דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

אודי A3 התחדשה, וגם תפסה גובה

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • אודי הציגה מתיחת פנים לדור הרביעי של A3
  • הוספיה גם גרסת מרכב מוגבהת חדשה שלא תגיע אלינו
  • תציע חנות אפליקציות לשדרוג בתשלום - לא ברור אם בישראל
אודי A3 אולסטריט

תופסת גובה: אודי חשפה מתיחת פנים ל-A3 שתוצע כבעבר במרכב האצ'בק וסדאן, אך מעתה גם כ'אולסטריט' עם מרווח גחון גדול יותר (3+ ס"מ) ומאפייני עיצוב של רכב פנאי דוגמת פסי גגון ומגני מרכב שחורים. ולא, היא לא תשווק בישראל.

שינויי העיצוב צנועים במיוחד וכוללים בין היתר סבכה קדמית נטולת מסגרת, וגם יחידות התאורה נראות שהגיעו מהאחות הספורטיבית. חידוש נוסף הוא אפשרות הבחירה בחתימת האור של הפנסים הראשיים (ארבע אפשרויות). וגם, דלת תא המטען ותחתית הפגוש שונים כעת.

אודי A3 אולסטריט

גם בסביבת הנהג השינויים צנועים וכוללים עדכון מראה קל לפתחי המיזוג, עם שימוש נרחב יותר בגימורי שחור-פסנתר מבריקים למשטחים השונים, מערכת שמע משודרגת, בורר מצבי נהיגה קטן מבעבר ותאורת אווירה עשירה יותר. אודי גם מדווחת על עיבוי רשימת האבזור הסטנדרטית, אבל עוד לא ברור מה מכך יגיע לישראל.

עדיין עם בנזין: אודי לא מדווח על שינויים כלשהם למכלולים המכאניים או ליחידות הכוח הבסיסיות ומוסרת שמנועים נוספים יוצגו בהמשך כולל גרסה היברידית-נטענת. בגזרת הבנזין יהיה הבסיס ב-35TFSI עם טורבו-בנזין בנפח 1.5 ליטר (150 כ"ס) בשילוב מערך היברידי-קל, ואילו גזרת הדיזל תתחיל עם 35DTI עם מנוע 2.0 ליטר (150 כ"ס). בשני המקרים השידוך הוא לתיבה אוטומטית דו-מצמדית עם שבעה הילוכים והנעה קדמית.

אודי A3

ובעניין זה, היצרנית מוסיפה פונקציה חדשה ומסקרנת מבחינת דרישה ושימושיות – חנות אפליקציות של אודי עם פונקציות שונות אותן ניתן לרכוש לתקופת שונות ובתוספת תשלום. למשל אפשר להוסיף בקרת שיוט אדפטיבית, תאורה אדפטיבית, פיצול בקרת האקלים הקיימת לשתי אזורים, ניווט ועוד. אפשר להוסיף עד חמש אפליקציות בתוספת תשלום ולתקופות של חודש, חצי שנה, שנה, או באופן קבוע. איך זה רלוונטי לישראל? לפחות כרגע, לא.

מה אנחנו חושבים: קטגורית משפחתיות הפרימיום סופגת לא מעט ביקורת על היותה יקרה מדי לנוכח התחרות העזה של דגמים עממיים איכותיים מבעבר. זו אולי הסיבה להוספת גרסת מרכב חדשה ומעט מוגבהת - שאינה רלוונטית לנו. וכך גם חנות האפליקציות ברוח התקופה.

למאמר זה התפרסמו 9 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה