מיצובישי ממשיכה בתנופת ההתחדשות באירופה, שמתבססת על דגמי רנו בשינויים קוסמטיים קלים. אחרי ASX (רנו קפצ'ור) וקולט (קליאו), מגיע תורו של רכב פנאי חדש: גרנדיס (Grandis), שיתבסס על הגרסה המוגדלת של הקפצ'ור, רנו סימביוז.
בעוד הגרנדיס הזכור לנו בישראל ושווק אצלנו בשנים 2011-2005 היה מיניוואן גדול לשבעה נוסעים, החדש הוא רכב פנאי קומפקטי המבוסס על פלטפורמת CMF-B של רנו. הגרנדיס לא משנה משמעותית את עיצוב הסימביוז, במיוחד מהצד, במבנה השמשות והחלונות ובמידות: אורכו 441 ס"מ, רוחבו 179 ובסיס הגלגלים (264 ס"מ) ללא שינוי, הגובה עומד על 158 (1+). לגרנדיס חמישה מושבים ותא מטען בנפח 434 ליטר. כן, כמו ברנו.
צפייה בתוכן ותודה לרנו: מיצובישי גרנדיס חוזר כרכב פנאי
גם מתחת למכסה המנוע אין שינוי. ניתן יהיה לבחור בין מנוע בנזין מוגדש בנפח 1.3 ליטר עם 140 כ"ס ותיבת שישה הילוכים ידנית או שבעה הילוכים כפולת מצמד, לבין גרסה היברידית עם מנוע בנזין 1.8 ליטר (109 כ"ס) ושני מנועים חשמליים (49 ו-20 כ"ס). בשניהם ההנעה קדמית.
נתוני ביצועים לא פורסמו והגרסה ההיברידית, שאמנם תוכל לנוע גם לטווחים קצרים במהירות נמוכה בכוח חשמל בלבד, עושה שימוש במצבר זעיר, 1.4 קוט"ש ללא אפשרות לטעינה ממקור חיצוני.
בתא הנוסעים תמצאו עיצוב כמעט זהה לסימביוז, מלבד הסמל על גלגל ההגה כמובן ותפריטים שונים במסך המגע ("10.4, כמו ברנו) עם מערכת הפעלה של גוגל ומצלמות היקפיות ובלוח המחוונים הדיגיטלי ("7 או "10 בהתאם לרמת הגימור). מערך הבטיחות כולל בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב ובקרת שיוט אדפטיבית.
מיבואנית מיצובישי נמסר כי אין כוונה לשווק בישראל את דגמי "רנו" החדשים של מיצובישי, ובכלל זה את הגרנדיס.
87. אנחנו טיפשים מאוד ואתה גם.
331. מה שמך האמיתי? אתה שקרן!
6315. אתה מתחזה, סגור את חריץ האוכל.
11873. אתה הכי טיפש שיש, רק דלק.
679010. אם אתה נוסע בחשמלי אתה מוזר.
אתה צודק.י ש לך זכות ענקית לצחוק עלי ולהשפיל אותי,זה מגיע לי .אני פנסיונר ואין לי מה לעשות ביום יום אז אני כותב תגובות מטופשות ללא ידע בנושאים המפורסמים במדור הזה. אני זקוק לטיפול פסיכולוגי כי אובססיבי לכתיבת תגובות בכל נושא שנכתב על ידי אנשי מקצוע במדור זה . מקווה שאתם תסלחו לי על טיפשותי