דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

ג'ילי חושפת חשמלית קטנה עם פוטנציאל גדול

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • השינגיואן היא חשמלית קטנה וחדשה לג'ילי
  • עם מערכת הנעה וטווח נסיעה צנועים
  • שיווק מקומי? אולי בעתיד

האחות הקטנה: ג'ילי חשפה את השינגיואן, משפחתית חשמלית קטנה שתתמודד בסין ובשווקי מזרח אסיה מול BYD דולפין, הפופולרית. נכון לשלב זה, כך היבואנית, היא לא צפויה להגיע לישראל בהיעדר תקינה מערבית, אך אחת כזו עשויה להתבצע תוך מספר חודשים.

בהשוואה למתחרה הישירה היא קצרה ב-15.5 ס"מ (413.5 ס"מ), עם בסיס גלגלים קצר ב-5 ס"מ (265 ס"מ). המראה דינמי עם יחידות תאורה צרות מלפנים ושילוב אלמנטים מוכרים מרכבי פנאי, כמו פסי הגנה סביב למרכב וצביעה דו-גונית.

סביבת הנהג כוללת לוח מחוונים דיגיטלי צר מאחורי ההגה, ומסך מגע גדול במרכז האחראי על הפעלת מרבית המערכות.

חשמל בסיסי: היא תוצע עם אפשרות בחירה בין שתי מערכות הנעה, עם 78 כ"ס או 114 כ"ס וסוללות (תוצרת CATL) בקיבולת 30.1 קוט"ש או 40.1 קוט"ש. טווח הנסיעה צנוע ועומד על 310 ו-410 ק"מ בהתאמה על פי התקן הסיני (CLTC) הפחות מחמיר מזה המקובל באירופה ואצלנו (WLTP).

מה אנחנו חושבים: הנעה חשמלית הפכה נפוצה בעיקר בקטגוריות של משפחתיות גדולות ורכבי פנאי, בין היתר כי ניתן להציב סוללות גדולות המאפשרות טווח נסיעה ראוי, עם תג מחיר גבוה יחסית שמאפשר רווח נאה ליצרניות למרות עלות הייצור הגבוהה עקב הסוללות הגדולות. לכן פחות עניין את אותן יצרניות להשיק דגמים קטנים וצנועים.

זה השתנה. מרבית ענקיות התעשייה מנסות לשלב הנעה נקיה מזיהום גם בקטגוריות בסיסיות יותר, כמו סופר-מיני ומשפחתיות קומפקטיות, הצפויה להיות אחת המשמעותיות בשוק האירופאי ואצלנו.

וכך גם ג'ילי. אחת היצרניות המתקדמות בסין, קונצרן רכב ענק המחזיק גם במותגים אירופים נחשבים (וולוו ולוטוס למשל), תנסה לנגוס חלק מעוגת הרווח הצפויה.

למאמר זה התפרסמו 15 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה