פולקסווגן חשפה T-רוק חדש, דור שני לרכב הפנאי הקומפקטי בעל מרכב דמוי קופה. שיווק הדגם החדש יחל באירופה בסתיו, בעוד שלישראל הוא צפוי להגיע במהלך השנה הבאה.
ה-T-רוק מציע מידות נדיבות מבעבר, כולל אורך שצמח ב-12 ס"מ ומבטיח שיפור במרווח לנוסעים, כמו גם תא מטען גדול ב-30 ליטר (475). המראה מתכתב עם שפת העיצוב המודרנית של היצרנית, אך גם שומר על קווי המרכב הייחודיים של ה-T-רוק היוצא. כבעבר הוא יוצע גם ברמת הגימור R-ליין עם פגושים שונים שאמורים להקנות לו עיצוב ספורטיבי יותר.
בשלב הראשון הוא יוצע רק עם מנוע הבנזין-מוגדש המוכר של פולקסווגן, 4 צילינדרים בנפח 1.5 ליטר עם סיוע היברידי-מתון, בשתי רמות הספק: 116 או 150 כ"ס. ההנעה קדמית דרך תיבת שבעה הילוכים כפולת מצמד.
בהמשך תוצע גם גרסה עם מנוע בנזין מוגדש בנפח 2.0 ליטר, עם סיוע היברידי מתון והנעה כפולה וגם גרסת R ספורטיבית עם יותר מ-300 כ"ס. פולקסווגן צפויה בעתיד גם להציע גרסאות היברידיות-נטענות, אך בינתיים אין לכך אישור רשמי.
בתא הנוסעים ה-T-רוק מציע ארגונומיה דומה לזו של הטיגואן החדש. בין היתר עם לוח מחוונים דיגיטלי, תצוגת נתונים עילית ומסך מגע בגודל "13 דרכו תשלטו ברוב המערכות, וכולל גם מתגים אלקטרוניים המשמשים לקיצורי דרך. על גלגל ההגה פולקסווגן למדה את הלקח, ותציע מתגים פיזיים במקום משטחי המגע המושמצים.
שימוש בפלטפורמה מודרנית (MQB-Evo) אפשר שדרוג במפרט מערכות הבטיחות והנוחות. למשל עם בקרת שיוט אדפטיבית הכוללת סיוע אקטיבי במעבר נתיב, זיהוי הגבלת מהירות וסיומה והתאמת מהירות הנסיעה וגם מערכת חנייה אוטונומית. זו ניתנת להפעלה גם בשלט רחוק באמצעות יישומון בטלפון החכם.
במקרה הם גם אלו עם הכסף. לכן פורשה, פרארי ועוד מתמקדים במנועי בנזין.
שדור ה-Z שפוחדים מהצל של עצמם מרוב שהם פוליטקלי קורקט, שיסעו בחשמלי.
זה מתאים הם לא שותים אלכוהול, אז גם לא נוהגים ברכב עם מנוע ששותה דלק...