בקצרה:
- החשמליות של אודי וג'נסיס משתדרגות לשטח
- ה-Q6 ספורטבק עם תמסורת ייחודית
- ה-GV60 עם מערכת זחלים לשלג עמוק
עם זחלים: ג'נסיס הציגה בפורום הכללי בדאבוס, שוויץ, קונספט ל-GV60 המיועד לשמש כרכב חילוץ של שירותי החירום המקומיים בתנאים הקיצוניים של העיר, הנחשבת לגבוהה ביותר באירופה (1,560 מטר מעל פני הים) ושוכנת במרכז הרי האלפים.
השינוי העיקרי הוא החלפת הגלגלים בערכת זחלים, דבר המשפר משמעותית את מרווח הגחון וזוויות הגישה-נטישה וגם מאפשר יכולת ציפה בנסיעה בשלג עמוק. ג'נסיס גם התקינה בתי גלגלים מורחבים, שאקל לעיגון מלפנים ומאחור, גגון ייעודי עם סוללת תאורת לד ובתא המטען מגירות ייעודיות לציוד רפואי וציוד חילוץ.
על הגובה: אודי חשפה קונספט קיצוני ל-Q6 ספורטבק, הכולל מערכת הנעה פורטאלית לראשונה ברכב חשמלי. מדובר בתמסורת של שני גלגלי שיניים המחברת בין הציריה לגלגל, ומאפשרת כך הגדלת מרווח הגחון (ב-16 ס"מ), קיצור יחסי העברה (ב-50% במקרה של אודי) וגם הפחתת עומס ממערכת ההנעה.
שילוב התמסורת הייחודית הביא לצורך לשנות את זרועות המתלים ונקודות החיבור, אבל הוא גם אפשר להתקין צמיגי שטח (Venom Power Terra Hunter MT) אגרסיביים וגדולים בהרבה מאלו המקוריים. להשלמת המראה הקרבי נוספו גופי תאורה בפינות הפגוש הקדמי, צמד נקודות עיגון מלפנים ומאחור וגגון ייעודי.
מה אנחנו חושבים: צמד הקונספטים שהציגו יצרניות היוקרה הופכים אותם לנחשקים בהרבה מהגרסאות הרגילות שניתן לרכוש באולם התצוגה. במקרה של ג'נסיס הסיכוי שתגיע לייצור סדרתי קלוש עד לא קיים, במקרה של אודי אפשר לגלות אופטימיות זהירה, שכן צילומי ריגול שפורסמו ברשת חשפו כי היצרנית הגרמנית מבצעת בו סדרת ניסויי נהיגה כנדרש מדגם או גרסה המיועדים לייצור סדרתי. אנחנו מחזיקים אצבעות.