דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

ותודה לרנו: מיצובישי גרנדיס חוזר כרכב פנאי

Getting your Trinity Audio player ready...

מיצובישי ממשיכה בתנופת ההתחדשות באירופה, שמתבססת על דגמי רנו בשינויים קוסמטיים קלים. אחרי ASX (רנו קפצ'ור) וקולט (קליאו), מגיע תורו של רכב פנאי חדש: גרנדיס (Grandis), שיתבסס על הגרסה המוגדלת של הקפצ'ור, רנו סימביוז.

בעוד הגרנדיס הזכור לנו בישראל ושווק אצלנו בשנים 2011-2005 היה מיניוואן גדול לשבעה נוסעים, החדש הוא רכב פנאי קומפקטי המבוסס על פלטפורמת CMF-B של רנו. הגרנדיס לא משנה משמעותית את עיצוב הסימביוז, במיוחד מהצד, במבנה השמשות והחלונות ובמידות: אורכו 441 ס"מ, רוחבו 179 ובסיס הגלגלים (264 ס"מ) ללא שינוי, הגובה עומד על 158 (1+). לגרנדיס חמישה מושבים ותא מטען בנפח 434 ליטר. כן, כמו ברנו.

צפייה בתוכן ותודה לרנו: מיצובישי גרנדיס חוזר כרכב פנאי

גם מתחת למכסה המנוע אין שינוי. ניתן יהיה לבחור בין מנוע בנזין מוגדש בנפח 1.3 ליטר עם 140 כ"ס ותיבת שישה הילוכים ידנית או שבעה הילוכים כפולת מצמד, לבין גרסה היברידית עם מנוע בנזין 1.8 ליטר (109 כ"ס) ושני מנועים חשמליים (49 ו-20 כ"ס). בשניהם ההנעה קדמית.

נתוני ביצועים לא פורסמו והגרסה ההיברידית, שאמנם תוכל לנוע גם לטווחים קצרים במהירות נמוכה בכוח חשמל בלבד, עושה שימוש במצבר זעיר, 1.4 קוט"ש ללא אפשרות לטעינה ממקור חיצוני.

בתא הנוסעים תמצאו עיצוב כמעט זהה לסימביוז, מלבד הסמל על גלגל ההגה כמובן ותפריטים שונים במסך המגע ("10.4, כמו ברנו) עם מערכת הפעלה של גוגל ומצלמות היקפיות ובלוח המחוונים הדיגיטלי ("7 או "10 בהתאם לרמת הגימור). מערך הבטיחות כולל בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב ובקרת שיוט אדפטיבית.

מיבואנית מיצובישי נמסר כי אין כוונה לשווק בישראל את דגמי "רנו" החדשים של מיצובישי, ובכלל זה את הגרנדיס.

הכתבה בשיתוף The Wheel Network

הירשמו לקבלת עדכונים ומבצעים בעולם הרכב

למאמר זה התפרסמו 10 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

קראו את חוקי הקהילה שלנו בתנאי השימוש של iCar

תגובות לכתבה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה