דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

עם הפנים מעלה: אקספנג חידשה את ה-P7

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • אקספנג P7 חידשה את פניה בדור עדכני
  • עם עיצוב כמו-קופה והבטחה לטכנולוגיה מתקדמת
  • תגיע לכאן בתחילת השנה הבאה

שינוי מקצה לקצה: אקספנג הכריזה על דור חדש ל-P7, המשפחתית הגדולה שהוצגה לראשונה ב-2018 כאחד הדגמים הראשונים של המותג הסיני. בשלב זה פורסמו תמונות חיצוניות לצד כמה פריטי מידע בודדים, והחשיפה המלאה מתוכננת לתערוכת גוואנגז'ו שתיערך בסתיו הקרוב. לישראל היא תגיע במהלך הרבעון הראשון של 2026.

המראה עבר שינוי דרמטי, עם מרכב פאסטבק מושך עין, יחידות תאורה חדשות (מלפנים בצורת האות Y), סמל מותג מואר וספוילר אחורי נשלף. ה-P7 העדכנית תהיה דומה יותר לאחות הגדולה P7+, על אף שאין קשר ישיר בין השתיים. הדגם החדש גם צפוי לקבל את השם 'P7 אולטרה'.

מה עוד צריך לדעת: על פי דיווחים בסין, ה-P7 תציע מעתה יכולות אוטונומיות משופרות הודות לשבב בינה מלאכותית חדש שיוטמע בה, אך עדיין תתבסס על מצלמות בלבד, ללא רדאר-לייזר (LiDAR).

היא גם תשווק בגרסת ביצועים קיצונית - חזקה מזו הנוכחית, עם צמד מנועים חשמליים, הספק משולב של 473 כ"ס והאצה ל-100 קמ"ש ב-4.1 שניות. על הכוונת נמצאות מתחרות כמו BYD סיל (3.8 שניות), טסלה מודל 3 פרפורמנס (2.9 שניות) וזיקר 007 (2.84 שניות). גם שיאומי SU7 היא כמובן מתחרה משמעותית בסין, אך ספק אם אקספנג מעוניינת להתחרות בגרסת הביצועים שלה - שמציעה יותר מ-1,500 כ"ס ומשלימה את המיאוץ הקלאסי בתוך 1.98 שניות בלבד.

בנוסף צפויה יכולת טעינה אולטרה-מהירה בזכות מתח עבודה של 800V, בדומה לדגמים העדכניים יותר של המותג - G6 ו-G9.

מה אנחנו חושבים: בניגוד למתיחת הפנים הזריזה (והמינורית) של ה-G6, במקרה של ה-P7 אקספנג המתינה זמן רב בהשוואה למקובל בסין, והמכונית יצאה מכך נשכרת. אם תצליח לשמור על תמחור אגרסיבי גם בדגם החדש, ההצלחה עשויה להימשך או אף להתרחב.

הירשמו לקבלת עדכונים ומבצעים בעולם הרכב

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

קראו את חוקי הקהילה שלנו בתנאי השימוש של iCar

תגובות לכתבה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה