דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

בסיוע החשמל ובעיקר המנכ"ל: המכונית המסעירה של רנו חוזרת

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • יורשת ה-5 טורבו הקיצונית זוכה להנעה החשמלית
  • עם 500 כ"ס לגלגלים האחוריים ו-3.5 שניות ל-100 קמ"ש
  • מספר היחידות שייוצרו יוגבל כדי לשמור על אקסקלוסיביות

בחזרה לאיטיז: רנו חשפה את ה-5 טורבו 3E, יורשת חשמלית ל-5 טורבו משנות ה-80 שהייתה למעשה גרסת הומולוגציה עם רישוי לכביש הציבורי של מכונית אליפות העולם בראלי. עם כמעט 5,000 יחידות שיוצרו במפעל של אלפין בדייפ, צפון צרפת, היא כיום פריט אספנים מבוקש וסופר יקר.

צפייה בתוכן בסיוע החשמל ובעיקר המנכ"ל: המכונית המסעירה של רנו חוזרת

אב-טיפוס ראשון לגרסה עדכנית של המכונית ההיא הוצג כבר לפני שנתיים, אבל רק כעת, בדיוק 40 שנים לאחר הפסקת הייצור, רנו חושפת מה שנראה כמו מכונית בשלה - כמעט - לייצור סדרתי, הגם שזה צפוי להיות מוגבל.

הנעה מאחור: בדומה לגרסת המקור ההנעה אחורית, אבל באמצעות צמד מנועים חשמליים, אחד עבור כל גלגל. ההספק המשולב יעמוד על יותר מ-500 כ"ס ויאפשר לה לזנק ל-100 קמ"ש בכ-3.5 שניות.

מרכב מכונית התצוגה עשוי קרבון קשיח וקל משקל, וכולל מוטיבים עיצוביים מגרסת המקור, כמו בתי גלגלים אחוריים מורחבים עם כונסי אוויר ופנסי ערפל בולטים בפגוש הקדמי, לצד מסיטי אוויר מסיביים סביב למרכב.

מה אנחנו חושבים: לוקה די מאו הצליח לבצע ברנו לא פחות ממהפך חשיבתי מאז מונה לעמוד בראש היצרנית. מצד אחד עם היצע דגמים חשמליים בקטגוריות ליבה כמו מגאן-E, וסניק-E. אבל בעיקר עם החייאה מסיבית של מורשת העבר באמצעות דגמים מעוררי רגש כמו ה-5 וה-4. כיוון מקורי ויש להניח מאוד יעיל עבור היצרנית המתמודדת עם קשיים.

עם ההכרזה על ההומאז' לאחת המכוניות המפורסמות והנחשקות של רנו, תוך חיבור ברור למקורות עיצוביים ובעיקר מערכת הנעה ייחודית, הוא גורם להארכה מיידית של רשימת ה"המכוניות שאנחנו חייבים כבר לנהוג בהן".

הירשמו לקבלת עדכונים ומבצעים בעולם הרכב

למאמר זה התפרסמו 12 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה