דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

רוצים מזראטי עם חשמל במקום בנזין? הוסיפו רבע מיליון שקל

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • גם על חשמל: דגמי פנאי, קופה וקבריו של מזראטי
  • בין 450 ל-500 ק"מ בין טעינות
  • המחיר גבוה בכרבע מיליון שקל מגרסאות הבנזין

מתחברת לשקע: מזראטי מתחילה לשווק בישראל גרסאות חשמליות המכונות פולגורה (Folgore, "מכת ברק" באיטלקית) לדגמי גרקלה, גראן טוריסמו וגראן קבריו. תג המחיר גבוה בכ-250 אלף שקל מגרסאות הבנזין.

על הגובה: הגרקלה פולגורה (החל מ-880 אלף שקל) מצוייד בצמד מנועים חשמליים (557 כ"ס) המאפשרים לו זינוק ל-100 קמ"ש ב-4.1 שניות ול-200 קמ"ש ב-13.8 שניות, 0.3 ו-2.3 שניות בהתאמה יותר מגרסת טרופאו הבנזינית, בדרך ל-220 קמ"ש מרביים (65 קמ"ש פחות). סוללה בקיבולת 105 קוט"ש מקנה לו טווח נסיעה של 501 ק"מ, עם טעינה מהירה (150 קילוואט) שתאפשר מילוי מ-10% ל-80% ב-38 דקות, 17 דקות יותר מהמתחרה הישיר – פורשה מקאן EV.

השינויים בהשוואה לגרסת הבנזין כוללים סבכה מדומה מלפנים וחישוקים בעיצוב שונה. מערך המיתלים כאן כולל כריות אוויר כציוד תקני, במטרה לתמוך במשקל עצמי גבוה בכחצי טון מגרסת הבנזין.

קופה וקבריולה: הגראן טוריסמו (החל מ-1.8 מיליון שקל) והגראן קבריו (החל מ-1.9 מיליון שקל) מקבלות מערכת הנעה המשלבת שלושה מנועים חשמליים - שניים מאחור ואחד מלפנים - עם 408 כ"ס כל אחד, מייצרים הנעה כפולה-קבועה עם הכוונת מומנט מאחור. התפוקה המשולבת עומדת על 761 כ"ס (830 כ"ס במצב 'בוסט'), ומאפשרת זינוק ל-100 קמ"ש ב-2.7 שניות ול-200 קמ"ש ב-8.8 שניות (2.8 ו-9.1 שניות בהתאמה לקבריו) בדרך ל-325 קמ"ש מרביים (290 קמ"ש לקבריו).

סוללה בקיבולת 92.5 קוט"ש מאפשרת טווח נסיעה של כ-450 ק"מ. מערכת חשמל במתח גבוה (800V) מאפשרת טעינה אולטרה מהירה (270 קילוואט) ומילוי מ-10% ל-80% ב-21 דקות, שתי דקות יותר מפורשה טייקן GT-טורבו.

למרות משקל עצמי גבוה מגרסאות הבנזין (בכ-450 ק"ג) מערך המיתלים זהה, עם קפיצי אוויר וכל פינה וכך גם מערך הבלימה של ברמבו (6 בוכנות ו-380 מ"מ מלפנים, 4 בוכנות ו-350 מ"מ מאחור).

מה אנחנו חושבים: דגמי החשמליות של מזראטי עשו הרבה רושם בעת השקתם בעולמית, בעיקר דגמי הקופה והקבריולה הייחודיים בשוק כיום עם מערכת הנעה מתקדמת וביצועים מרשימים בהרבה מהבנזין. אבל עם הגעתם ארצה מוצמד להם תג מחיר גבוה למדי, יקר בכרבע מיליון שקל מגרסאות הבנזין, פער שלא יוחזר לעולם בעלויות טעינה ותחזוקה נמוכות יותר. במחיר הזה ספק אם לקוחות מזראטי ימהרו להתחבר לשקע.

למאמר זה התפרסמו 17 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

  • 1. אף אחד לא רוצה 
    דודי, 04-06-2024

    מתברר. שומע את ההד של עצמי... ריק פה

    סגור תגובה

  • 2. למה לקנות חדש כשיד שנייה זה רבע מחיר (לת)
    דדד, 04-06-2024

  • 3. רוצים מזראטי עם חשמל במקום בנזין? הוסיפו רבע מיליון שקל 
    DANY_FROM_TORONTO, 05-06-2024

    כרגיל המזראטי הזה יקר יותר מגרסת הבנזין. זה משותף לכל רכבי החשמל.
    חבל שלגרסה החשמלית יש רק תאוצה של 4.1 שניות. מה התאוצה של מזראטי הבנזין?
    בנטלי העתידי שלי 2007 עם V12 וטורבו כפול משתמש בבנזין ובעל תאוצה של 4 שניות. המהירות המרבית שלו היא 340 קמ"ש.
    מרחק הנסיעה של 500 ק"מ הוא שקר. סביר להניח שזה יהיה 300 ק"מ בגלל כמה גורמים.

    סגור תגובה

  • 4. רוצים מזראטי עם חשמל במקום בנזין? הוסיפו רבע מיליון שקל  
    DANY_FROM_TORONTO, 05-06-2024

    שכחתי לציין גם שיש לי בנטלי אספנות 1997 שהי מעל כל המכוניות בעולם והבנטלי העתידית שלי מעל כל המכוניות ביקום.
    אני יודע שזו פעם ראשונה שאני כותב את זה פה במדור אבל זה מאוד קשור לכתבה אז חשוב שלכל הקוראים בישראל יהיה את המידע הזה.

    סגור תגובה

  • 5. הגיע הזמן להתעורר 
    בנזין, 05-06-2024

    מספיק עם הטמטום החשמלי הזה.

    תנו לנו להשאר בפאר היצירה המכני וההנדסי שהוא מנועי בעירה פנימית.

    סגור תגובה

  • 6. משלמים על כלום... רכב חשמלי זה זול 
    אריה, 05-06-2024

    מנוע חשמלי זה מוצר זול מאוד, סוללה עולה קצת יקר אבל עדיין בטווח ה20 אלף שקל, מפה והלאה זה רק פח ופלסטיק - איך הם הגיעו ל2 מליון אני לא יודע... אין הצדקה למחיר וזה בערך פי 50 מעלות הייצור... זה כמו לקנות חולצה שמייצרים אותה ב10 שקל ולשלם עליה 500 בגלל הלוגו...

    סגור תגובה

  • 7. רוצים מזראטי עם חשמל במקום בנזין? הוסיפו רבע מיליון שקל 
    DANY_FROM_TORONTO, 05-06-2024

    5. אתה מאוד צודק.
    6 אריה. אתה לא יודע על מה אתה מדבר ואתה טועה. זה עולה 20,000 - 40,000 דולר להחליף את הסוללות במכוניות חשמליות. מכוניות חשמליות יקרות הרבה יותר ממכוניות בנזין.
    המתכות והכימיקלים המשמשים בסוללות = 18650 גורמים לזיהום בתהליך החילוץ, העיבוד וההרכבה של מרכיבי הסוללות הללו.

    סגור תגובה

  • 8. 5 ו 7 (דני ההזוי) 
    קחו חדר בבית אבות, 05-06-2024

    אתם מתאימים, חיים עם "אמת" של לפני עשרות שנים (מנוע בעירה פנימית - פאר היצירה...).
    וגם לא מבינים בכלום אבל המומחים הכי גדולים לזיהום וקרינה.
    תתעלו את הזמן הפנוי שלכם לשנות את הגזל של היצרנים והיבואנים או תעברו לזירה הפוליטית...

    סגור תגובה

  • 9. רוצים מזראטי עם חשמל במקום בנזין? הוסיפו רבע מיליון שקל 
    DANY_FROM_TORONTO, 06-06-2024

    8. אתה מאוד טיפש ו/או לא מעודכן היטב.
    האם אתה מודע לזיהום הנגרם בעת מיצוי הליתיום ומתכות אחרות המשמשות בסוללות 18650 = מצברים, בעיבוד הסוללות הללו וייצור המנועים אשר משומשים במכוניות חשמליות?
    מה אתה יודע על קרינות ELF & EMF?
    סתום את הפה שלך לפני שתלמד על האמור לעיל.

    סגור תגובה

  • 10. לבריון דני 
    ארד לרמה הנמוכה שלך, 06-06-2024

    אתה ייצור מטומטם וטיפש שחי במאה הקודמת!!!

    כל ייצור של מתכת ליצירת מנועי בעירה פנימית ושאיבה של נפט גולמי גורמים לזיהום גדול יותר מהזיהום שנגרם מכריה של חומרים לסוללות! תוסיף את הזיהום בזמן הנסיעה ותקבל מאות אלפי מיתות בשנה מזיהום שקשור בנפט.
    אני מהנדס חשמל ואלקטרוניקה בעל נסיון של 30 שנה בתחום הזה. הנתונים שלך שך EMF נובעים ממדידה פרטית שלך במדיד לא מתאים (נראה איך תצא מזה - מה אמר היצרן? אתה חייב לנו תשובה).
    כמו כן אין מחקר אמיתי, לא מתיקתוק או שממומן עי חברות נפט, שאומר שיש קרינה מהסוללה או מהמנועים החשמליים. כן יש קרינה בגלל תקשורות במכוניות חדשות - כל הסוגים ומיחשוב - כל הסוגים.


    סגור תגובה

  • 11. לא רק בריון  
    אם באמת אתה חיי בקנדה, 06-06-2024

    תתבייש שאתה חי בקנדה ומשלם מיסים למדינה מתאסלמת שתומכת בצורה גלויה בטרור ובאיסלמיזציה עולמית.
    תחסוך מאיתנו הישראלים את דבריי ההזיה שלך לגבי מכוניות ותלחם בדברים החשובים - אנחנו צריכים בריונים כמוך מול האיסלם.
    בהצלחה

    סגור תגובה

  • 12. רוצים מזראטי עם חשמל במקום בנזין? הוסיפו רבע מיליון שקל 
    DANY_FROM_TORONTO, 07-06-2024

    10. אז מה אם אתה מהנדס? אני הנדסאי טכנולוג אלקטרוני ומורה בתיכון לאלקטרוניקה וחשמל.
    אני אאמת את המדידות שלי אחרי שאקבל 2 מכשירי קרינה חדשים מאמזון. המכשיר הנוכחי שלי מודד מעל 400 מיליגאוס ליד דלת המיקרוגל שלנו. האם בדקתה אותו דבר במיקרוגל שלך?
    11. כמובן שאין לי חלק בהתנגדויות, תהלוכות וכו' של הערבים כאן. אנחנו חיים רחוק ממעשיהם אבל אם הייתי קרוב אליהם הייתי אומר את הדברים הבאים:
    "FROM THE RIVER TO THE SEA ISRAEL IS HERE". ISRAEL WAS & WILL BE FOREVER IN ISRAEL. יש ערבים טובים כמו השניים המכסחים את הדשא שלנו ואחרים כמוהם.
    כמובן שישראל תצליח.
    אשתי ואני חיים בין פרסים עשירים. אלה, אנחנו ו-99% מהאנשים בשכונה שלנו מחזיקים במכוניות בנזין יוקרתיות כמו בנטלי ולינקולן שלנו, אבל אשתי מובילה את הפוקוס שלה.
    גרתי בישראל 14 שנים והלכתי לבית הספר של חיל האוויר לתחזוקת מטוסים. שירתתי בחיל האוויר ועבדתי בבסיסי תל נוף וחצור. אני מכיר את המנטליות של הערבים.

    סגור תגובה

  • 13. עכשיו אני בטוח שאתה לא אמיתי 
    זה גוגל טרנסלייט?, 07-06-2024

    מה זה גיבוב המילים והמשפטים הלא הגיוניים האלה?

    אם אתה מחליף את המודד שלך כי הוא לא אמין איך אתה מאמין לקריאות מול המיקרו?
    ISRAEL WAS & WILL BE FOREVER IN ISRAEL - מה ההגיון במשפט הזה?
    אבל אשתי מובילה את הפוקוס שלה - מה זה אומר?

    מי אתה? טרול ערבי?

    מי אתה באמת?

    סגור תגובה

  • 14. וואלה נשמע הגיוני 
    דני הבוט חהחהחה, 07-06-2024

    אני הנדסאי טכנולוג אלקטרוני ומורה בתיכון לאלקטרוניקה וחשמל

    גם זה לא הגיוני

    סגור תגובה

  • 15. עוד משהו מוזר לגבי "דני" 
    מוזר, 07-06-2024

    גרתי בישראל 14 שנים והלכתי לבית הספר של חיל האוויר לתחזוקת מטוסים. שירתתי בחיל האוויר ועבדתי בבסיסי תל נוף וחצור. אני מכיר את המנטליות של הערבים.

    14 שנה בארץ עם שרות צבאי, עשיתה עליה כדי לאז בחזרה לקנדה?
    אין דבר כזה בית ספר לתחזוקת מטוסים של חיל האוויר!

    לא מסתדר

    סגור תגובה

  • 16. רוצים מזראטי עם חשמל במקום בנזין? הוסיפו רבע מיליון שקל 
    DANY_FROM_TORONTO, 08-06-2024

    13. לאחר שאקבל את 2 מכשירי המדידה של מיליגאוס מאמזון, אשווה ל- PYRAMID AMPROBE ולגלאי קרינה אלקטרומגנטית אחר, דגם DT-1130.
    אז אני אדווח כאן.
    זה לא תרגום של גוגל. זו התוספת שלי לכל הפלסטינים שחונים באוניברסיטת טורונטו ואוניברסיטת יורק בטורונטו. יש לנו אוניברסיטה שלישית בטורונטו = TMU אבל אין לה מקום לקמפינג.
    14. מיסטר חכם - למדתי עבור התואר הראשון ב-DeVry TECH עבור התואר הראשון שלי. הייתי רשום עם OACETT = ארגון רשמי באונטריו. קיבלתי את תעודת המורה מאוניברסיטת טורונטו.
    15. במהלך שהותי בישראל בית הספר היה ליד חיפה.

    סגור תגובה

  • 17. דניבוט 
    עדיין גיבוב מילים , 08-06-2024

    ש לנו אוניברסיטה שלישית בטורונטו = TMU אבל אין לה מקום לקמפינג: בדף הראשי של TMU יש מדשאה ענקית - מקום מצויין לאוהלים.

    למדתי עבור התואר הראשון ב-DeVry TECH עבור התואר הראשון שלי: אבל אתה " הנדסאי טכנולוג אלקטרוני".

    לך תעבוד על אחרים יה בוט משועממם

    סגור תגובה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה