ג'יפ חשפה מתיחת פנים לגרנד צ'ירוקי, שיוצע כבעבר בגרסה רגילה או L מוארכת עם שורה שלישית ומקום לשבעה נוסעים. בישראל הוא צפוי לנחות באמצע השנה הבאה.
עדכון העיצוב אינו דרמטי וכולל שינויים קלים לפגושים, למבנה יחידות התאורה הקדמיות ולסבכה, כמו גם שלושה גווני מרכב חדשים (שני סוגי כחול ונחושת). בתא הנוסעים יש קונסולה קדמית חדשה, עם מסך מגע גדול מבעבר בקונסולה המרכזית ("12.3 לעומת "10.1) בעוד לוח המחוונים הדיגיטלי ומסך המגע לנוסע מלפנים בגרסאות הבכירות (בגודל "10.25) נותרו ללא שינוי.
ג'יפ מבטיחה גם עדכון לרמות הגימור, לארדו, לימיטד וסאמיט, עם חלוקה פשוטה יותר של אבזור הנוחות והבטיחות.
החידוש המשמעותי הוא מנוע "הוריקן" חדש, בנזין מוגדש עם 4 צילינדרים בנפח 2.0 ליטר ו-324 כ"ס. הוא משודך לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית ולהנעה כפולה עם אופציה להילוך כוח. ג'יפ לא מפרסמת נתוני ביצועים או תצרוכת דלק של המנוע החדש.
יחידות הכוח הוותיקות ימשיכו להימכר ללא שינוי, ה-V6 בנזין בנפח 3.6 ליטר עם 293 כ"ס המכונה " פנטסטאר" בגרסאות הבסיס ו-4xe ההיברידית-נטענת בגרסאות הבכירות. זו האחרונה משלבת מנוע בנזין מוגדש (4 צילינדרים בנפח 2.0 ליטר) עם שני מנועים חשמליים ו-375 כ"ס, בעוד סוללות 17.3 קוט"ש מבטיחות כ-40 ק"מ נקיים מזיהום.
איזה צבע!... סוף סוף מביאים משהו מגוון ולא אפור, אפור ואפור...
האמת חיכיתי לתגובה רצינית מקביבו שטוען שהוא מחזיק כזה רכב זהו אכן רכב חלומי אבל אמינות זה גם חלום... מנוע 2.0 עם יותר מ300 כ"ס ובמיוחד ברכב כבד זאת מעמסה מאד גדולה על המנוע מה שאומר שיתכן מאד וחייו קצרים.
מרווח גחון של מכסחת דשא במצב הנמוך שלה
מיליון פלסטיקים שעולים מיליון שקל
כמות אלקטרוניקה כמו בחללית שכידוע אוהבת מים ורעידות מנסיעת שטח
מי שמתכוון להיכנס איתו לשטח שישאיר כסף לרגע שהוא יצא מהשטח
וואו כשיגיע לארץ נשקול ונבדוק ברצינות את הדגמים ואז זוגתי שהיא שר האוצר המשפחתי תחליט. אין עליה,גם מטוס הססנה שקנינו בשותפות עם חבר היא החליטה,היא הטייסת באוויר ואני על הכביש