דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

מתקפה שיווקית: מיני מרעננת ומגדילה את ההיצע

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • מיני מחדשת את אולם התצוגה עם 3 דגמים
  • אייסמן חשמלי, קופר 5 דלתות משפחתית וקבריולה
  • המחירים כרגיל גבוהים מהמתחרים

סיני-מיני: האייסמן יהיה דגם חשמלי שלישי למיני וראשון שלא מוצע כלל עם מנועי בנזין, שפותח ומיוצר בשיתוף גרייט וול הסינית, כמחליף לקלאבמן שייצורו הופסק ומול מתחרים כמו וולוו EX30 וסמארט 1. צריך רק להזכיר כי בעוד שבאירופה היא כמעט זהה למוזכרות במחיר, כאן היא תעלה 300 אלף שקל, או כ-100 אלף שקל יותר מהצמד לבית ג'ילי.

האייסמן יתבסס על פלטפורמה המוכרת משאר דגמי המותג, זו המיועדת לדגמי בנזין וחשמל. בישראל הוא ישווק רק בגרסת SE הבכירה עם 218 כ"ס ממנוע חשמלי קדמי. סוללת 54.2 קוט"ש מקנה 396 ק"מ עם טעינה מהירה (95 קילוואט) ומילוי מ-10% ל-80% בכחצי שעה.

בהשוואה לסמארט המתחרה, האייסמן קצר ב-19 ס"מ (408 ס"מ) עם בסיס גלגלים קצר ב-14.5 ס"מ (260.5 ס"מ). תא המטען צנוע מהמקובל במשפחתיות בנזין (300 ליטר) ואין תא נוסף מלפנים כמקובל בחשמליות.

למרות תג המחיר העסיסי, מערך הבטיחות צנוע מזה עימו משווקת המכונית באירופה ולא כולל בקרת שיוט אדפטיבית או שמירת נתיב. הוא מסתפק בבלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב והתרעת שטח מת אקטיבית (מונעת כניסה לנתיב לא פנוי) ועל פתיחת דלת.

גם למשפחה: מיני חמש דלתות מצטרפת גם היא להיצע המקומי, ארוכה ב-16 ס"מ (403.5 ס"מ) מגרסת ה-3 דלתות המוכרת, עם בסיס גלגלים ארוך ב-7 ס"מ (256.5 ס"מ) ותא מטען גדול ב-65 ליטר (275 ליטר). גם תג המחיר, החל מ-215 אלף שקל, גבוה ב-10,000 שקל.

היא תוצע עם אותם מנועי בנזין מוגדשים: 3 צילינדרים בנפח 1.5 ליטר (156 כ"ס) בקופר או 4 צילינדרים בנפח 2.0 ליטר (204 כ"ס) בקופר S (ב-295 אלף שקל), בשני המקרים עם תיבת 7 הילוכים כפולת מצמד והנעה קדמית.

רוח בשיער: כמו כן תשווק גרסת קבריולה, עם גג בד נפתח חשמלית (ב-18 שניות וב-15 שניות לסגירה) במהירות של עד 30 קמ"ש. היא תוצע רק עם מנוע בנזין מוגדש בעל 4 צילינדרים בנפח 2.0 ליטר ובשתי רמות הספק: 163 כ"ס בקופר (239 אלף שקל) או 204 כ"ס בקופר S (315 אלף שקל), בשני המקרים עם תיבת 7 הילוכים כפולת מצמד והנעה קדמית.

מיני גם תשווק גרסאות JCW ספורטיביות לקבריולה (349 אלף שקל) ולגרסת 3 דלתות (319 אלף שקל), שיהיו החזקות בהיצע. עם אותו מנוע בנזין מוגדש אך בהספק גבוה יותר (231 כ"ס) המקצץ חצי שניה בזינוק ל-100 קמ"ש (6.1 שניות לגג קשיח, 6.4 שניות לקבריולה) בהשוואה לקופר S.

גרסאות אלו גם מקבלות כיול ייעודי למתלים עם בולמי זעזועים אדפטיביים, בלמים משודרגים וגם מנופי שליטה ידנית בהילוכים מאחורי ההגה, שלא מוצעים בשאר הגרסאות.

למאמר זה התפרסמו 1 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו
צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה