי שם.
    הבנטלי הזה הוא מכונית קלאסית ואנשים מעריכים מכונית כזו. זה לא שווה למכוניות הזבל החדשות או הישנות שנמכרות והמחיר שלה משקף את ערך המכונית והיא במצב מצוין. זה עובד לפי מפרטי בנטלי מבריטניה.
    אף אחד לא טורח לבדוק קרינות כמוני. גם אם לאחרים יש מכשיר מדידה, הם לא יודעים על הערכים המותרים במכוניות ובאילו יחידות שלא אומרות כלום לאנשים האלה. גם אין להם את הידע הדרוש באלקטרוניקה.
    הכישורים שלי הם מטורונטו. אני מוסמך כהנדסאי על ידי האיגוד הרשמי של אלקטרוניקה בטכנולוג וטכנאים. אני מורה מוסמך לאלקטרוניקה וחשמל מאוניברסיטת טורונטו (UoT).
    11. אתה הפראייר כי אין לך מושג מה יש להיות במכוניות ענקיות = נוחות עילאית. יש לנו את ההכנסה המתאימה לשלם עבור תיקונים ובנזין. תהנה מהמכונית הקטנה והלא נוחה שלך = קופסת גפרורים!
    12. אנשים אחרים נהנים מההערות המושכלות שלי. אין לך שכל להבין את ההערות האלה.

    סגור תגובה

  • 14. דני מטומטמני 
    דר׳ מגלנומני, 30-05-2024

    בוא אעזור לך קצת עם העברית. כדי שלא תשעמם הקוראים ישנן מילים נרדפות ל״אידיוט״, ביטוי בו אתה מרבה להשתמש. בחר לך אחת מהן או את כולן והצמד לשם שלך (לפני שם העיר בה אתה גר) ועזוב אותנו בשקט. ד.א. מגיב 10 ו 12 הציגו נק׳ חשובות ששכחת להתייחס אליהן.
    אַהֲבָּל, אֱוִיל, אֱוִיל מַשְׁרִישׁ, אוֹקְס, אִטִּי, אִימְבָּצִיל, אֵין לוֹ מֹחַ, אַנְאַלְפָבֵּית, בּוּל עֵץ, בּוֹק, גּוֹלֶם אִישׁ, גּוּשׁ בָּשָׂר, גּוּשׁ טִמְטֹמֶת, דֶּבִּיל, דֵּגֵנֵרָט, דִּיסְלֶקְט, דֵּפֶקְט, דַּפָּר, חוּשָׁם, חֶלְמָאִי, חְמָאר, חֲמוֹר גרם, חַסָּה, חָסֵר בִּינָה, חָסֵר שׁכל, חסר תבונה, טוּמְטוּם, טוֹקְמָק, טַמְבָּל, טֶמְבֶּל, טַמְבָּלוּלוּ, טִפֵּשׁ, טִפֵּשׁ כְּמוֹ נַעַל, טִפֵּשׁ מְטֻפָּשׁ, טְרוֹנְצ'וֹ, יֵשׁ לוֹ מֹחַ שֶׁל צִפּוֹר, כְּסִיל, לֹא הַסַּכִּין הֲכִי חַדָּה במגירה, לֹא הָעִפָּרוֹן הכי חד בקלמר, לֹא חָכָם גָּדוֹל, לֹא מָאוֹר גָּדוֹל, לָאטַח, מְטֻמְבָּל, מְטֻמְטָּם, מַעֲבּוּל, מְפַגֵּר, נְמוּךְ מֵצַח, נַעַל, סָכָל, סָתוּם, סָתוּם בָּלוּם, סָתוּם בָּלוּם בצבע חוּם, סתום בלחץ, עֵז, עָמָה, קצר דעת, רֹאשׁ בָּטָטָה, רֹאשׁ בָּלָטָה, רֹאשׁ דְּלַעַת, רֹאשׁ כְּרוּב, רֹאשׁ נַעַל, רֹאשׁ קָלָבָסָה, רְפֶה מוח, רְפֶה מוֹחִין, רְפֶה שֵׂכֶל, שׁוֹטֶה, שׁוֹטָה גְּמוּרָה, שׁוֹטָה שֶׁבַּשּׁוֹטִים, שֵׂכֶל שֶׁל גו

    סגור תגובה

  • 15. דני: בלה בלה בלה 
    אתה משעמם , 30-05-2024

    מצד שני, תמשיך, ישתמשו במה שאתה כותב כדי לאשפז אותך

    סגור תגובה

  • 16. מבחני בטיחות: סיניות ממשיכות במגמת השיפור, פורד מאכזבת 
    DANY_FROM_ABARBANEL, 30-05-2024

    היום עוד לא סיפרתי שלאישיתי יש פורד פוקוס ולי יש בנטלי.
    אני קצת מאותגר מחשבתית, ואני לא יודע מה מטרת הכותרת בתגובות - לכן כמו תוקי אני מעתיק את הכותרת של הכתבה ולא מבין למה כולם צוחקים ממני.
    בסוף אעלב ואפסיק לספר לכולם שיש לי בנטלי בת 40 שנה רקובה שקניתי ב 800 דולר קנדי ממגרש גרוטאות.

    סגור תגובה

  • 17. דרושים עובדים לעבודה מהבית בכל התחומים! לפרטים הירשמו חינם לאתר עבודה מהבית! עבודה מהבית - https://atardrushim.com/ 
    דוד, 04-06-2024

    דרושים עובדים לעבודה מהבית בכל התחומים! לפרטים הירשמו חינם לאתר עבודה מהבית! עבודה מהבית - https://atardrushim.com/

    סגור תגובה

חזור למעלה