דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

חשמל, בנזין או גם וגם: רב המכר של פורשה מתחדש

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • קאיין החדש יוצע גם עם מנוע בנזין V8
  • הגרסה החשמלית תבוסס על פלטפורמת PPE 
  • חשיפה רשמית כבר בשנה הבאה

טייק 4: פורשה תציג בקרוב דור חדש ורביעי בשושלת הקאיין, מי שנחשב לדגם שהציל את פורשה מפשיטת רגל כשהוצג לראשונה בתחילת האלף, והפך לרב המכר הבלתי מעורער שלה עם כ-1.3 מיליון יחידות שיוצרו מאז.

בשונה מהכרזות קודמות, פורשה תציע את הקאיין החדש לא רק עם הנעה חשמלית, אלא גם עם מנועי בנזין והיברידיים-נטענים המוצעים בו כיום, פועל יוצא של השינויים המהירים שעוברת תעשיית הרכב, ושל חלק ניכר מהלקוחות שעדיין לא מעוניינים להתחבר רק לשקע. לדברי היצרנית, חלק ניכר מההשקעה יהיה במנוע V8 אותו נדרש להתאים לתקני זיהום אוויר המחמירים.

בכוח החשמל: הגרסה החשמלית היא זו המככבת בתמונות שפורסמו, מהשלב הראשוני של ניסויי נהיגה עם מדבקות הסוואה מסיביות. ולכן, מלבד יחידות תאורה עדכניות והיעדר סבכה מלפנים או מפלטים מאחור, קשה להבחין בשינויים כלשהם.

פלטפורמת PPE שפותחה יחד עם האחות לקונצרן אודי תהווה בסיס, זו המשמשת גם את המקאן EV וה-Q6. מערכת חשמל במתח גבוה (800V) תאפשר טעינה אולטרה-מהירה, ולמרות שהיצרנית לא פרסמה כל פרט טכני, ניתן לשער כי הוא יוצע במגוון גרסאות. מבסיסית עם הנעה אחורית, ועד טורבו S כפול הנעה.

מה אנחנו חושבים: למרות הוותק, הקאיין עדיין נחשב לדגם הנמכר ביותר של פורשה, ואשתקד היה אחראי לכרבע מסך מכירות המותג. לאור השינויים בשוק הרכב, עם האטה בביקוש לרכב חשמלי גם באירופה, פורשה לא מעוניינת לאבד את הלקוחות הוותיקים, כפי שעשוי לקרות במקאן החשמלי החדש. ולכן, שמירה על גרסאות בנזין והיברדיות-נטענות בדור החדש מתבקשת, גם אם מדובר בשינוי כיוון אסטרטגי.

למאמר זה התפרסמו 1 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה